Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mass Effect: Andromeda

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mass Effect: Andromeda [23.3.2017]

Ihanko oikeasti ihmiset itkevät hahmojen animaatioista ja kasvoista :D ei teille voi kun nauraa. Itse ainakin nautin pelistä sen hahmoista ja tarinasta (Siitä mitä nyt oli tarjolla) hyvinkin paljon. Dialogissa en ole huomannut juuri valittamisen aihetta verrattuna muihin AAA luokan peleihin, ääninäyttely nyt ei jokaisella hahmolla ole huippua mutta ei se koskaan ole peleissä missä on satoja puhuvia hahmoja. Tuli vähän lisää pelattua ja tutkittua sitä planeettaa ja nexusta enemmän ja keskusteltua hahmojen kanssa ja lukien lorea ja tämä on kyllä 100% sitä mitä odotin next generation ME. Se tuntuu ja näyttää ME ja kaikki on vaan isompaa ja parempaa, mitä muutakaan voi toivoa.

Ison budjetin peli, vieläpä Mass Effect. Tällainen peli joutuu varmasti tarkempaan syyniin kuin joku pieni indie-projekti. Kun pelintekijänä on laadustaan tunnettu Bioware (viimeisimmät pelit ovat olleet vähän heikompia) ja pelin nimessä komeilee monella tunteisiin menevä Mass Effect, niin halutaan parasta mahdollista avaruusoopperaa.

Mass Effect: Andromedassa kaikki ei missään nimessä ole isompaa ja parempaa. Ei tarvitse kuin rullata muutama viesti taaksepäin ja vilkaista Pawen linkkaama kasvoanimaatiogiffi, niin on varsin helppo todeta, että hahmot ovat turhankin sieluttomia. Se on iso seikka tämän kaltaisessa pelissä.

Ei peli omasta mielestäni missään nimessä huono ole, mutta odotukset olivat next gen Mässylle vaan hieman korkeammat.
 
Vastaus: Mass Effect: Andromeda [23.3.2017]

Ei peli omasta mielestäni missään nimessä huono ole, mutta odotukset olivat next gen Mässylle vaan hieman korkeammat.

Näistä odotuksista tuli taas mieleen se kommentti, jonka sivu-kaksi sitten kirjoitin. Peilataanko taas siihen Shepardin trilogiaan ja halutaan "samaa, mutta paremmin ja isommin, muttei kuitenkaan liian, ettei Shepardin tarina, sen muistot ja lore vaan vaaraannu", vai mikä on se homman nimi?

En ole itse vielä pelannut, mutta hyvin tarkasti seurannut, mm. myös tätä kritiikkiä näistä kasvoanimaatioista jne., jotka ovat olleet esillä jo kuukausia, ja olen edelleen sitä mieltä, että niistä noussut paskamyrsky on ylimitoitettu. Paskamyrsky on noussut mielestäni sen takia, koska kyseessä on Mass Effect ja BioWare, joilla molemmilla on niin mieletön fanikunta ja sillä niin mielettömät odotukset aina uutta peliä kohtaan, että kaikesta, joka ei ole täydellisesti hoidettu, nousee hirveä haloo.

Joo kyllä itseänikin harmittaa, jos osa animaatioista on julkaisuhetkellä vielä "huonossa" kunnossa, mutta mielestäni BW:n peleissä noita ongelmia on ollut aina jonkun verran. Se varmasti iskee omallakin kohdalla silmään ja jotain bugeja tällaisessa 100+ tunnin eepoksessa varmasti tulee vastaan, mutta en anna niiden pilata omaa kokemustani. Ne harmittavat kyllä, mutta niin niitä tuli vastaan esim. Witcher 3:ssakin, jota pidän parhaana roolipelinä koskaan, ja silti pystyin siitä pelistä nauttimaan ja arvioimaan omalla asteikollani sen tuotoksen sinne 93-95/100 pisteeseen omalla asteikollani. Näin siitäkin huolimatta, että pelissä oli omat ongelmansa tietyissä asioissa varsinkin heti julkaisun jälkeen.

