Leipuri Hiiva
New Member
Niin mistä v*tusta se Yoshin muna sitte löytyy?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika
Laitanpa tähän pienimuotoisen listan tähän mennessä IMO vaikeimmista tehtävistä (saattaa spoilata):
2. Ricco Harbor 4 The Secret of Ricco Tower (Teknisesti keskitasoinen, kameran kanssa lopussa ongelmia, jonka takia viimeiset metrit menivät aina vinoon ja Mario putosi.)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Niin mistä v*tusta se Yoshin muna sitte löytyy?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan sampark
Jossain päin nettiä luin, että pelissä pääsee kaikkiin kenttiin, kun on löytänyt 30 shineä... Minulla on 30, mutta pääsen vain kuuteen kenttään.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -freezer-
Mullakin on ongelma, Noki Bayssa se kolmas Episoidi, missä pitää sukeltaa sinne pohjalle ja puhistaa sen yhen elukan hampaat. Mulla loppuu aina ilma siellä, eikä niitä hampaita ehdi puhistaa. Eli mikä ois nopea tapa pestä ne? Kun jos menee sinne sen suuhun ja sieltä ruiskuttaa niihin hampaisiin, niin se elukka nielasee ja sit se vie happea vähän, mutta kuitenkin ratkaisevan paljon
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -freezer-
Lancer: 113 Shinea
Vedge: 92 Shinea
Griever: 74 Shinea
Aleksi1: 67 Shinea
Cosmica: 59 Shinea
Kulipoika 49 Shineä
Mobb: 49 Shinea
-freezer-: 41 Shinea
Hannu: 39 Shineä
th.schales: 36 Shinea
Jodo: 33 Shinea
TelpeFion: 31 Shinea
Tonza: 27 Shinea
Calathia: 22 Shinea
yoshi: 12 Shinea
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Girgo
missä mun nimi on?![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika
120 shineä -> Peli on 100% läpi ja Mario saa hienon paidan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Girgo
Hmmmm. Lancerilla 1 enemmän.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
Ja sen Hawai-paidan saa heti kun vetää loppubossin läpi, mulla oli ehkä joku 70 shinea silloin.
Ok, kiitos. Asia korjattu. Pelailen vielä rauhassa keräillen kolikoita ja salaisia shinejä joten olen vielä kaukana lopusta...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Girgo
Itse sain ainakin hawaji paidan pelin läpi vedettyä vaikka oli 112 shinea.
Rocket Nozzlen sain muistaakseni ennen turbo nozzlea, en tosin muista tarkalleen shine-lukumäärää.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika
Joku voisi myös valaista mitä tarvittiin, että sai Rocket Nozzlen.