Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mass Effect - BioWaren toimintarope

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Katsoin tuossa uusimman gamevideossin dialogipätkän, jostain syystä se vakuutti enemmän mitä aikaisemmin näkemäni. Ai että tästä pelistä tulee mahtava.

Jumaliste, tämmösen helmen oon missannut. Nyt pitää itsekin ruveta odottamaan tätä hiki päässä. :D Sellainen vain jäi mietityttämään, onko tämä 100% yksinpeli vai onko se moninpeli vai mitä, oikein ota selvää.

Rasenger sanoi:
Jumaliste, tämmösen helmen oon missannut. Nyt pitää itsekin ruveta odottamaan tätä hiki päässä. :D Sellainen vain jäi mietityttämään, onko tämä 100% yksinpeli vai onko se moninpeli vai mitä, oikein ota selvää.

Mass Effect on vain yksinpeli, mutta Live-palvelua hyödynnetään ladattavan sisällön jakelussa.

Trailerissa häiritsee kyllä sietämättömän paljon tuo army-mies/kertoja, jonka ääninäyttelijä on aivan selvästi Keith David aka Saints Row'n Julius ja Halon Arbiter. Eeppistä kamaahan tuo, mutta silti.

Onkohan tästä tulossa jotain collector's edition -versiota lisärihkamalla varustettuna?

Aivan pakkohankinta tämä peli tulee olemaan itselleni...Tosin en tiedä tuleeko heti julakisussa ostettua kun ei ole verkkopeliä ja tässä tulee olemaan niin hirveästi pelattavaa.

Missähän välissä näitä kaikkia tulevia pelejä (assasins creed, kane &lynch) ja sit tätä ehtis pelata että pystyy syventyyn kaikkiin? Mulla on vähän sitä vikaa että kaikki pelit tulee ostettua heti kun on saatavilla vaikka oli edelliset vielä kesken. No, ei siinä mitään, sillä tätä on kyllä odotettu ja onneks nyt sit tulee!

Calimero sanoi:
Mulla on vähän sitä vikaa että kaikki pelit tulee ostettua heti kun on saatavilla vaikka oli edelliset vielä kesken.

Syyllistyn ihan samaan. Tästä syksystä eteenpäin olen kuitenkin päättäny tehdä muutoksen ja hankin korkeintaan kaksi peliä kerrallaan.:D

Tämähän nyt on pakko-ostos tottakai, pitäisi tulla melkoinen kokemus. Vahva GOTY-ehdokas ainakin näin etukäteen mielestäni.

Joku sanoi, että ei viiti ostaa peliä "kun ei ole moninpeliä". Itse olen lopen kyllästynyt siihen, että nykyisin suurin osa peleistä on suunniteltu vain moninpeliin. Yksinpeli on vain harjoittelua moninpeliin ja kestää ehkä 5h sisällöltään. Sitten vielä siitä otetaan se ~60e.

Ei sinänsä etten olisi esim. joskus aikoinaan pelannut moninpelejä, paljonkin, mutta kuitenkin moninpeli on vain ja ainoastaan silloin kivaa kun a)moninpelimoodit jne. ovat toimivat ja b)peliseura on hyvää/mukavaa.

Siispä jo tästä syystä fanittaisin Mass Effectiä, puhumattakaan siitä mitä on muutenkin odotettavissa. Niin ja vielä mahtavan iso peli, ei sitä perinteistä 5h ja ohi... ainiin ja kirjakin on jo luettu, nyt päästään fiilikseen jo mukaan;)

edit:Unohtui aiemmin sanoa, että se miksi myös tykkään pelistä, että on tehty kokonaan omanlainen universumi ja ilman lisenssejä. Tämä on sen takia todella hyvä, että lisenssipeleissä(esim. Star Warsit) on se ongelma(ainakin minun mielestäni), että tietää etukäteen jo kuka on ns. paha/hyvä. Näin esim. yllätyksiä tulee paljon vähemmän ja ei voi tutustua kokonaan uuteen, jne. Samalla tulee helposti verrattua esikuviin, joka sekin voi vääristää asioita.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jormaaa sanoi:
Joku sanoi, että ei viiti ostaa peliä "kun ei ole moninpeliä". Itse olen lopen kyllästynyt siihen, että nykyisin suurin osa peleistä on suunniteltu vain moninpeliin. Yksinpeli on vain harjoittelua moninpeliin ja kestää ehkä 5h sisällöltään. Sitten vielä siitä otetaan se ~60e
Tästä olen täysin samaa mieltä kanssasi. Hyvin tehty yksinpeli ei moninpeliä kaipaa.
Esim Gears of War oli todellinen pettymys, yksinpeli kun oli juurikin tuota moninpelin harjoittelua ja illassa parissa läpi.

Mutta tätä odottelen innolla. Bioware on aikaisemminkin koukuttanut pahasti :)

Itse ei uskalla enempää katsoa myöskään, mutta pienenä tipsinä... Kävin juuri varaamassa EB gamesista kolmen ps2 pelin voimin ME:n Collectors Editionin eurolla.

Ite en oo juurikaan lukenu mitään juttuja tästä Mass Effectistä, mutta kaikki hehkuttaa siitä. Kertokaahan mikä tästä tekee niin hyvän? Sen tiiän, että tässä voi tutkia koko universumin.

OxyG sanoi:
Ite en oo juurikaan lukenu mitään juttuja tästä Mass Effectistä, mutta kaikki hehkuttaa siitä. Kertokaahan mikä tästä tekee niin hyvän? Sen tiiän, että tässä voi tutkia koko universumin.

Bioware. Knights Of The Old Republicin tekijät. Siinä riittävät syyt minulle.

Mitäs tuossa ME:n Collector's Editionissa on? Hienot kuoret vai onko jotain sisältöäkin? Ja minkä hintanen?

nothing sanoi:
Itse ei uskalla enempää katsoa myöskään, mutta pienenä tipsinä... Kävin juuri varaamassa EB gamesista kolmen ps2 pelin voimin ME:n Collectors Editionin eurolla.

Kolmen? EB Gamesista? Minulle puhuttiin että EB:hen pitäisi viedä 5 peliä, kun taas GameStopiin riittää se 3. Noh, puhelinsoitolla se varmistuu sitten. Kiitos tästä EB-vihjeestä.

hide sanoi:
Kolmen? EB Gamesista? Minulle puhuttiin että EB:hen pitäisi viedä 5 peliä, kun taas GameStopiin riittää se 3. Noh, puhelinsoitolla se varmistuu sitten. Kiitos tästä EB-vihjeestä.

Siis onko tuo Tampereella nyt sitten GameStop. Taitaapi olla. 3 peliä oli vaihtomäärä kuitenkin.

Ylös Bottom