Hahmot ja dialogi ovat toinen juttu, josta tätä on kritisoitu ja se jää nähtäväksi ja jokaisen omaksi koettavaksi, kuinka hyvin ne uppoavat. Osalle se voi olla lapsellista ja "kornia", osalle taas ihan okei ilman sen suurempia valittamisia. Jättäisin kuitenkin näiden arvioinnin tämän kokoluokan pelissä pitemmälle kuin ensimmäisen parin kohtauksen osalle. Vertaus ehkä ontuu hieman, mutta en itsekään lähtisi arvioimaan esim. Taru Sormusten Herrasta-kirjaa ja sen hahmoja parin ensimmäisen näytöksen/isomman kohtauksen pohjalta. Itse aion pyhittää tälle pelille ensi viikon viikonlopun ja lähteä arvioimaan näitä tarinaan ja hahmoihin liittyviä asioita vasta 20-30 pelitunnin jälkeen, kunhan olen päässyt tutustumaan ja "vähän pintaa syvemmälle" niihin hahmoihin.

Jo ennakkomateriaalin perusteella on selvää, että tässä pelissä on "vikoja" ja ongelmia, jotka pudottavat sen arvosanaa julkaisussa sieltä täydellisestä alaspäin. Olen kuitenkin sitä mieltä, että kritiikki on näiden juttujen kohdalla normaalia suurempaa ja äänekkäämpää ihan siitä syystä, että pelin nimi on Mass Effect ja siltä odotetaan täydellisyyttä hipovaa suoritusta. "Kohtuuttomat" odotukset aiheuttavat pettymyksiä pienemmissäkin asioissa, joista sitten nousee normaalia äänekkäämpi keskustelu.
 
Vastaus: Mass Effect: Andromeda [23.3.2017]

Olen kuitenkin sitä mieltä, että kritiikki on näiden juttujen kohdalla normaalia suurempaa ja äänekkäämpää ihan siitä syystä, että pelin nimi on Mass Effect ja siltä odotetaan täydellisyyttä hipovaa suoritusta. "Kohtuuttomat" odotukset aiheuttavat pettymyksiä pienemmissäkin asioissa, joista sitten nousee normaalia äänekkäämpi keskustelu.

Näinhän se juuri on. Bioware on ihan itse kuoppansa kaivanut julkaisemalla niin hyviä pelejä. Tottakai odotukset on tämänkin kohdalla korkealla. Jopa liiankin korkealla.
 
Vastaus: Mass Effect: Andromeda [23.3.2017]

Noista lärveistä tulee mieleen Robocop 2:n Cain :D

[video=youtube_share;7E4_K_tAmC8]https://youtu.be/7E4_K_tAmC8?t=35s[/video]
 
Vastaus: Mass Effect: Andromeda [23.3.2017]

Jonkin Eurogamerin Mass Effect uutisen kommenteissa sanottiin, että Edmontonin studio olisi hypännyt mukaan vuosi sitten korjailemaan Montrealin sähellyksiä.

Mene ja tiedä. Olen pysytellyt uutis pimennossa tämän pelin osalta jo tovin.

Päättyykö embargo maanantaina?
 
Vastaus: Mass Effect: Andromeda [23.3.2017]

Näistä odotuksista tuli taas mieleen se kommentti, jonka sivu-kaksi sitten kirjoitin. Peilataanko taas siihen Shepardin trilogiaan ja halutaan "samaa, mutta paremmin ja isommin, muttei kuitenkaan liian, ettei Shepardin tarina, sen muistot ja lore vaan vaaraannu", vai mikä on se homman nimi?

En ole itse vielä pelannut, mutta hyvin tarkasti seurannut, mm. myös tätä kritiikkiä näistä kasvoanimaatioista jne., jotka ovat olleet esillä jo kuukausia, ja olen edelleen sitä mieltä, että niistä noussut paskamyrsky on ylimitoitettu. Paskamyrsky on noussut mielestäni sen takia, koska kyseessä on Mass Effect ja BioWare, joilla molemmilla on niin mieletön fanikunta ja sillä niin mielettömät odotukset aina uutta peliä kohtaan, että kaikesta, joka ei ole täydellisesti hoidettu, nousee hirveä haloo.

No mihinkäs tätä sitten saa verrata, jos ei aikaisempiin Mässyihin, muihin Biowaren tuotoksiin tai Witcherin tapaisiin roolipelieepoksiin? Jokaisen kritiikinhän pitäisi kaiken järjen mukaan peilata saman genren muita pelejä.

