Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Sellainen mielipidekysymys, että mitä mieltä olette näistä tasohyppelyosuuksista (missä vesitykki viedään pois)?? Minä olen jo muutaman kymmenen kertaa menettänyt totaalisesti hermot niiden kanssa(hyvä, ettei ohjain ole lentänyt seinään). Ei siinä muuta, mutta kun kyseiset kentät ovat pelissä etenemisen esteenä...
Sellainen mielipidekysymys, että mitä mieltä olette näistä tasohyppelyosuuksista (missä vesitykki viedään pois)?? Minä olen jo muutaman kymmenen kertaa menettänyt totaalisesti hermot niiden kanssa(hyvä, ettei ohjain ole lentänyt seinään). Ei siinä muuta, mutta kun kyseiset kentät ovat pelissä etenemisen esteenä...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Ne kohdat voisivat olla muuten ihan hyviä mutta kun kuulen sen musiikin ohjain meinaa lähteä väkisinkin seinään!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
Mitä, mitä? Musiikithan niissä just onkin hyvää
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hyper mario
Ostin marion perjantaina ja olen pelannut sitä nyt joku 15 tuntia.....Ainoat miinukset ovat kamera, kirkkaanpunaiset silmät viikonlopun jälkeen ja vielä kerran kamera.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
pelaile ihan rauhassa vielä vähän aikaa niin kameran käyttö alkaa luonnistua. mielestäni SMS:n vapaa kamera on 3D-pelien historian toimivin ja ympäristöjen yhä monimutkaistuessa välttämätön ratkaisu.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
HELLO, IT'S ME MAARIO!
Aikamoista sikanautaa toi line!
Enpä olekkaan tota vielä lukenut. Paljon sai?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit
Mitäs tykäsitte Pelitin arvostelusta???
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
Paljon sai?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Outlaw
Ilmeisesti 91/100.. Lost Kingdoms sai 90, joten taas huomataan että ton lehden kanssa mättää joku ja pahasti