Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Jäi achit incinerate ja overload saamatta. Saako niitä jos tiimiläiset suorittaa nuo suojien murtamiset ja itsellä ei ole noita skillejä?

Joo, (jos itse käsket niiden suorittaa ne, eli tiimikavereiden automatic power usage pois päältä).
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Jahas. Vissiin lisää DLC:tä tulossa. Vähintäänkin mielenkiintoista settiä odotettavissa: klik klik. Biowaren foorumit leimahtivat kuin Rooman palo yhdistettynä kerosiiniin höystettynä liekenheittimillä. Arvon massattajat, menkäämme virallisille foorumeille tästä. Elämme hyviä aikoja. :cool:
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Nyt viimein tuli mentyä NG+ Insanity läpi. Infiltratoi+warp widow+assasination cloak oli erinomainen yhdistelmä oikeastaan joka tilanteessa.

Shadow Brokerista tuli ikävästi maksettua se normaali hinta, mutta olihan siinä vastinettakin..
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Mass Effect 2 Arrival tulee 29.3 hintaan 560M$points

EA Extranet: "BIOWARE MARKS ‘ARRIVAL’ DATE FOR FINAL MASS EFFECT 2 MISSION"
Mass Effect 2′s ‘Arrival’ DLC Detailed, Dated News | Video Game Event News, Latest Trailers | GameTrailers.com


In Mass Effect: Arrival, Commander Shepard is sent to the edge of the galaxy to rescue an undercover operative who may have evidence of an imminent Reaper invasion that has been looming since the very beginning of the series. Returning and playing a prominent role in Mass Effect: Arrival is fan favorite Admiral Hackett, who is voiced by legendary science-fiction actor Lance Henriksen (Alien, Terminator).
kyllä massa fanille kelpaa !! :D

hacket.jpg

Kuvassa vielä Admiral Hackett jonka pärstää ei oo vielä aikasemmin näkyny peleissä
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Arrival vaikuttaa kyllä uusimpien tietojen mukaan suht köyhältä. Ensinnäkin sisältö sopii juonellisesti mihin tahansa kohtaan Horizonin jälkeen --> ei bridge cappingiä, ainakaan siten miten toivottiin. Toiseksi Shepard on tehtävässä yksin, mitä Bioware perustelee uudenlaisen taisteluhaasteen luomisella, mutta vahvastihan kustannuskysymykseltä tämä vaikuttaa. Ei squad mateilla ole aiemmissakaan DLC:ssä ollut paljoa dialogia, jos yhtään, mutta nyt sitä ei ole sitten ainakaan. Ja näin ennakkoon voisin kuvitella, että taistelu yksinään on huomattavasti tylsempää kuin squadin kanssa. Sehän vain rajoittaa menoa ja aiheuttaa enemmän kyykkimistä kykyjen latautumista odotellessa. Mitä paskaa? Joystiqin ennakon perusteella kyseessä on vieläpä suht taistelupainotteinen dlc.

Ainoana positiivisena seikkana näen, että nyt dlc voi yllättää positiivisesti, sillä odotukset putosivat hyvin alas.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Joystiqin ennakon perusteella[/URL] kyseessä on vieläpä suht taistelupainotteinen dlc.

Bioware testaa nyt herutus-klubinsa faneja urakalla. Mahtaako antaa kolmoseen samalla suuntaa, ja tässä totutellaan pelaajia siihen? Eihän siitä kolmosesta ole mitään tietoja käytännössä vielä. Sheppard voisi olla siinä myös rambo, joka tulee helvettiin takaisin - jota myös kodikseen kutsuu (maa). Nitistää säälittävät *piip*:it ja tuo maailmaan rauhan, ja katoaa mystisesti historian hämyyn kuten eräs noitahutsu toisesta pelisarjasta. Epic.

Olisivat nyt vaan keskittyneet siihen kolmoseen. Riittää kun pisteitä menin hassaamaan täysihintaisiin Overlaardiin ja Kasumiin. Povaan yhtä "hyvää" kokemusta tästä.

