Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Sunshine

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja E-Razor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Byte
Itse kävin eilen ostamassa Marion Lahden Gigantista 55e hintaan. Ainut miinus siitä, ettei manuaalissa ole kuin ruotsi ja tanska(?).

Sen siitä saa, kun ostaa pelinsä Gigantista :p

Gigantin pelit eivät tule Suomen maahantuojan AMO Oy:n kautta, joten niissä ei myöskään ole suomenkielisiä ohjeita.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Moguli
Taitaa saada GameCube-pelit nopeampaa Konsolinetistä kuin mistään Oulun kaupasta.

Ei, ei, ei.

Limingantullin Prismassa oli ainakin eilen vielä n. kymmenen kappaletta Marioa jäljellä.. hinta tosin taisi olla hieman kalliimpi, 66 euroa. (oli ainakin suomenkieliset ohjeet, toisin kuin uskoakseni konsolinetistä tilattuna).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Outlaw
(oli ainakin suomenkieliset ohjeet, toisin kuin uskoakseni konsolinetistä tilattuna).

Mä itse tilasin Konsolinetistä ja ohjekirja on suomeksi ja ruotsiksi. Sain vieläpä ton pelin jo keskiviikkona. :)
 
Jeah, Gigantti on kyllä niin [miettikääpäs]. Jyväskylässä ainakin, kun soitin sinne, sanoivat, että "Joo kyllä meillä SMS:iä oli 10 (!) kappaletta." Ja hinta ois ollu 55 euroo. Eihän niitä tietenkään siellä enää ollut.

Lopulta ostin Pelikeskuksesta hintaan 68. Giganttiin niitä ois tullu ens keskiviikkoon mennessä lisää, mutta en mä ois voinu odottaa (mielestäni) tämän vuoden merkittävintä peliä niin pitkää aikaa... :) Ja ohjeet oli englanniks. Parempi sekin kuin ruotsiks...
 
manulaalit?

onko sillä väliä onko manuaali
ruotsin-, suomen-, tanskan- tai
englanninkielinen? itse en ole avannut
yhtäkään gamecubepelini manuaalia
ja silti pelaaminen on ollut todella
vaivatonta. ;)
 
Re: manulaalit?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tursas
onko sillä väliä onko manuaali
ruotsin-, suomen-, tanskan- tai
englanninkielinen? itse en ole avannut
yhtäkään gamecubepelini manuaalia
ja silti pelaaminen on ollut todella
vaivatonta. ;)

Opettelitko kaikki Marion liikkeet itse? Kai sinä nyt sentään tarkistit manuaalista, että kaikki liikkeet on hanskassa?

Nuorempana minulla oli pakkomielle lukea manuaalit aina läpi vaikka ei tarvetta olisikaan.

Nykyään tyydyn vain selaamaan kaikki manuaalit läpi.

Tuli muuten heti sunshine manuaalin avaamisen jälkeen mieleen aiempien Mario pelien manuaalit. Varsinkin se ensimmäinen nes.ille ilmestynyt (on muuten vieläkin tallella vaikka peliä ei olekaan).

Tursas: Opettelitko kaikki liikkeet itse?
 
Tätä kirjoittaessani shinejä löytyy ihan mukavat 42 kappaletta, kaikki radat on nyt kokeiltu ja kyllähän niiden ratojen joukosta löytyi pari helmeäkin. Omaksi suosikseni nousi vähitellen Noki Bay. Mitenkäs teillä muilla, mikä radoista on teidän suosikkinne?

