Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Sunshine

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja E-Razor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ajatelkaa, peli oli perjantain ja lauantain mulla avaamattomana pöydällä Cuben vieressä ja meikä poika pelas tyynen rauhallisena Agressive Inlinea. Osoittaa melkoista itsehillintää(itsekidutusta), vaikka itse sanonkin. Tänään kun sitten aloitin pelaan niin iski heti fiilis että saamarin taukki mikset jo aikasemmin alkanu pelaamaan.
No jokatapauksessa odotettua parempi peli. Nautin kyllä enemmän kuin M 64:sta aikanaan. Ihmettelin kyllä pelin pätkintää siinä Beach-kentässä jossa piti hyppiä niillä aurinkopeileillä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Mitenkäs teillä muilla, mikä radoista on teidän suosikkinne?

Ricco Harbor taitaa olla se paras, tai sit se joku Beach (olikohan Gelbato Beach). Shinejä on hurjat 26 kappaletta...
 
Noki Bay on suosikkikenttäni, ja shinejä on keskiviikko-aamusta lähtien kertynyt 64 kipaletta.

By the way, GameCuben paras peli.
 
En oo sunshineä paljonkaan kerennyt pelata viikonloppunakaan ku se meni kalijan parissa :rolleyes: shinejä on 20, mutta kyllä se siitä
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jorojukka
Ihmettelin kyllä pelin pätkintää siinä Beach-kentässä jossa piti hyppiä niillä aurinkopeileillä...
Enpäs olekaan ainoa!
Mullakin pomppas fps johonkin kahteenkymppiin tossa kohdassa, ja joissain muissakin kentissä on joskus tapahtunu jos on ollu monta vihulaista samaan aikaan tappelussa. Bugi!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
Enpäs olekaan ainoa!
Mullakin pomppas fps johonkin kahteenkymppiin tossa kohdassa, ja joissain muissakin kentissä on joskus tapahtunu jos on ollu monta vihulaista samaan aikaan tappelussa. Bugi!

Outoa.. mulla ei oo kertaakaan hidastunu yhtään toi peli vaikka olen jo kerännyt 49 shineä.
 
Kyllähän tuo toiminnantäytteisissä kohdissa pätkii välillä, ei tosin häiritsevän pahasti. Mutta pätkii kuitenkin :)

74 shinea.
 
Kai muuten Mario Sunshinessä on mahdollisuus tallettaa useampia pelejä (mm. PIkmin, Luigi's mansion, tms...)???

Meillä on kaksi pelaajaa meinaan.

Haluisin pelin jo... himoootttaaa... Palkkapäivä!!!
 
tosta gigantista vielä... mä soitin sinne perjantaina että olisko niillä smss hyllyssä ja vastaus oli positiivinen. no mä varasin yhden omalla nimelläni ja lupasin tulla hakemaan ennen sulkemista. kyseinen gigantti on turussa ja itse asun uudessakaupungissa, eli matkaakin tulee edestakaisin n. 140km. illalla sinne päästyäni he ilmoittivat kylmän rauhallisesti, että "kyllä täällä näyttää varaus olevan, mutta kaikki pelit on myyty. ei kuitenkaan huolta, sillä varauksesi on voimassa ja seuraava erä tulee ensi torstaina." voin kertoa että siihen hajosi! pelkkiin bensoihin meni sillä reissulla 15 euroo. en kuitenkaan jaksanut jäädä riitelemään, sillä onneksi oli kaverilla muualle turkuun asiaa, ettei tullu ihan hukka reissu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harsk1
tosta gigantista vielä... mä soitin sinne perjantaina että olisko niillä smss hyllyssä ja vastaus oli positiivinen. no mä varasin yhden omalla nimelläni ja lupasin tulla hakemaan ennen sulkemista. kyseinen gigantti on turussa ja itse asun uudessakaupungissa, eli matkaakin tulee edestakaisin n. 140km. illalla sinne päästyäni he ilmoittivat kylmän rauhallisesti, että "kyllä täällä näyttää varaus olevan, mutta kaikki pelit on myyty. ei kuitenkaan huolta, sillä varauksesi on voimassa ja seuraava erä tulee ensi torstaina." voin kertoa että siihen hajosi! pelkkiin bensoihin meni sillä reissulla 15 euroo. en kuitenkaan jaksanut jäädä riitelemään, sillä onneksi oli kaverilla muualle turkuun asiaa, ettei tullu ihan hukka reissu.
Otan osaa.
Ihme toimintaa.:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dark Santa
Oonko käsittäny oikein et tossa ei oo muita bonuksia ku ne aurinkilasit ja hawai'i paita?:confused:
No salee on jotain muutakin vielä, ainakin sittten kun saa 120 shinea... Toivotaan...
 
Sellainen mielipidekysymys, että mitä mieltä olette näistä tasohyppelyosuuksista (missä vesitykki viedään pois)?? Minä olen jo muutaman kymmenen kertaa menettänyt totaalisesti hermot niiden kanssa(hyvä, ettei ohjain ole lentänyt seinään). Ei siinä muuta, mutta kun kyseiset kentät ovat pelissä etenemisen esteenä...
 
Ylös Bottom