Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
nothing sanoi:Itse ei uskalla enempää katsoa myöskään, mutta pienenä tipsinä... Kävin juuri varaamassa EB gamesista kolmen ps2 pelin voimin ME:n Collectors Editionin eurolla.
Jormaaa sanoi:Siis ei ennakkotilauksestakaan nikottelua tämän tarjouksen suhteen? Pitänee itsekkin käydä nimittäin silloin.
nothing sanoi:Ei nikoteltu pätkääkään.
Ja jottei täysin eksy aiheesta. Tunnelmaan pääsee virittäytymään:
http://www.bookdepository.co.uk/WEBSITE/WWW/WEBPAGES/showbook.php?id=1841496758
Tänään tipahti postiluukusta.
olge sanoi:Huh. Jos pääsee lähellekkään samaa tasoa kuin Kotor, niin kyseessä on mestariteos.
werty sanoi:Veikkaisin, että koska kyseessä ei ole Star Warsin maailmaan sijoittuva tarinan tulee Mass Effect ylittämää KOTORin laadun. Knights of the old republicin takia tämä on pakkohankinta. Varsinkin, kun kyseessä varmaan tulee olemaan XO:n paras rope vähään aikaan - näin uskoisin.
werty sanoi:Modet poistakoot, jos ei ollos sallittua. Game Infromer Mass Effect Review
Hex sanoi:Toi arvostelu on kyllä hirveätä hyperbolaa ilman mitään kunnon sisältöä.
Mutta hyvältä kuulostaa!
olge sanoi:Huh. Jos pääsee lähellekkään samaa tasoa kuin Kotor, niin kyseessä on mestariteos.
TitusPullo sanoi:No ei nyt kuitenkaan. Kotorit ja Jade Empire olivat korkeintaan keskinkertaisia.
TitusPullo sanoi:No ei nyt kuitenkaan. Kotorit ja Jade Empire olivat korkeintaan keskinkertaisia.
Tällä tosin on toivetta, mutta koko vuosi on ollut täynnä yli-hypetettyjä pettymyksiä, joten en uskalla vielä innostua, vaikka trailerit ovat aika jumalaista kamaa olleet.
olge sanoi:Keskinkertaisia? Kotor on ehdottomasti yksi aikansa parhaita roolipelejä.
TitusPullo sanoi:Jos pitää tavattoman tylsistä, yli-kirjoitetuista ja käyttöliittymältä rasittavista ropeista. Edelleen olen sitä mieltä että Final Fantasy ysin jälkeen ei olla tehty yhtäkään aidosti mahtavaa roolipeliä.
TitusPullo sanoi:Jos pitää tavattoman tylsistä, yli-kirjoitetuista ja käyttöliittymältä rasittavista ropeista. Edelleen olen sitä mieltä että Final Fantasy ysin jälkeen ei olla tehty yhtäkään aidosti mahtavaa roolipeliä.