Eli olen kytkenyt kaikki tarvittavat jutut, jotta Tram toimii taas, mutta decontamination chamber on täynnä Rachneja, jotka pitäisi ilmeisesti jotenkin tuhota. Ongelma onkin niitten tuhoamisessa. Chamberin ovea en saa auki (descryption skill too low) ja siinä viereisessä control roomissa on se jokin plasma-juttu, mutta siinäkin sama ongelma (descryption skill too low). Ja koska tulee tuo herja niin en pääse edes käyttämään omni-toolia. Olenko nyt totaalisesti jumissa??
Ongelma voinee juontua siitä kun välttämättä halusin tiimiini Wrexin ja Liaran, ja itse olen Vanguard joten ainuttakaan tech-tyyppiä ei ole mukana... Ihmettelin kun en saanut mitään juttuja auki kunnes tajusin ettei decryption-skilliä ole nyt sitten kenelläkään... Muutama tavara on jäänyt taakse lojumaan
Etenemisen estettä ei ole kuitenkaan ennen tätä ollut. Toivottavasti ainoat vaihtoehdot eivät ole joko lisätappelujen etsiminen (jolloin Liara voisi oppia electronics skillsin, tosin vain siinä tapauksessa että kone haluaa sen automaattisesti ottaa käyttöön, ellei upgrade-asetuksia saa muutettua jo aloitetusta pelistä) tai palaaminen Normandylle, joka ketuttaisi hyvin paljon tässä vaiheessa....
Löytyykö apua??