Nyt tuli ensimmäinen "uudistus", joka oikeasti tuntui siltä että muutti pelaamista paremmaksi.
Hiippailuosiossa aukesi se väline, jolla saa tehtyä seittejä ympäri huonetta. Toisaalta jos jatkan tätä mantraani niin Batmanissa oli myös se line launcher, joten... Tämän välineen avulla hämis pääsee siis hieman lähemmäs sitä mitä Batmanin stealth-osiot olivat. Yhä vähän suppeampaa homma silti kun lepakkomiekkonen pystyi menemään myös lattian alla ja maan tasolla vähän monipuolisemmin mitä hämis, joka keskittyy (loogisesti) enemmän katon rajassa heilumiseen ja roikkumiseen.
Vähän sivupolulle jos menen, niin tässä tulee yhä vain mieleen että kuinka monipuolinen peli vaikka joku Arkham Asylum aikoinaan oli. Hämiksellä kesti kolme osaa saada line launcher mukaan kuvioihin. Noin muutenkin tuntui että Batmanin välineistö oli paremmin valikoitu, niin että niihin pääsi helpommin sisään ja kaikelle löytyi käyttötapoja. Isoin plussa siitä miten niitä pystyi luontevasti ketjuttamaan taisteluissa. Hämiksen taistelun kanssa en ole päässyt samaan vaikka toki netissä niitä videoita on, joissa tehdään vaikka ja mitä. Oppia sen siis voi ja tulla hyväksi mutta minulle ongelma on vähän sama kuin Forbidden Westin systeemeissä: ne ei tunnu siltä että jaksaa opetella. Tietynlainen luontevuus pelaamisen osalta niistä jää uupumaan.
Myöhempi lisäys: tarinakin alkaa (tylsän kävelysimulaattorimaisen) huvipuistovierailun jälkeen kiinnostamaan ihan eri tavalla vaikka mitään yllätyksiä se ei kyllä ole pystynyt tarjoilemaan.
Hiippailuosiossa aukesi se väline, jolla saa tehtyä seittejä ympäri huonetta. Toisaalta jos jatkan tätä mantraani niin Batmanissa oli myös se line launcher, joten... Tämän välineen avulla hämis pääsee siis hieman lähemmäs sitä mitä Batmanin stealth-osiot olivat. Yhä vähän suppeampaa homma silti kun lepakkomiekkonen pystyi menemään myös lattian alla ja maan tasolla vähän monipuolisemmin mitä hämis, joka keskittyy (loogisesti) enemmän katon rajassa heilumiseen ja roikkumiseen.
Vähän sivupolulle jos menen, niin tässä tulee yhä vain mieleen että kuinka monipuolinen peli vaikka joku Arkham Asylum aikoinaan oli. Hämiksellä kesti kolme osaa saada line launcher mukaan kuvioihin. Noin muutenkin tuntui että Batmanin välineistö oli paremmin valikoitu, niin että niihin pääsi helpommin sisään ja kaikelle löytyi käyttötapoja. Isoin plussa siitä miten niitä pystyi luontevasti ketjuttamaan taisteluissa. Hämiksen taistelun kanssa en ole päässyt samaan vaikka toki netissä niitä videoita on, joissa tehdään vaikka ja mitä. Oppia sen siis voi ja tulla hyväksi mutta minulle ongelma on vähän sama kuin Forbidden Westin systeemeissä: ne ei tunnu siltä että jaksaa opetella. Tietynlainen luontevuus pelaamisen osalta niistä jää uupumaan.
Myöhempi lisäys: tarinakin alkaa (tylsän kävelysimulaattorimaisen) huvipuistovierailun jälkeen kiinnostamaan ihan eri tavalla vaikka mitään yllätyksiä se ei kyllä ole pystynyt tarjoilemaan.
Viimeksi muokattu: