Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cobretti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Pelatkaa HC:ta niin moni asia on paremmin. Normissa se tähätin imasee vihuun kiinni puolesta kentästä.
Miljööhän noissa on oikein hieno ja eläväinen aitoon bäfä BC -tyyliin. Vihollinen oikeasti maastoutuu sinne eikä ikään kuin "loista" taustasta kuten välillä codeissa käy.
Sais se rautatähtäily olla vaan vähän rauhallisempaa. Nyt kääntönopeus pysyy samana(tai suunilleen) kun ite toivoisin, että se olisi hitaampaa silloin.

Muuuuutta makuja on erilaisia. (Hyviä (=oma) ja huonoja(=muiden)? :D )
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Yksinpeli tarjosi ihan hyvää viihdettä kun jätti tietyt idioottimaisuudet huomiotta, joita oli kyllä sanalla sanoen ihan liikaa. Pari tuntia kauemminkin olisin tuota voinut pelata, Tier1-moodista saa ehkä hieman lisää ikää.
En pidä itseäni minään fps-guruna, mutta olihan tuo melkoisen helppo hardillakin pelattuna, en edes viitsi ajatella millaista run'n gunia voisi helpommilla tasoilla vetää.

Moninpeliä takana rapiat 2 tuntia, ehkä fiilikset muuttuvat vielä suuntaan tai toiseen. Jollain tavalla tuosta pidin, että annan vielä huomenissa mahdollisuuden, mutta melkein luulen, että siihen jää.
Kenttiin en oikein päässyt sisään; aina kun jostain kumpareen tai aidan takaa nostaa päänsä, kulman takaa tai ovesta tulee esiin, niin tuntuu kuulaa tulevan välittömästi.
Jos luulee ehtineensä suojaan, niin kuolo vain korjaa pari sekuntia myöhässä. (lagi)
Sekä yksin- että moninpelissä grafiikan suttuisuus häiritsee etenkin kauas tähdätäessä.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Olen pelannut pelkästään nettipeliä ja tämä on kyllä ollut suurin pettymys pitkään aikaan. Koska kyseessä on Dice, tuntuu koko homma äkkiseltään vasurilla hutaistulta. Ihan kuin mielenkiintoa ei olisi ollut projektiin tarpeeksi. Koko touhu on kuin CODin ja Bäfän sekoitus, mutta siten että kaikki omaperäiset ja kivat jutut on jätetty pois. Lopputuloksena on geneerinen, yllätyksetön ja buginen netti-fps, josta saa uutta etsiä UAV:n kanssa...
Ohjauksessa on osattu ottaa todella näyttävä loikka taaksepäin Dicen aikaisemmasta tuotannosta. Serverit sijaitsevat jossakin, missä on vielä puhelinmodeemi käytössä... Lagia tuppaa olemaan enemmän, kuin idioottien aivohautomossa. Aseista ei ota selvää että miten ne toimii; osumia kun tuntuu välillä tulevan epätodennäköisyysgeneraattorista. Jatkuvasti kuolo korjaa vasta, kun on jo ehtiinyt juosta seinän taakse suojaan. Vastustajat pystyvät ampumaan minut, ennen kuin minä näen ketään. Lippaallinen rynkystä suoraa laakia rintaan ei tarkoita sitä, etteikö vihu voi vain juosta päin ja puukkottaa. Lista jatkuu loputtomiin.
Pelimuodoissa ja aseissa ei ole mitään innovaatioita. Tylsää tylsää. Vähän kenttiä... plaah!

Onneksi ei tarvitse enää kuin pelata yksi solttu levelille 15, niin voi sitten pelata tuota yksinpeliä, eikä tarvitse koskea tähän mätään enää ikinä, IKINÄ!
No okei, jos peli löytyy vielä kun se uusi pelimuoto julkaistaan ja mahdollinen (välttämätön) patchi, niin ehkä annan vielä yhden yrityksen, jossa hommia tosissaan korjattaisiin.

Tällä erää tämä tekele vaikuttaa valitettavasti jälleen vain yhdeltä EA rahastukselta lisää. :(
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Onpas täällä negatiivista porukkaa liikkeellä. Oma suhtautuminen peliä kohtaan muuttuu positiivisemmaksi päivä päivältä, tosin siitä olen samaa mieltä ettei deathmatchiin kannata koskea pitkällä tikullakaan. Tämän hetken suosikki on Sector Control, matsit ovat sopivan hektisiä/lyhyitä omaan makuun ja jos tiimi vähänkin osaa asiansa sniput eivät kauaa juhli.

Mitä tulee kranuihin/sinkoon - tässä on nyt reilu kolme vuotta luettu valitusta valituksen perään liian tehokkaista tuubeista sun muista kaikissa COD ketjuissa. Olisin odottanut, että tällainen "downgreidaus" otetaan riemuiten vastaan! Kranaatilla saa tapon silloin tällöin kun heittää sen sopivasti objectiven viereen. Sinko puolestaan hoitaa tankit ja oikein ammuttuna sniperin kolostaan, eli toimivat juuri niinkuin pitää. Ei sinko kädessä ole tarkoituskaan juosta kenttää ympäri kuin päätön kani.

