Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Sunshine

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja E-Razor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No niistä radoista tulee mieleen nuitten vanhempien Mariot ja minusta se oli hyvä idea laittaa sellasia. On ne kyllä välillä rasittavai ja jokku näyttää aivan mahottomilta mutt kyll niistä pääse kun aikansa räplää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Sellainen mielipidekysymys, että mitä mieltä olette näistä tasohyppelyosuuksista (missä vesitykki viedään pois)?? Minä olen jo muutaman kymmenen kertaa menettänyt totaalisesti hermot niiden kanssa(hyvä, ettei ohjain ole lentänyt seinään). Ei siinä muuta, mutta kun kyseiset kentät ovat pelissä etenemisen esteenä...

Pelin parasta antia. Tulee mukava nostalginen fiilis.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Sellainen mielipidekysymys, että mitä mieltä olette näistä tasohyppelyosuuksista (missä vesitykki viedään pois)?? Minä olen jo muutaman kymmenen kertaa menettänyt totaalisesti hermot niiden kanssa(hyvä, ettei ohjain ole lentänyt seinään). Ei siinä muuta, mutta kun kyseiset kentät ovat pelissä etenemisen esteenä...

Koko peli taitaa olla etenemisen esteenä? :D Eikös nämä kentät olet juuri sitä, mitä Mario-peleiltä odotetaan? Tarkoitan, että jos nämä kentät ovat "etenemisen este", niin silloin Super Mario Sunshine taitaa olla hiukan väärä pelivalinta. IMO pidän suunnattomasti kyseisten kenttien tahkomisesta. Ensin tunti turhautumista ja sen jälkeen hiellä ansaittu shine.. voiko hienompaa tunnetta peleistä saada? Tosin en yhtään ihmettele, että turhautuminen tulee, jos on pelaillut ennen tätä vain maxpaynejä ja spyrothedragoneita. :)
 
Etenemisen esteellä tarkoitan lähinnä sitä, ettei pääse seuraaviin episodeihin, ennenkuin tasoloikkakohdat on läpäisty... Olen jo pelin loppusuoralla, mutta vielä on käymättä kolmesta kentästä tämä hyppeluosuus. Se satamakenttä on mielestäni pahin esimerkki. Mutta muuten on niin addiktiivinen peli, että hirvittää :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Sellainen mielipidekysymys, että mitä mieltä olette näistä tasohyppelyosuuksista (missä vesitykki viedään pois)?? Minä olen jo muutaman kymmenen kertaa menettänyt totaalisesti hermot niiden kanssa(hyvä, ettei ohjain ole lentänyt seinään). Ei siinä muuta, mutta kun kyseiset kentät ovat pelissä etenemisen esteenä...

Kyseiset radat ovat loistavia, vaikka välillä jatkuva kuoleminen rasittaakin. Radoista kuitenkin saa aina lisäelämän jostain kohdasta, joten game over -tekstiä näkee harvoin.
 
Ne kohdat voisivat olla muuten ihan hyviä mutta kun kuulen sen musiikin ohjain meinaa lähteä väkisinkin seinään! :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Ne kohdat voisivat olla muuten ihan hyviä mutta kun kuulen sen musiikin ohjain meinaa lähteä väkisinkin seinään! :mad:

Mitä, mitä? Musiikithan niissä just onkin hyvää :D
 
Mun mielestäkin ne tasot jossa mariolta viedään vesipumppi ovat aivan upeita. Siis kertakaikkisen fantastisia. Musiikkikin on niin lumoavan hyvä että oikeasti meni "roska silmään" ekoilla kerroilla ;)

Minun mielipiteeni tästä pelistä on se että se on täyden kympin arvoinen. Se on parempi kuin mario 3 ja se on parempi kuin mario 64. perustelut kympille:
Pelin grafiikka jä äänet ovat loistavia. Ja peli on muutenkin kaikin puolin täysin huippuluokkaa lukuunottamatta ajoittaisia kameraongelmia. Silti arvasana nousee jopa kymppiin siksi, koska tässä pelissä on niin uskomattoman hyvä tunnelma. Juuri tässä pelissä on "sitä jotain" joka ansaitsee kiitosta. Ja "se jokin" on monen onnistuneen kokonaisuuden ja idean summa jota ei ihan joka päivä peleissä näe. Ja ison N pelikokemusta löytyy *paljon*.