Kakkososassa oli lähinnä kosmeettinen koko squadi, ja kuten todettua, laatikkobugi ja muut teki pelaamisesta välillä ihan helvettiä niiden kohdalla. Nyt se squadi leikataan pois vieläpä. Mikä tätä Biowaretta vaivaa nykyään? Niin juu, ja kiitos hienosta pelistä myös nimeltä Dragon age 2. :rolleyes:
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Ei tosiaan oikein liekitä. Kovasti puhutaan epilogista, mutta enemmän tuntuisi nopeasti pihalle pusketulta sillalta, jotta päästään takaisin ME3:n pariin.

Mutta mitäpä minä tässä valitan, kun ostan kuitenkin.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Mutta mitäpä minä tässä valitan, kun ostan kuitenkin.
Toki toki. Ja varmaan ihan hintansa arvoinen delcee, muttei ihan sitä mitä olisi viimeiseltä kakkosmassan kimpaleelta toivonut (eli Awakening). Mutta tää on hyvä, kun tietää vähän mitä odottaa, niin voi nauttia uudesta sisällöstä sellaisena kuin se nyt tarjotaan. Jaksan kuitenkin uskoa, että jotain mukavaa juonitwistiä on sekaan heitetty.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Harmillisesti tuo Joikkarin previkka laski hieman odotuksia täälläkin. Siinähän pelattiin kaksi osuutta (yhteensä viidestä) ja ne oli silkkaa taistelua. Siitä en kyllä oikein perusta, sillä itse koen taistelun ME:ssä yleensä pakolliseksi pahaksi, jos diplomatia ei toimi. Jotenkin herää pieni pelko, että mitä Pinnaclea tästä ollaan tekemässä... onneksi sentään ME:n tiimi tätä tekee, joten ihan sellaista tuubaa ei luulisi työntyvän kovalevylle. Oma ostaminen lässähti "must have" -tasosta sinne "kattellaan jos jaksaa" -viemäriin.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Tänään se Arrival-DLC sitten ilmestyy kauppapaikalle, mutta ei todennäköisesti minun kovalevylle. Ja hintaahan tosiaan oli se 560 MS-pistettä.

Luetaan ensiksi mitä muut sanovat, heidän kokeiltuaan lisäosaa. Kovin suuria odotuksia ei ole, eikä tarvetta hankkia, mikäli siinä vain taistellaan yksin ja juonikin jää sivuosaan. Itselläni on vielä Mass Effect 2 hieman kesken, yksi hahmo puuttuu joukosta niin pääse matkustamaan kohti suurta tuntematonta määränpäätä.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Jos vähänkään Mass Effect -sarja kiinnostaa, niin kyllä Arrival tarjoaa vastinetta rahoille. Pakko-ostos jokaiselle, joka aikoo kolmannen osan hankkia, sillä kyllä tässä reilun puolentoista tunnin pituisessa Arrivalissa niitä tapahtumia sen verran pohjustettiin.

Aloittaessa ei oikein tiennyt, mitä odottaa. Täällä esiintuodut ennakkotiedot ja ennakot eivät kovin hyvää luvanneet, mutta toisaalta oli vaikea uskoa, että BioWare olisi täysin mennyt mokaamaan toisen osan viimeisen, ja ilmeisesti kolmatta osaa pohjustamaan tarkoitetun DLC:n. Tuosta pohjustamisen määrästäkin täällä esitettiin saatujen tietojen perusteella epäilyksiä, mutta onneksi ne olivat turhia. Tehtävä osoittautui lopulta varsin onnistuneeksi ja mielenkiintoiseksi. Ympäristöt olivat hyvin toteutettuja, enkä kaivannut missään vaiheessa ketään muuta Shepardin rinnalle taistelemaan. Tehtävä oli tehty niin, että siihen ei olisi parin kaverin mukanaolo edes sopinut.

Olisi kyllä tehnyt mieli jäädä katsomaan, olisiko se laskuri mennyt ihan nollaan saakka, jos olisi vain jäänyt sen viereen pariksi päiväksi odottelemaan.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Olisi kyllä tehnyt mieli jäädä katsomaan, olisiko se laskuri mennyt ihan nollaan saakka, jos olisi vain jäänyt sen viereen pariksi päiväksi odottelemaan.