Naama-animaatioista ei varmaan olisi noussut niin kovaa äläkkää, jos ne eivät olisi niin keskeisessä osassa dialogissa ja tarinan kuljetuksessa. Sitä kun tietää, että joutuu tuijottamaan sata tuntia myötähäpeää herättäviä vahanaamoja, alkaa vähemmästäkin ottamaan pannuun. Ehkä niihin tottuu ajan myötä, ehkä ei. Olisivat lainanneet Rockstarilta LA Noiren kasvoanimaattoreita. :)
 
Vastaus: Mass Effect: Andromeda [23.3.2017]

Päättyykö embargo maanantaina?
Jep. Manantaina päättyy: http://opencritic.com/game/1547/mass-effect-andromeda

En ole itse vielä pelannut, mutta hyvin tarkasti seurannut, mm. myös tätä kritiikkiä näistä kasvoanimaatioista jne., jotka ovat olleet esillä jo kuukausia, ja olen edelleen sitä mieltä, että niistä noussut paskamyrsky on ylimitoitettu. Paskamyrsky on noussut mielestäni sen takia, koska kyseessä on Mass Effect ja BioWare, joilla molemmilla on niin mieletön fanikunta ja sillä niin mielettömät odotukset aina uutta peliä kohtaan, että kaikesta, joka ei ole täydellisesti hoidettu, nousee hirveä haloo.

...

Jo ennakkomateriaalin perusteella on selvää, että tässä pelissä on "vikoja" ja ongelmia, jotka pudottavat sen arvosanaa julkaisussa sieltä täydellisestä alaspäin. Olen kuitenkin sitä mieltä, että kritiikki on näiden juttujen kohdalla normaalia suurempaa ja äänekkäämpää ihan siitä syystä, että pelin nimi on Mass Effect ja siltä odotetaan täydellisyyttä hipovaa suoritusta. "Kohtuuttomat" odotukset aiheuttavat pettymyksiä pienemmissäkin asioissa, joista sitten nousee normaalia äänekkäämpi keskustelu.

VgWtvvA.gif


Tämä puolustelu yhtä lailla pätee mihin tahansa tunnettuun pelisarjaan tai studioon. Ja edelleen moni sarjaan perehtymätön on kritisoinut näitä osa-alueita, siinä missä sarjan veteraanit. Off-topic, mutta tässä tulee ilmi Switch -ketjun viboja, missä osa keksi mitä erikoisempia tapoja puolustella kyseistä laitetta ja Nintendoa.
 
Vastaus: Mass Effect: Andromeda [23.3.2017]

Fabrelle: Kyse on siitä, mitä Mass Effectin ja BioWaren nimeä kantavalta peliltä odotetaan. Alkuperäinen trilogia loi standardin elokuvamaisesta ja immersiivisestä pelikokemuksesta, jossa hahmot ja dialogi ovat huippua.

En usko että kukaan haluaa samaa tarinaa kuin alkuperäinen trilogia, mutta viiden vuoden, rpg-standardin nousun (Witcher 3 ym.) ja konsolisukupolviloikan jälkeen odotukset toteutuksen ja viimeistelyn osalta ovat aivan ymmärrettävästi erittäin korkealla.


Itse en odota peliltä samaa tyyliä kuin Shepard-peleiltä. Odotan kuitenkin että tämän profiilin pelisarjan itsenäisessä jatko-osassa näkyy kehittäjän ja pelisarjan nimeen oikeuttava viimeistelyn ja huolittelun taso. Pelattavuudessa se ehkä näkyykin, mutta dialogissa ja välinäytöksien hahmoissa ei.
 
Vastaus: Mass Effect: Andromeda [23.3.2017]

Onhan nuo animaatiot vuonna 2017 AAA-peliltä todella ala-arvoiset. Ei sitä voi millään tavalla puolustella. Todennäköisesti tässä on syynä se että jälleen kerran peli pusketaan pihalle liian nopeasti. Tai resurssit käytetty muualle? Toimivampi moninpeli (jonka ansiosta Mass Effect on rakastettu :rolleyes:), isommat pyssyt ja kumisemmat naamat. Jotain menee pieleen ja pahasti.
 
