Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mass Effect - BioWaren toimintarope

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Itse vasta sain pelin vähän jälkijunassa ja nyt 8 ja puoli tuntia pelattuna ja ei voi muuta sanoa, kuin : "Onpas mahtavaa viihdettä!"
Olen läpäissyt Noverian ja juuri nyt Feroksella.
Pelisssä on todella hyvä ja elokuvamainen dialogi. Myös taistelut ovat mielestäni todella hyviä ja RPG meininki on pelissä mukana vahvasti. Pakko myöntää, että jo nyt yksi lempipeleistäni.
Ainoa asia, joka vähän hämää on auto-savejen harvuus. Normaalisti olen tottunut, että peliä ei tarvitse tallentaa, kuin silloin kun lopettaa, mutta tässä ainakin itse tallettelen aika useasti. On muuten todella ärsyttävää, jos kuolee ja joutuu aloittamaan pari tuntia taaempaa pelaamisen. Mutta kuitenkin vaikka tuo on minulle pari kertaa käynyt, niin en valita koska peli itsessään on niin mahtava. Sen vähän mitä nyt olen Makolla ajellut, niin todella mukavaa puuhaa. Juuri itsekkin vasta huomasin, että sillähän pääsee melkein minkä vuoren vaan ylitse.Hissistä seisomisesta vielä, että se on juuri loistava päänraapimis tauko ;)
Oma arvosana olisi tällä Kfinin uudella tähtisysteemillä :*****/***** aka 5 tähteä.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Samoilla linjoilla Teh Hegen kanssa, aivan uskomattoman paljon tutkittavaa. Pelitunteja kerääntynyt muutaman päivän aikana reilu kymmenkunta, nyt mennään Feroksella Gethejä kurittamassa. Kaikki sidequestitkin on pyritty tekemään ennen pääjuonessa etenemistä. Oma charru on vanguard, juuri sopiva sekoitus sotilasta ja bioticciä.

Tulipa tajuttua tuossa että throw-abilityä voi käyttää nurkan takana lymyävään vihuun, joten se toimii oivana kranaatin korvikkeena pienissä tiloissa. Jos vihu ei kerkeä kuolla itse heittoon, niin sarja maassa makaavaan hoitaa homman. :D
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Näenkö unta... vai onko Mass Effect 2... video... tuolla... sivulla? *gasp gasp*:cool::D
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Gasmic, indeed. Tuo teaseri on hjuvin mielenkiintoinen, etenkin jos on lukenut prequel-kirjan ME2:lle. Kannattaa muuten lukea nuo kirjat, mukavasti valottavat Mass Effectin tarinaa.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Kylläpäs tuo tiiseri onnistui täydellisesti asiassaan. Eli siis innostus kasvoi, jos mahdollista, entisestään. Josko kolmatta kertaa vielä pelaisi ykkösen läpi ennenkuin alkaa tulemaan gameplay videota. Onkohan sitä DLC:tä vielä tulossa ennen...
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope


Eli siis:

Linkki 1: Revelation on prequel Mass Effectille, eli siis ennen ensimmäisen osan tapahtumia/valottaa ensimmäisen osan tapahtumia. Revelationin lukeminen ei ole pakollista, mutta näistä kahdesta kirjoista se ensimmäinen on tämä. Jos pitää pelistä niin tämä on hyvä valinta.

Linkki 2: Ascension on prequel jatko-osalle, eli lue Revelation ensin. Tämä pitää lukea vasta pelin pelattuaan, sekä ensimmäisen kirjan lukeminen suositeltavaa, sillä hahmoja Revelationista on keskeisissä osissa tässä kakkoskirjassa.

Aikajana:

Revelation->Mass Effect->Ascension->Mass Effect 2

Eli lue Revelation ensin ja sitten vasta Ascension.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Eli siis:

Linkki 1: Revelation on prequel Mass Effectille, eli siis ennen ensimmäisen osan tapahtumia/valottaa ensimmäisen osan tapahtumia. Revelation lukeminen ei ole pakollista, mutta näistä kahdesta kirjoista se ensimmäinen on tämä.

Linkki 2: Ascension on prequel jatko-osalle, eli lue Revelation ensin. Tämä pitää lukea vasta pelin pelattuaan, ensimmäisen kirjan lukeminen suositeltavaa, sillä hahmoja Revelationista on keskeisissä osissa kakkoskirjassa.

Aikajana:

Revelation->Mass Effect->Ascension->Mass Effect 2

Kiitoksia! Voisin kyllä kummatkin ostaa samalla kun hintakin on niin pieni. Hyvä kuitenkin tietää toi järjestys.

EDIT: Onkos täällä konsolifinissä mitään pelikirja aihetta? Joku vois tehdä nii voisi laajemmin keskustella näistä kirjoista ja antaa arvosteluja jne.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

EDIT: Onkos täällä konsolifinissä mitään pelikirja aihetta? Joku vois tehdä nii voisi laajemmin keskustella näistä kirjoista ja antaa arvosteluja jne.
Ainakin Halo-ketjussa on puhuttu Halo-kirjoista ja nyt ME-kirjoista tässä ketjussa. Tiedä sitten onko tarvetta omalle pelikirja-ketjulle, vaikka olisihan se tietysti selkeämpää ja helpommin löydettävissä.

Edit. Liityn kyllä mielelläni keskusteluun, jos joku moisen ketjun päättää perustaa. :)
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Noin uuden läpiipelukerran aloitin. Vanha jäi puoli tiehen kun kovalevy hajos. Kyllä tämä peli on vaan niin hyvä, eikä se makolla ajelu ollut mitään kuraa. Parhainta on juoni dialokit ja ampuminenkin toimii :). Hississä seisoskelu puuduttaa :(
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Tuleeko euroopan classics -versioon tuo DLC myös?
Muistan jossain nähneeni juttua, että ainakin Britteihin tuon pitäisi rantautua maaliskuun alussa. Lähdettä en nyt jaksa etsiä.

Edit. Hah. Pitäisi kai hankkia silmälasit. Luulin, että kysyttiin sitä tuleeko Classic-versio ollenkaan Eurooppaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Olin sitten malttamaton ja tilasin Discshopista Mass Effect Limited Editionin. Nyt on vähän jo peliä takana ja vaikuttaa aivan helvetin hyvältä. Tänään jos pääsisi vaikka jatkamaan tuossa illemmalla.:)
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Tuli aloitettua piiiitkän tauon jälkeen toinen läpipeluukerta. Hyvältä ja ennenkaikkea tuoreelta maistuu taas tämä Boksin yksi parhaista peleistä. Aloitin uudella hahmolla ja luokkana soldier(ensimmäisen kerran pelasin läpi jollain biotic tms. erikoistuneella hahmolla).

Haluaisinkin nyt kuulla mielipiteitä siitä miten soldier hahmoa kannattaisi kehittää? Mihin kykyihin tuhlata kallisarvoiset skill pointit?
 
Ylös Bottom