Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mass Effect - BioWaren toimintarope

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muistan kanssa joo, että ongelmiin jouduin kun oli Insanity-runi kesken silloin kun Pinnakle tuli. Sinä taisi olla joku muoto, jossa piti tappaa tietty määrä vihollisia tietyssä ajassa tms? Ja insanityllä et ehtinyt sitä tekemään, vaikka tapoit kaikki viholliset puolessa sekunnissa ja sprinttasit aina seuraavien luokse jne.

Laitoksen johtajan "No pain no gain" tyyppiset toistuvat lausahdukset ovat myös saavuttaneet legenda-statuksen. Niihin paloi totaalisesti käpy.
Sent from my Lumia 800 using Board Express

Mass Effect 1 Legendaarinen versio pelattu läpi Pleikkarilla!

Kuuntelin kerran Ylen radio-ohjelmaa kun siellä puhuttiin peleistä ja haastateltava sanoi että Mass Effect on sukupolvi kokemus. Olin että ”Höh – en ole pelannut Mass Effectiä!” Asia jäi harmittamaan ja nyt alkuvuonna kun ei koskaan julkaista uutuuspelejä niin otin työn alle PS Plussan mukana tulleen Legendaarisen version Mass Effecteistä.

Pelin alussa luodaan hahmo ja muistin jonkun vanhan foorumiviestin että Jane Shephard on paremmin ääninäytelty kuin John Shepard niin otin nais Shepardin. Asetuksista päälle favor framerate.

Matka alkaa Eden Primestä. Panin merkille että maisemissa ei ole hirveästi yksityiskohtia, mutta se on ymmärrettävää, koska peli on tehty alunperin 20 vuotta vanhalle raudalle ja se pyörii tosi sulavasti ainakin favor framerate moodissa. Olen nähnyt pikseligrafiikkapelejä, jotka tärisevät.

Pelissä eteenpäin mentyä innostuin että tässähän saa tutkia planeettoja kuten No Man’s Skyssä kauan ennen No Manin julkaisua. Huristelualue on aika pieni eikä siellä ole paljoa tutkittavaa, mutta se on mukavaa vaihtelua käytävä rymistelyyn.

Shephard tuntuu puhuvan koko ajan Saren ja spectre työasioista ja muista sivutehtävä työasioista. Olisin toivonut enemmän ihmissuhde draamaa muistakin kuin panttivanki asioista. Olin lukenut että pelissä on seksikohtaus. Luulin että olen pelannut väärin, mutta sitten ihan pelin lopussa tuli yhden yön seksikohtaus Kaidan Alenkon kanssa.

Eeppinen avaruusooppera, missä on jännittävä loppurutistus. Arvosana: 4/5 (Lisä draamasta olisi tullut lisäpiste)

Omia kuvakaappauksia:

Ylös Bottom