EDIT: Fatal - Itse en ole katsonut Super Mario Sunshinen manuaalista kuin kannet. :)

- Esa
 
Re: manulaalit?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tursas
onko sillä väliä onko manuaali
ruotsin-, suomen-, tanskan- tai
englanninkielinen? itse en ole avannut
yhtäkään gamecubepelini manuaalia
ja silti pelaaminen on ollut todella
vaivatonta. ;)

Mielestäni se väli sillä on, että jos maksan 65 euroa pelistä, niin odotan, että sisältä löytyy ymmärrettävä manuaali vaikka en sitä koskaan lukisikaan. Gigantin peleistä löytyy usein pelkästään norjaksi, ruotsi tai tanskaksi ohjeet, koska Suomen Gigantti saa pelinsä jostain Gigantin Pohjoismaiden keskusvasrastosta eikä suoraan viralliselta Nintendo-pelien maahantuojalta (tms.).

Itse luin pitkästä aikaa taas pelimanuaalin (Mario Sunshine), koska halusin oppia liikkeet mahdollisimman nopeasti ja päästä peliin täysillä mukaan.
 
Kuuntelin tuossa radiosta kwanin shine biisiä.
Tulos: piti hankkia 5 shinea lisää. :D

"I can see the Shine"
 
En kyllä manuaalia pahemmin jaksanut selata. Peli sisään vaan ja nauttimaan. Aika samalta pohjaltahan noi liikkeet yms. tulee kuin tossa Mario64:ssakin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonza
Kuuntelin tuossa radiosta kwanin shine biisiä.
Tulos: piti hankkia 5 shinea lisää. :D

Hassua.. Minun kuullessani Kwania yleensä lopputulos on radion sulkeminen :D

Ja ettei menisi täysin off-topiciksi (pelastetaan mitä pelastettavissa on), itse luen yleensä aina ohjekirjan ennemmin tai myöhemmin.. usein saattaa jäädä jokin "pikkujuttu" huomaamatta.. Joskus tuli pelattua esim. jotain autopeliä ja kirottua sen epäinhimillistä vaikeutta, kunnes ohjekirjaa silmäiltyäni huomasin, että pelissähän on prkl turbokin:D Sen jälkeen pelaaminen oli huomattavasti hauskempaa.
 
Onpa aivan erinomainen peli! Kaikki maailmat ovat upeita ja ainakin ensimmäisellä kerralla suorastaan hämmästyttäviä. Kolmeulotteisuutta on ainakin minusta käytetty paremmin hyväksi kuin 64:ssä. Suosikkikenttä on Ricco Harbor.
Ostin pelin paikallisesta pelikaupasta ja sain kaupan päälle sikasiistin Mario T-paidan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Outlaw
Joskus tuli pelattua esim. jotain autopeliä ja kirottua sen epäinhimillistä vaikeutta, kunnes ohjekirjaa silmäiltyäni huomasin, että pelissähän on prkl turbokin:D Sen jälkeen pelaaminen oli huomattavasti hauskempaa.
lol, olikohan kyseessä Outrun? Tein nimittäin itsekin juuri saman virheen :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
mikä radoista on teidän suosikkinne?

Kyllä toi Pianta Village on paras. Hauska mesta ja suht kekseliäät shinet. Nyt kun kaikki tavalliset shinet on kerätty, niin alkaa nuo siniset kolikot kyllä vituttaa aika rankasti. No, pakko kai nekin on kerätä, kun nyt ollaan jo niin lähellä pelin läpäisyä. Toivotaan että 120 shinen keräämisestä saa kunnon bonuksen...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
lol, olikohan kyseessä Outrun? Tein nimittäin itsekin juuri saman virheen :D

Heh, en muista, mutta sen muistan, että pirun vaikeaa se voittaminen oli ilman turboa :D

Onhan tuosta jo aikaakin.. kokemuksesta viisastuneena olen sittemmin aina vähintään silmäillyt ohjekirjat läpi :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Outlaw
Hassua.. Minun kuullessani Kwania yleensä lopputulos on radion sulkeminen :D


Ei se muuten ole hyvää musiikkia mutta nimi on osuva....

No mulla on nyt 17 shinea! Ja vasta 4 kenttää.......
 
Ylös Bottom