Ja muistakaa, tämä on vain minun mielipiteeni :)

28 Shine Got!
 
Kirja

Tässä on ohjeet pelin omituisimpaan mysteeriin eli kirjaan oven takana, josta ei pääse. Japanilaisen pelilehden mukaan kirja olisi alunperin ollut mukana eräässä tehtävässä, mutta hylätty sitten myöhemmässä vaiheessa pois pelistä. Se, miksi kirja on kuitenkin jätetty peliin, on mysteeri. Todennäköisesti unohdettu tahallaan herättämään keskustelua. Creepy. :)

"A book!?
--------
Perhaps the most profound mystery in [Noki Bay], and the game, is the sighting of a _book_ in the 'Red Coins in a Bottle' episode. Swim down to the bottom of the bottle and you'll find a little structure. On the left side of it a slit large enough for mario to creep into. Enter it and you'll find a inoperable door. Position the camera behind the door to find the book. This is one of the weirdest secrets in this game. No theories present as to its purpose."

Lähde:
http://db.gamefaqs.com/console/gamecube/file/super_mario_sunshine_k.txt
 
Ostin marion perjantaina ja olen pelannut sitä nyt joku 15 tuntia. Arvosanani on 9.
Peli on erinomainen seikkailu peli gc:lle ja
hurmaavan taustan,pelattavuuden, idean ja hyvin suunniteltujen tehtävien takia, pelaaminen on pelkkää nautintoa. Ainoat miinukset
ovat kamera, kirkkaanpunaiset silmät viikonlopun jälkeen ja vielä kerran kamera. :D :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hyper mario
Ostin marion perjantaina ja olen pelannut sitä nyt joku 15 tuntia.....Ainoat miinukset ovat kamera, kirkkaanpunaiset silmät viikonlopun jälkeen ja vielä kerran kamera. :D :D

pelaile ihan rauhassa vielä vähän aikaa niin kameran käyttö alkaa luonnistua. mielestäni SMS:n vapaa kamera on 3D-pelien historian toimivin ja ympäristöjen yhä monimutkaistuessa välttämätön ratkaisu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
pelaile ihan rauhassa vielä vähän aikaa niin kameran käyttö alkaa luonnistua. mielestäni SMS:n vapaa kamera on 3D-pelien historian toimivin ja ympäristöjen yhä monimutkaistuessa välttämätön ratkaisu.

Olen täysin samaa mieltä. Itseasiassa kun oppii käyttämään C-tikkua aktiivisesti itse liikkumiseknin aikana saa pelaamisen näyttämään todella vaikuttavalta sivusta katselijasta! Ainoa, ja painotan ainoa oikea kameraongelma tähän mennessä on ollut se, että kamera liikkuu automaattisesti tietyissä liikkeissä marion taakse joka joissain tapauksissa ei ole toivottavaa.

I.M.H.O tämä peli on täydellinen :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Outlaw
Ilmeisesti 91/100.. Lost Kingdoms sai 90, joten taas huomataan että ton lehden kanssa mättää joku ja pahasti :P

pitääkin ostaa uusin numero ja kirjoittaa vähän palautetta. mielenkiinnolla odotan mitkä seikat laskivat arvosanaa noinkin alas, puhutaan kuitenkin Pelit-lehden arvosteluskaalasta.

oli syyt mitkä hyvänsä niin 91 on jo sokeutta tai arvostelijan todella vaikeaa asennoitumisongelmaa koko genreä kohtaan...
 
En ole kuin vain vilaissut lehteä, eli 91 pistettä vaan ja miinusta tuli saaren pienuudesta. Itse olen pleikka2:sta jauhannut mutta kyllä toi gc ja mario houkuttelee kivasti kun sitä on tossa nähnyt. No ei se mitään lopetan ton pelit-lehden tilauksen kun pc-lehti se enimmäkseen kyllä on. Eipä hirveesti ole muuten konsoliaiheista kanttakaan näkynyt...
 
Ylös Bottom