Vastaus: Mass Effect: Andromeda [23.3.2017]

Internetissä on vaikka kuinka paljon vertailumateriaalia kuinka Mass Effect 1 on Andromedaa jopa paljon edellä keskustelujen ja hahmojen osalta. ME1 erottui siihen aikaan tuolta osin muista peleistä edukseen. Andromeda puolestaan erottuu muista tämän hetken peleistä paljon, kun hahmojen animointi näyttää 15 vuotta vanhalta.

Pelaajien ja pelitoimittajien mielipiteitä, kun tiivistää niin ME: Andromeda vaikutta MMO-peliltä, joka on kuitenkin yksinpeli jossa on ihan kelvollinen/hyvä toimintapuoli. Osalle peli varmasti iskee hyvin, mutta suurin joka tuo mielipiteitä esille julkisesti ei niin hirveän syttynyt ole Andromedaa kohtaan.
 
Vastaus: Mass Effect: Andromeda [23.3.2017]

Fabrelle: Kyse on siitä, mitä Mass Effectin ja BioWaren nimeä kantavalta peliltä odotetaan. Alkuperäinen trilogia loi standardin elokuvamaisesta ja immersiivisestä pelikokemuksesta, jossa hahmot ja dialogi ovat huippua.

Tässäpä tämä juuri tuli! "Koska edellinen trilogia..." on se perustelu monelle. Pitää nyt kuitenkin muistaa, että ensinnäkin alkuperäinen trilogia oli paljon "kaavamaisempi" ja tarkemmin johdateltu, eräällä tavalla putkimaisempi kokemus. Vastaavasti tästä on tehty puheiden mukaan sellainen "löytöretkeily", jossa ei niin tarkasti ohjata, että nyt menet tuonne ja sitten vielä tuonne. Lisäksi alkuperäisessä trilogiassa Shepard oli joko paragon tai renegade ilman sen suurempia välimalleja, kun taas puheiden perusteella tässä on nyt sitten mahdollisuus pelata useammanlaisella tavalla, eikä pelkästään noilla ääripäillä.

Tuossa on nyt kaksi sellaista asiaa, jotka ovat muuttuneet aika paljonkin sitten edellisten osien. Ne ovat sellaisia juttuja, jotka tekevät tästä hieman "eri pelin", vaikka Mass Effect onkin kyseessä. Vertailla toki saa ja pitää edellisiin osiin, mutta pelattavuudessa, tehtävärakenteessa ja päähahmon ideassa on niin paljon eroja aikaisempaan, ettei minusta oikein yksi yhteen voi verrata. Ainakaan ennen kuin Andromedaa on pelannut riittävän pitkälle, että noita uusia asioita on ehtinyt tutkimaan ja näkemään riittävästi.

Tämä nyt ei ole mikään puolustuspuhe noin suuremmin tai yritys väittää, etteikö ongelmia olisi tietyissä asioissa, koska niitä ongelmia selvästi on. Pointti on enemmänkin, että omasta mielestäni niitä ongelmia on ainakin jonkun verran paisuteltu johtuen pelisarjan ja studion historiasta. Kun edelliset pelit olivat niin hyviä kuin olivat, niin ne odotukset tällekin ovat niin tähtitieteelliset, että kaikki virheet ja ongelmat nousevat keskimääräistä suuremmin tapetille. Verrata toki saa ja pitää ja esim. juuri Witcher 3 tai Dragon Age:Inquisition ovat sellaisia sopivia verrokkeja. Molemmat laatupelejä, mestariteoksia jopa joidenkin silmissä, mutta niissäkin oli omat ongelmansa, kuten Andromedalla on nyt ainakin tässä vaiheessa omansa. Witcherissä oli julkaisun aikaan niitä teknisiä juttuja, DA sai kritiikkiä tehtävärakenteestaan ja joiltain osin tarinastaan ja tässä on nyt sitten hahmoanimaation kohdalla sanottavaa ja ainakin alun perusteella epäilyksiä hahmojen "syvyydessä". Tosin joissain kommenteissa, jossa peliä on kutsutilanteissa päästy pelaamaan jo jopa 18-20 tuntia, on sanottu, että "alku on hidas", joten ehkä se hahmojen syvyys siitä lähtee, kun muutaman kymmentuntisen pelaa. Aina kuitenkin jotain kritisoitavaa ja sanomista löytyy, ihan jokaisesta tuotoksesta...
 