Ennen kuin käynnistät asteroidin moottorit, laskurissa on noin 40 minuuttia jäljellä. Jos sen ajan odottaa loppuun niin käy näin:[video=youtube;E3k1h4jh9q0]http://www.youtube.com/watch?v=E3k1h4jh9q0[/video]

Mass Effect 3 alkaa ilmeisesti maassa käydystä Sheppardin oikeudenkäynnistä.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Kriitikoiden lievästä dissauksesta huolimatta Arrival maistui minulle ihan täysillä. Odotukset kolmatta osaa kohtaan nousee vain nousemistaan. :)
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Hurahtihan se viimeinkin Insanityllä läpi.
Taisi olla neljäs läpipeluu (vasta :p) ja kaikki achitkin on nyt.

Tällä kertaa renegadena pelailin, toi paljon uusia tilanteita joita en ollut aiemmin kokenut.
Monia pientä repeilyä aiheuttavia kohtauksiakin mukaan mahtui, vaikka kaiken luulin jo nähneeni.
On yksinkertaisesti pirun hauskaa pelata pahiksena, vaikka hieman nössöilyä mukaan mahtuikin :o
Vielä pitäisi FemShepillä vääntää, ykköstä jo aloittelin mutta ei oikein iskenyt.

Luokkavalintana Sentinel. Hieman huvittavasti peli oli näin ollen helpompi kuin normalilla, kun kehitetty Tech Armor toi niin paljon hyötyä.
Normalia täällä kehutaan ylihelpoksi, olen kai sitten vain huono pelaaja :D (en malta pysyä suojassa Vanguardilla)
Kuitenkin kuolin Insanityllä vähintään 3 kertaa vähemmän per taso normaliin verrattuna.

Hieman outoa kyllä, että jotkut väittävät Insanityä pelikelvottomaksi omien tekoälyn takia.
Kerran taisi bugata, kun Archangel lähti lentelemään ilmaan.
Ilo ei kuitenkaan kauaa kestänyt kun vastaan tuli 2 heavy mechiä :rolleyes:

Yllättävän helposti kuitenkin pystyi ilman omiakin sinnittelemään, usein sai kaikki viholliset tapettua jolloin medigeeliä ei tarvinnut käyttää.

lopusta spoikkaa vielä:
Loppu meni hyvin, mutta ilmeisesti valitsin ensimmäisen squad leaderin väärin, Mordin ei kyennyt pitämään Legionia elossa.
Muistelin, ettei Mordin pitänyt puolustamisesta, joten laitoin hänet hyökkäämään.
Ei toiminut.
Normandyläiset kuitenkin sai johdatettua turvaan.

Liara otti yllättävän kevyesti uuden suhteen Talin kanssa.
Oli kuin ei edes muistanut ykkösosan tapahtumia.
Kaikeksi onneksi Talikin selvisi kaikesta pienellä nuhalla :)
Nyt sitten kolmosta odottelemaan.

Fanien kannattaa kyllä Arrival ostaa, jos ei vielä löydy.
Vaikkei Brokerin tasolle pääsekään, on lisäri silti hieno kokemus, jopa vähine keskusteluineen. Taisteluosuudet ovat jopa pelin parhaimmistoa. Varsinkin loppu on hieno, bonuksena pohjustaa kolmososaakin hyvin.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Ostin aikoinani Mass Effect pelin, pelasin eka tehtävän läpi, juutuin Citadeliin ja myin pelin pois.

Varmaankin vuosi myöhemmin ostin pelin uudestaan, kun sain sen halvalla ja tällä kertaa innostuinkin pelistä enemmän ja pelasin sen läpi. Casual vaikeustasolla sekä automaattisilla levelin nostoilla, jotka on varmaan monelle kauhistus, mutta itselleni sopiva tapa pelata. Tämä sen vuoksi että Mass Effectissä kiehtoo tunnelma ja tapahtumapaikat + juoni, eikä niinkään hahmon kehittäminen tai taistelu.

