Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope
Itse ensin olin aivan innoissani pelistä, mutta sitten petyin mm. sivutehtävien toistavuuden ja makon takia. Kuitenkin lopulta, kun analyyttisesti mietin peliä, niin totesin että puutteineenkin peli on XBOX 360:lle toistaiseksi omaan makuuni paras peli. Jokaisella on oma makunsa, siksipä mielipiteetkin ovat täysin subjektiivisia, kuten myös arvostelut ja pisteet. Kuitenkin suurin osa, kuten ilmeisesti sinäkin, voit myöntää että kyseessä on hyvä peli. Toisista(kuten minusta) erinomainen ja toisista sitten "vain" hyvä.
Kyllä minä pelaan peliä ihan mielelläni ja reilu 10 tuntia sitä on tullut tahkottua. Taisteluiden turhuudella tarkoitin sitä, että välillä ne tuntuvat päälle liimatuilta, taisteluilta vain taistelun vuoksi. Aivan kuin pelintekijät olisivat miettineet että viime taistelusta on jo 10min; nyt tarvitaan toimintaa. Bugeja, häiritseviä sellaisia, on tyyppien jumittuminen esteisiin ja minulle on ainakin käynyt 2 kertaa niin, että jonkun vihollisen kuoltua ruumis jää leijalemaan ilmaan ja jatkaa ampumista, eikä tätä ruumista voi tappaa uudestaan. Haittaa pelaamista pahasti kun pahimmassa tapauksessa bugi estää etenemisen. Ilmeisesti omat odotukset peliä kohtaan olivat vain aivan liian korkealla. Pisteitä antaisin 8/10.
Itse ensin olin aivan innoissani pelistä, mutta sitten petyin mm. sivutehtävien toistavuuden ja makon takia. Kuitenkin lopulta, kun analyyttisesti mietin peliä, niin totesin että puutteineenkin peli on XBOX 360:lle toistaiseksi omaan makuuni paras peli. Jokaisella on oma makunsa, siksipä mielipiteetkin ovat täysin subjektiivisia, kuten myös arvostelut ja pisteet. Kuitenkin suurin osa, kuten ilmeisesti sinäkin, voit myöntää että kyseessä on hyvä peli. Toisista(kuten minusta) erinomainen ja toisista sitten "vain" hyvä.