Vastaus: Mass Effect: Andromeda [23.3.2017]

Kun näitä juttuja lukee taas täällä ja maailmalta, niin pakko taas sano, että koska ihmiset oppii olemaan tilaamatta ennakkoon? Itse olin tästä innostunut etukäteen ja odotin peliä. En nykyään kuitenkaan osta mitään peliä enää ennakkoon, juuri tästä syystä, että tätä paskaa vaan tulee markkinoille koko ajan. Katsotaan nyt muutama arvostelu ja ihmisten kommentteja enemmän pelin julkaisun jälkeen. Mietin sitten onko se sen arvoinen. Mitä noita animaatiota on nähnyt, niin onhan tuo aika säälittävän näköistä räpellystä.
 
Vastaus: Mass Effect: Andromeda [23.3.2017]

Tässäpä tämä juuri tuli! "Koska edellinen trilogia..." on se perustelu monelle. Pitää nyt kuitenkin muistaa, että ensinnäkin alkuperäinen trilogia oli paljon "kaavamaisempi" ja tarkemmin johdateltu, eräällä tavalla putkimaisempi kokemus. Vastaavasti tästä on tehty puheiden mukaan sellainen "löytöretkeily", jossa ei niin tarkasti ohjata, että nyt menet tuonne ja sitten vielä tuonne. Lisäksi alkuperäisessä trilogiassa Shepard oli joko paragon tai renegade ilman sen suurempia välimalleja, kun taas puheiden perusteella tässä on nyt sitten mahdollisuus pelata useammanlaisella tavalla, eikä pelkästään noilla ääripäillä.

Ymmärrän kyllä mitä ajat takaa. Alkuperäinen trilogia oli tiukemmin ohjattu kuin Andromeda kenties on, mutta siinä vaiheessa ollaan ongelmissa, kun pelaajille ja toimittajille annetaan pelin tarkasti johdateltu alku pelattavaksi, ja se on toteutukseltaan ala-arvoinen totuttuun ja odotettuun tasoon nähden. Mielestäni odotukset eivät ole olleet epärealistisia, koska kuten sanoin Mass Effect -peliltä ja BioWarelta tavataan odottaa tiettyä korkeaa viimeistelyn ja "kunnianhimoisuuden" tasoa. Accessin myötä yleisön ensivaikutelma on se, että taso on "my face is tired" (spoiler) -tason dialogia, kliseisiä käänteitä ja ensimmäisen vuosikurssin peliohjelmoijatason kasvoanimaatioita. Cobalos asetteli hyvin sen, miksi tämä on ongelma:

Naama-animaatioista ei varmaan olisi noussut niin kovaa äläkkää, jos ne eivät olisi niin keskeisessä osassa dialogissa ja tarinan kuljetuksessa. Sitä kun tietää, että joutuu tuijottamaan sata tuntia myötähäpeää herättäviä vahanaamoja, alkaa vähemmästäkin ottamaan pannuun.

Ensivaikutelmilla on väliä. BioWarelta odotetaan tarinaa ja elokuvamaisuutta, mutta tällä hetkellä vaikuttaa siltä että vahvuudet ovat muualla. Tämä on henkilöstä riippuen joko hyvä tai huono asia. Tarinan alku on todella ennalta-arvattava, mutta peli parantaa jo demon aikana tahditustaan ja epälineaarisuus ja avoimempi luonne vaikuttaa hyvältä. Lisäksi, kuten totesin edellisellä sivulla, päähahmo vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta eikä ollenkaan kaksiulotteiselta hahmolta. Eli pelistä kyllä löytyy parannuksiakin vanhaan verrattuna.

ME:A on todennäköisesti kokonaisuutena hyvä peli, mutta tämä Access-trial tulee syystäkin puremaan EA:ta ja BioWarea pahasti omaan nilkkaan.
 
Vastaus: Mass Effect: Andromeda [23.3.2017 - EA Access demo saatavana nyt]

Onko porukat muuten testailleet tota multiplayeria minkä verran? Otin itse varsin lyhyen viiden matsin ensipuraisun ja täytyy kyllä sanoa, että on todella ankea neljän pelaajan tusina-coop kyseessä. Hahmot nykii eteenpäin ja äänimaailma on aivan perseestä, aseissa siis. Tämä siis XBox Onella.
 
