Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mass Effect - BioWaren toimintarope

Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Sen verran täytyy vielä jatkaa ohi aiheen, että itse ainakin pidän erittäin paljon Enhanted Arms:sista, vaikka ei se toki täydellinen peli olekkaan. Siinä on myös oikeasti hyviä uudistuksia kun vertaa esim. FF- sarjan peleihin. Vapaa tallennusmahdollisuus on yks näistä puolista, jonka arvostan todella korkealle. Juoni ja ääninäyttely ei sekään ole yhtään hullummassa kunnossa, kunhan pitää japsiäänet päällä. Golem-systeemi sekä vuoropohjainen ruudukkotaistelusysteemi toimii mielestäni myös paremmin kuin hyvin. Olen siis tykännyt kaikista FF-sarjan peleistä yleisesti ottaen erittäin paljon, mutta se ei myöskään tee Enchanted Arms:sista huonoa peliä. Jotkut tykkää ja jotkut taas ei. Nyt meni kyllä niin offtopiciksi, että saa poistaa tai siirtää, jos siltä tuntuu.

Mass Effectistä sen verran, että ei XO:lle ole kyllä länsimaisiakaan ropeja liiaksi tullut, joten todella innolla odottelen kyseistä peliä. Oblivion on ollut jo pitkään läpikaluttuna ja jotain muutakin hyvää roolipeliä tekisi todella paljon mieli. PC:llä ja Xboxilla tuli jo aikanaan Kotorit pelattua läpi, eikä Jade Empirekään yhtään hullumpi tekele ollut. Noiden tasolle kun yltää, niin tällä suunnalla ollaan erittäin tyytyväistä miestä:).
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Kyllä tuo Mass Effect kiinnostaa, vähintäänkin juonen ja maailman takia. Mutta BioWaren läsnäolo kyllä aiheuttaa sen että pelin osto jää siihen saakka kunnes hintaa on tippunut reippaasti. Umpisurkean Jade Empiren muisto vieläkin piinaa kaikkia Waren pelejä omalla kohdalla.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

TitusPullo sanoi:
Kyllä tuo Mass Effect kiinnostaa, vähintäänkin juonen ja maailman takia. Mutta BioWaren läsnäolo kyllä aiheuttaa sen että pelin osto jää siihen saakka kunnes hintaa on tippunut reippaasti. Umpisurkean Jade Empiren muisto vieläkin piinaa kaikkia Waren pelejä omalla kohdalla.

w00t

Mitäs Bioware onkaan tehny... Baldur's Gatet (ne alkuperäiset PC-pelit), Star Wars: Knight's of the old republic, Neverwinter Nights yms.

Joten jos hetkeäkään kuvittelet, että kyseiseltä lafkalta uupuu kyky tehdä hyviä ropeja, olet pahasti väärässä uskossa. Bioware ainakin minulle (ja uskon että monelle muullekkin) on pikemminkin laadun tae kuin takuu sen puutteesta. Jos Jade Empire tosiaan oli sinusta huono, kuulut kyllä suureen vähemmistöön, sillä peli on kuitenkin kerännyt rutkasti kehuja kriitikoilta ja arvostelijoilta (oma kohtaista kokemusta ei tästä pelistä ole).

Yargoa siteeraten:

"Jos pitäisi nimetä yksi Midaksen kosketuksen omaava pelitalo erityisesti roolipelien saralla, BioWare olisi ehdottomasti se."

EDIT:

Siis Jade Empirehän sai 9.9 IGN:ssä ja meillä se sai 9+ ja gamespotissa 8.4

jotenkin vaikea uskoa kyseistä peliä "umpisurkeaksi" :eek:
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Karvapallo sanoi:
w00t

Mitäs Bioware onkaan tehny... Baldur's Gatet (ne alkuperäiset PC-pelit), Star Wars: Knight's of the old republic, Neverwinter Nights yms.

Joten jos hetkeäkään kuvittelet, että kyseiseltä lafkalta uupuu kyky tehdä hyviä ropeja, olet pahasti väärässä uskossa. Bioware ainakin minulle (ja uskon että monelle muullekkin) on pikemminkin laadun tae kuin takuu sen puutteesta. Jos Jade Empire tosiaan oli sinusta huono, kuulut kyllä suureen vähemmistöön, sillä peli on kuitenkin kerännyt rutkasti kehuja kriitikoilta ja arvostelijoilta (oma kohtaista kokemusta ei tästä pelistä ole).

Yargoa siteeraten:

"Jos pitäisi nimetä yksi Midaksen kosketuksen omaava pelitalo erityisesti roolipelien saralla, BioWare olisi ehdottomasti se."