No nyt olen 2 osaa pelannut, vanhalla 1 osan hahmolla tietysti ja pelistä on jäänyt mukava fiilis, ainakin alku on temmannut saman tien mukaansa. Minulle tämä toimii tämä peli juuri sen vuoksi, että voi rauhassa keskittyä tarinaan eikä miettiä mitä taitoa nostaa seuraavaksi tai mikä olisi paras panssari.
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

No niin läpi tuli pelattua, casual vaikeustasolla ja Soldierella.

Lopun tapahtumat:

Mukaan lähti seuraavat hahmot:
Garrus Vakarian > Menehtyi.
Grunt > Jäi henkiin
Jack > Menehtyi.
Jacob Taylor > Menehtyi.
Miranda Lawson > Jäi henkiin.
Mordin Solus > Jäi henkiin.
Samara > Menehtyi
Tali'Zorah vas Neema > Menehtyi
Thane Krios > Menehtyi.

Lisäksi koko Normandyn henkilökunta päätyi purkkiruoaksi, paitsi lääkäri.

Lopussa sitten tuhosin aluksen ja käskin Illusive Manin hyppiä jorpakkoon:)

Eli kuten näkyy, peli on hieno ja miten pelaa, niin vaikutukset näkyvät pitkin peliä. Mahtaa olla mielenkiintoista tuon lopun jälkeen pelata kolmasosaa:)
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Vasta eilen kokeilin demoa ja valastuin. Kuitenkin heräsi kysymys kun luin, että peli sisältää 2 - levyä. Onko nää pakko tallentaa kiintolevylle? Kokoa tais olla aika paljon ja mun boksin muisti alkaa olla aikalailla vähissä. :mad:

Anteeksi, jos kysyin saman kysymyksen toiseen kertaan. En nyt huomannut kenenkään kysyvän tätä. Voi olla, että vastaus lukee jossain piilossa. :D
 
Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]

Pakko hehkuttaa, on se vaan loistava peli. Viime viikolla tuli pelattua Massa2:nen toistamiseen läpi. Kahdeksan päivän aikana sain aikaa upotettua 41 h ja enpä ehtinyt edes galakseja kummemmin tutkia, vaan suorittamiseksi meni. Toki mukana oli kaikki DLC, Arrivalia lukuunottamatta, jonka säästän pahimpaan kuumotukseen kolmosta odotellessa.

Ensimmäisen kerran peli tuli läpäistyä, kun se julkaistiin. Nyt reilu vuosi myöhemmin, sekä Massa1:sen välissä pelanneena, maistui peli entistäkin paremmalta. Tarinasta irtosi paljon enemmän ja pystyin myös keskittymään uudenlaisten ratkaisujen kokeiluun.

Shepardina toimi naispuolinen sentinel, vaikeustaso Insanity, new game + ja valinnoissa painotin Renegadiin. Odotin että renegade valinnat poikkeaisivat paljonkin paragonista ja Shepard olisi yli agressiivinen, mutta onneksi tyyli oli enemmänkin laskelmoivan kylmä. Myös sentinelin käyttö toi aivan uutta perspektiiviä peliin, aikaisemmin kun olen pitäytynyt sotilaana. Pelaaminen tuntui mukavan erilaiselta ja lisäksi sentinelin kyvyistä oli hyötyä korkeammalla vaikeusasteella. Tech armor pelasti liiankin monta kertaa :cool:.

Mitä vaikeustasoon tulee muuten, niin en kokenut sitä mitenkään erityisen haastavaksi. Kertaakaan en pahemmin turhautunut, mutta välillä oli muutama sopivan tuskainen kohta. Joitain kauhutarinoita olin aikaisemmin kuullut vaikeustasosta, mutta hahmovalintani osittain helpottaakseni läpipeluuta.

Suurin osa DLC:stätuli nyt koettua ensimmäisen kerran ja en yhtään ihmettele miksi Lair of the Shadow Brokeria on ylistetty. Kyseessä on kyllä erinomainen paketti, joka syventää tarinaa sekä tarjoaa vaihtelevaa pelattavaa. Muut DLCt olivatkin sitten perus kauraa, jotka jaksoi tahkoa lävitse. Overloardin tekoälyn mölyämiselle papukaijamerkki, kun onnistui säpsäyttämään.
 
Ylös Bottom