Vastaus: Mass Effect: Andromeda [23.3.2017 - EA Access demo saatavana nyt]

Mielestäni taasen moninpeli on parasta mitä tällä on tarjota. Sehän tässä onkin, että nykykonsolisukupolvella ja nykyisillä PC:n tehoilla odotetaan parannusta niinkin perusasioihin kuten kasvoanimaatioon. Kunpa se edes olisi aikaisemman kolmen pelin tasolla, mutta kun se ei ole. Se on heikompaa. Jos sitä luuli, että Deus Exin kasvoanimaatiot olivat kökköjä, ne on jopa siedettäviä kun verrataan ME:A:han. Mielestäni se on jo surullista. Varmasti tämä olisi "parempi" peli ja saisi vähemmän kritiikkiä jos tämä ei olisi Mass Effect. Jos pelin nimi olisi jotain tyyliin "Galaxy: Andromeda" tai jotain muuta geneeristä shittiä, tämä olisi yllättävän positiivinen yllätys. Mutta kun tämä on kuitenkin osa Mass Effect sarjaa ja osa sitä jatkumoa, niin tällä on tietyt standardit mitä ei soisi alittavan; hamot ja dialogi.

BioWare on aina ennen ollut hyvä hahmojen kanssa, jopa DA:I:ssa. Nyt tuntuu, että ollaan menty viisi askelta taaksepäin kokonaishahmogalleriassa, kun taas taisteluosuudessa ollaan hypätty sujuvuudessa ja pelattavuudessa hyvin lähelle Gears of Waria. Taistelu on tämän pelin paras puoli epäilemättä. Jump packit, yleinen "flow" ja kokonaisuus vaan toimii mielestäni aivan uskomattoman hyvin ja hyvin paljon paremmin kuin aikaisemmissa Mass Effecteissa. Valitettavasti itse odotin tältä peliltä jotain muuta, kuin loppuunhiottua taistelua, kun se on aina ollut sivuseikka.

On turha nillittää siitä, etteikö tätä saisi verrata Mass Effect peleihin, kun tämä kuitenkin on Mass Effect peli. Tässä on vaan otettu paljon takapakkia mielestäni todella tärkeisiin asioihin, kun verrataan aikaisempiin peleihin. Sehän tässä harmittaa.
 
Vastaus: Mass Effect: Andromeda [23.3.2017 - EA Access demo saatavana nyt]

Huomenna pitäisi päästä rauhassa testaamaan useampi tunti. Uutisointia en ole seurannut oikeastaan ollenkaan, joten pääsee aika puhtaalta pöydältä pelin kimppuun. Bioware on ottanut askeleita oikeaan suuntaan ME2 tyhmennyksen jälkeen, joten varsin positiivisilla fiiliksillä sukelletaan uuteen maailmaan.
 
Vastaus: Mass Effect: Andromeda [23.3.2017 - EA Access demo saatavana nyt]

Streaming-embargon päättymistä on aikaistettu, ilmeisesti tälle päivälle: https://twitter.com/cohhcarnage/status/842868576444960769 (twiitissä mainittu aika klo 14 suomen aikaa 18.3.)


Satun tätä kaveri twitchissä katsomaan ja tuo twiitti on ymmärretty tavallaan väärin. Tuossa ei edes mainita klo. 14.

Asia lähtenyt tästä reddit ketjusta liikkeelle, ilman että tarkistettu faktoja.

Kannattaa katsoa tämä pieni streamin pätkä, jossa selitetään tätä embargon vaihtumista.
 
Vastaus: Mass Effect: Andromeda [23.3.2017 - EA Access demo saatavana nyt]

Satun tätä kaveri twitchissä katsomaan ja tuo twiitti on ymmärretty tavallaan väärin. Tuossa ei edes mainita klo. 14.
No joo, näin vaikuttaa olevan. Mutta mainittu aika striimin alulle oli kyllä klo 14 tänään (8am Eastern Daylight Time)...

Digital Foundry testailee ruudunpäivitysnopeuksia ja arvioi suorituskykyä:

[video=youtube;DJG9d6zcwLk]https://www.youtube.com/watch?v=DJG9d6zcwLk[/video]
 
Ylös Bottom