EDIT:

Siis Jade Empirehän sai 9.9 IGN:ssä ja meillä se sai 9+ ja gamespotissa 8.4

jotenkin vaikea uskoa kyseistä peliä "umpisurkeaksi" :eek:

Itsekin tuon hypen pauloihin jouduin ja vaikke en ole mistään BioWaren peleistä pitänyt Baldurs Gaten jälkeen, niin päätin kokeilla Jade Empireä. Lopputuloksena oli 30 hukkaan heitettyä rahaa ja paljon kiroilua kun pelin juoni, hahmot, näyttelijät ja maailma olivat niin puuduttavan mitäänsanomattomia - tai pahimmassa tapauksessa umpisurkeita että itketti. Jopa oma suosikki, Nathan Fillion onnistuttiin saamaan vaikuttamaan ö-luokan näyttelijältä.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Siis itse ainakin uskon pelkän jade empiren peluun jälkeen, että Mass Effectistä tulee mahtava. Jade Empire on imo Xboxin paras peli.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Pibe sanoi:
Siis itse ainakin uskon pelkän jade empiren peluun jälkeen, että Mass Effectistä tulee mahtava. Jade Empire on imo Xboxin paras peli.
Olen säästellyt itseäni kaikelta Mass Effect-materiaalilta, jotten nostaisi odotuksia liian korkealle. Tuli tuossa sitten Jade Empire hankittua pari viikkoa sitten ja se on kyllä minunkin mielestäni, ei ehkä ihan paras, mutta ainakin yksi viidestä parhaasta x-boxin pelistä. Tuon myötä sitten odotukset Mass Effectia kohtaan ovat tahtomattani nousseet nousemistaan.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Olen kyllä tämän yhden kanssa samoilla linjoilla, mielestäni Jade Empire oli melkoista tuubaa. :eek:
Mutta palatakseni itse asiaan niin Mass Effect kyllä kiinnostaa ja kovasti. Ei noita laadukkaita ropeja liikoja ole boxille tarjolla. Onkos niitä varovia julkaisuaikoja vielä missään heitelty?
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Decap sanoi:
Olen kyllä tämän yhden kanssa samoilla linjoilla, mielestäni Jade Empire oli melkoista tuubaa. :eek:
Mutta palatakseni itse asiaan niin Mass Effect kyllä kiinnostaa ja kovasti. Ei noita laadukkaita ropeja liikoja ole boxille tarjolla. Onkos niitä varovia julkaisuaikoja vielä missään heitelty?
Tekijät heittivät viime keväänä haastattelussa täysin epävirallisena julkaisuaikana maalis-huhtikuun 2007. Oikein painottivat tuossa haastattelussa vielä, että tuo oli vain yhden BioWaren työntekijän arvio, ei mitään virallista.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Mass Effect näytti ihan mielenkiintoiselta kauppapaikalta lataamani videon perusteella, mutta nykihän se edelleen kolkosti, mistä tuli vähän liikaakin Knighst of the Old Republic mieleen. En aikoinaan onnistunut motivoimaan itseani pelaamaan Kotoria läpi, joten toivottavasti tästä ei samanlaista tapausta tule.

Biowarehan kertoili hiljattain aikovansa julkaista peliin episodista sisältöä, eli jonkinmuotoista ladattavaa on odotettavissa. Tänään julkistettiin pelin jenkkikansi.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Mass Effect on Bioshockin ohella ne odotetuimmat pelit, mitä X0:lle on tulossa. Effect ehkä suuremmalla volyymilla.Videoiden parissa kuolailtu ja haastiksia luettu, eikä odotukset ole juuri sfääreistä tippuneet. Kyllä nyt maalaisjärki kertoo, ettei kaikkea lupauksia voi millään odottaa (esim. suurimpaan osaan planeetoista ei pääse käymään muuta kuin tekstiruutujen parissa, tjsp) ja pohjimmiltaan tämä tulenee olemaan KOTOR uudessa 'versumissa, mutta silti. Mass Effect, tänne, heti ja nyt.

Enitenhän mielenkiintoa tässä herättää keskustelusysteemi ja ylipäätään interaktiivisuus henkilöiden kanssa. Kotor on nyky-RPG:stä sitä parasta, vaikka varsin torso onkin. Effect näyttäisi lisäävän hieman dynamiikkaa (lauseiden katkaisu kesken, esim.) tähän. Toinen huomiota herättänyt seikka on taistelu, josta innostuin enemmän IGN:n haastattelun jälkeen. Suhteellisen monipuoliselta vaikuttavat taktiikat ja tiimin hallinta innostaa KOTORin automaattitaistelua huomattavasti enemmän, ja haastiksessa annettu esimerkki kiven takana kökkivästä vihusta nostatti hymyn huulille.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Julkaisuajasta tietoa.

