Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Matrix. Path of Neo

joecool

Member
tänään hain ja kyllä maistuu...tuntuu paaljon paremmalta kuin enter the matrix, todella siisti pelata! jos yhtään tykkäs matrixistä niin kannattaa hankkia!
 
Vastaus: Matrix. Path of Neo

Kuulostaa hyvälle, ehkäpä joutuu hankkimaan halvalla jostain, kun hinnat tippuvat. Olen odotellut tätä peliä varovasti toivoen jotain hyvää lopputulosta
 
Vastaus: Matrix. Path of Neo

Pidän Enter the Matrixista, joten tämäkin olisi varmasti hyvä. Sai Tiltissä 8 pistettä.
 
Vastaus: Matrix. Path of Neo

Eilen tuli otettua pari pelikertaa tämän parissa. Tunteet pelistä vähän ristiriitaiset - Neon kontrolloitavuus tuntui olevan vähän hakusessa, mutta Matrix-fiilis on erittäin taitavasti saatu istutettua peliin. Taisi tämä tosin tarjota myös yhden parhaimmista elämyksistä; alun treenausjakso - Neo kävelee ruskeavalkoisessa japanilaisessa filmissä katana kädessään, sataa lunta, hän on vihollisten ympäröimänä ja sitten alkaa toiminta... En tiedä noista markkinoiden samuraipeleistä, mutta jotain tällaista innovaatiota olen kaivannut pitkään peleihin.
 
Vastaus: Matrix. Path of Neo

Tuli hankittua tämä tuossa kun olin ostosreissulla. Jäi aikoinaan ostamatta vaikka piti ostaa silloin kun peli tuli.
Tuli pelattua ensimmäinen kenttä läpi. Vaikutti minusta todella hyvältä ja viimeistellymmältä kuin Enter the Matrix. Vaikka tuo olikin pelkkää pakenemistä niin silti oli todella hienoa että peliin oltiin annettu vaihtoehdot. Esimerkiksi jos jäit kiinni niin tuli valikko jossa saat jatkaa checkpointista tai et vastusta sinun nappaamistasi. Pitänee pelata enemmän seuraavassa kohdassa on Neon koulutusta.
 
Ylös Bottom