Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Rasenger sanoi:Jumaliste, tämmösen helmen oon missannut. Nyt pitää itsekin ruveta odottamaan tätä hiki päässä. Sellainen vain jäi mietityttämään, onko tämä 100% yksinpeli vai onko se moninpeli vai mitä, oikein ota selvää.
Hakkiz sanoi:Mass Effect on vain yksinpeli, mutta Live-palvelua hyödynnetään ladattavan sisällön jakelussa.
Cdon.com ainakin myy sellaista ennakkoon.Rausku1 sanoi:Onkohan tästä tulossa jotain collector's edition -versiota lisärihkamalla varustettuna?
Calimero sanoi:Mulla on vähän sitä vikaa että kaikki pelit tulee ostettua heti kun on saatavilla vaikka oli edelliset vielä kesken.
Tästä olen täysin samaa mieltä kanssasi. Hyvin tehty yksinpeli ei moninpeliä kaipaa.Jormaaa sanoi:Joku sanoi, että ei viiti ostaa peliä "kun ei ole moninpeliä". Itse olen lopen kyllästynyt siihen, että nykyisin suurin osa peleistä on suunniteltu vain moninpeliin. Yksinpeli on vain harjoittelua moninpeliin ja kestää ehkä 5h sisällöltään. Sitten vielä siitä otetaan se ~60e
OxyG sanoi:Ite en oo juurikaan lukenu mitään juttuja tästä Mass Effectistä, mutta kaikki hehkuttaa siitä. Kertokaahan mikä tästä tekee niin hyvän? Sen tiiän, että tässä voi tutkia koko universumin.
nothing sanoi:Itse ei uskalla enempää katsoa myöskään, mutta pienenä tipsinä... Kävin juuri varaamassa EB gamesista kolmen ps2 pelin voimin ME:n Collectors Editionin eurolla.
hide sanoi:Kolmen? EB Gamesista? Minulle puhuttiin että EB:hen pitäisi viedä 5 peliä, kun taas GameStopiin riittää se 3. Noh, puhelinsoitolla se varmistuu sitten. Kiitos tästä EB-vihjeestä.