Lyhyesti: Australian virallisilla Xbox-sivuilla oli hetken ajan listattu Mass effectin julkaisupäiväksi 18. toukokuuta. Päivämäärä oli kuitenkin nopeasti otettu pois ja nyt Microsoft kiistää koko asian.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

J. Pikkarainen sanoi:
Mass Effect on Bioshockin ohella ne odotetuimmat pelit, mitä X0:lle on tulossa. Effect ehkä suuremmalla volyymilla.
No no no no no! Entäs Forza 2 ja Halo 3? Siinä minun mielestäni nelikko jota odotellaan :)
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Warra sanoi:
No no no no no! Entäs Forza 2 ja Halo 3? Siinä minun mielestäni nelikko jota odotellaan :)

Halo 1 & 2 ovat tuntemattomia (pelannut ekaa käytännössä pari minuuttia), joten 3 ei ole odotuksessa. Tosin jos julkaisevat boksin, josta löytyy koko trilogia, niin sitten tulee tähänkin talouteen ostettua. Forza 2 sen sijaan ei, kun en noista ajopeleistä niin innosta, tai kyllähän ne jossain määrin innostaa, mut sit pitäisi hommata se ratti.

Lloope sanoi:
Julkaisuajasta tietoa.

Lyhyesti: Australian virallisilla Xbox-sivuilla oli hetken ajan listattu Mass effectin julkaisupäiväksi 18. toukokuuta. Päivämäärä oli kuitenkin nopeasti otettu pois ja nyt Microsoft kiistää koko asian.

Niin myöhään :( Minä elin siinä toivossa, että tulisi "jo" maaliskuussa. Edellyttäen siis, että pitää paikkansa.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

J. Pikkarainen sanoi:
Niin myöhään :( Minä elin siinä toivossa, että tulisi "jo" maaliskuussa. Edellyttäen siis, että pitää paikkansa.

Njoo, toukokuu voisi pitää hyvinkin paikkansa. Microsoft tuskin kuitenkaan haluaa liian lähekkäin tunkea näitä kevään suurjulkaisuja, ja Forza 2 on jo tulossa toukokuussa. Bioware puolestaan on ollut suhteellisen hiljaa pelin tiimoilta. Tänään kuitenkin tuli hieman lisätietoa pelimaailmasta.

Today, BioWare Corp. has revealed the first details on the game's nomadic race of humanoid aliens, The Quarians. The company has also release a screenshot to show a member of this race:

A nomadic race of humanoid aliens, the quarians are generally shorter and of slighter build than humans. They dress in a scavenged assortment of materials, hiding their faces behind visors, goggles, or breathing masks. Some believe the quarians are cybernetic, a blend of machine and biology that can survive for a time in the cold vacuum of space. Others believe the quarians are simply so used to living on their substandard, makeshift ships that they never remove their survival suits.

Three hundred years ago the quarians created the geth, a species of rudimentary AIs, to serve as an efficient source of manual labor.

But the geth rebelled against their quarian masters and drove them into exile. Now the quarians wander the galaxy in a flotilla of salvaged ships, secondhand vessels, and recycled technology. Other species tend to look down on the quarians, seeing them as scavengers and condemning them for unleashing a dangerous synthetic life form on the rest of the galaxy.

http://news.teamxbox.com/xbox/12713/Mass-Effect-The-Quarians-Revealed-New-Screen/
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Ihan hyväkin että siirtyy kun on jo paljon pelattavaa ja PS3 tulee kohta.
Pääsee sitten pelaamaan ja eläytymään ME:hen kunnolla :)
Odotan yhtä parhaista peleistä ikinä.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Vaikuttaa todella siistiltä! :D Saa nyt nähdä miltä näyttää kun demo on tullut.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Ensimmäinen Kotor on tullut pelattua jotain kuusi kertaa läpi, joten odotukset tätä kohti ovat tietenkin korkealla. Yksi niistä peleistä minkä takia tulee 360 ostettua.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

On tosiaan yksi suurimmista syistä miksi vihdoinkin päätin XO:n hankkia. Pelailin joskus aikaisemmin KOTORin läpi ja viitisen minuuttia sitten meni Jade Empire läpi, joten lisää Biowaren tuotantoa himoitsen suuresti. Itse pidin Jade Empiren toimintapainotteisuutta ihan virkistävänä asiana (vaikkakin KOTORia pidän parempana tekeleenä), joten mielenkiinnolla odotan mitä tällä kertaa saavat aikaan taistelusysteemin kanssa. Videot ainakin vaikuttavat ihan hyvältä. Seuraavaksi pitää vielä ennen Mass Effectiä hankkia jostain halvalla KOTORin toinen inkarnaatio pelattavaksi.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

On kyllä uskomattoman hienon ja tyyliikkään näköistä menoa kuvien perusteella. Odotuslistan kärjessä kyllä tällä hetkellä, toivotaan ettei enää kauaa tarvisi odottaa.
 
Ylös Bottom