Eniten pelissä rasittavat bugit, eilen kaatui kahdesti kun katsoin scoreboardia väärällä hetkellä ja kerran tilttasivat äänet. Vasta sen jälkeen muistin kytkeä online ilmoitukset pois päältä niin tuntui auttavan myös scoreboard ongelmaan.

Joten ainakin täällä maistuu ja uskon, että tämän pariin tulee palattua vielä pitkään.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Yhden kerran kattelin kuinka luodit viuhui seinästä läpi. Siis ne valojuovat iskivät ihan näkyvästi kun meikää tavoittelivat. Onko tuossa läpäisy mallinenttuna? (muistaakseni codeissa voi ampua seinien läpi) Bad Companyssä voi ampua seinän läpi kans. Ainaki jos seinä hajoaa :D

Onpas täällä negatiivista porukkaa liikkeellä. Oma suhtautuminen peliä kohtaan muuttuu positiivisemmaksi päivä päivältä, tosin siitä olen samaa mieltä ettei deathmatchiin kannata koskea pitkällä tikullakaan.

Joo näinpä. se DM/TA on ihan TYHMÄÄ kuten kaks vuotijas sanois. HC:na seki parempaa mutta silti... Kun siinä ei ole selkeää alueellista tavoitetta niin ei se oikein toimi. Kaikki vain painuu tekemään omia juttujaan jonnekkin ja vihut spawnailee selkään.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Mitä tulee kranuihin/sinkoon - tässä on nyt reilu kolme vuotta luettu valitusta valituksen perään liian tehokkaista tuubeista sun muista kaikissa COD ketjuissa. Olisin odottanut, että tällainen "downgreidaus" otetaan riemuiten vastaan!

Niinpä. On vain hyvä, kun tästä ei ole tehty naatittajien ja sinkoilijoiden showta. Pääpaino on aseessa ja miehessä. Kun itselle peli maistuu kuin puuro hullulle, jää sitä hieman ihmettelemään tätä negatiivisen palautteen määrää. Hyvä, ettei tästä ole kuitenkaan tehty aivan niin hektistä ja mekaanista jumppaa kuin mitä esimerkiksi Call of Duty edustaa. Maltti on valttia.

Peli on vielä hieman keskeneräinen. Sieltä on PC-puoli saamassa ison korjauspäivityksen ja meillekin on jo luvattu ilmaista lisäsisältöä.

Vinkkejä: pelatkaa muiden suomalaisten kanssa, pelimuodoksi hardcore ja käyttöjärjestelmän ilmoittelut pois päältä.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Vinkkejä: pelatkaa muiden suomalaisten kanssa, pelimuodoksi hardcore ja käyttöjärjestelmän ilmoittelu pois päältä.

Just näin! :D
Vaikka vaikiaa se välillä on. Pitäiskö joku tsättisysteemi vääntää käyntiin pelin ajaks niin vois kavereille huudella notta "tuu mukahan!" ku ei nuo viesti toikein muuten kule.
Eilen oli kaamiasti liikennettä ystävälistalal -> muchos töx töx. Muistaakseni noita ilmoituksia ei saa sieltä <Järjestelmä> -valikosta pois päältä muutenku lopettamalla pelin :confused:
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Pitääpäs itsekin kokeilla noita kaverilistan ilmoituksia ottaa pois jospa viimeisetkin nykimiset jäisivät pois.

Ja mitä tuohon päivitykseen tulee niin ihan hyvä, että päivittävät mutta onko tuosta cruise missilen saamisesta pakko tehdä vieläkin vaikeampaa :/ Minusta nuo killstreakit eivät ole yhtään häiritseviä tässä pelissä ja nyt jos kaikki bonus pisteet lasketaan puoleen tulee tuosta taas vaikeampaa ja useimmille jopa mahdotonta. Tiedän, että niitä joita ei trophyt kiinnosta eivät välitä tästä mutta itseäni se koskee ja nykyiseltäänkään en ole päässyt vielä 600 pisteeseen(5xx tuloksia sitäkin enemmän ja luulen onnistuvani vielä).

Mitä tulee kranuihin/sinkoon - tässä on nyt reilu kolme vuotta luettu valitusta valituksen perään liian tehokkaista tuubeista sun muista kaikissa COD ketjuissa. Olisin odottanut, että tällainen "downgreidaus" otetaan riemuiten vastaan!

Tämä on kyllä pirun hyvä juttu kun karsitaan tuollaisia random kuolemia pois, mutta noi kranaatit on jotenkin ihan hämäriä muutenkin. Nykivät ilmassa ja räjähtävät välillä "sekunnissa". Eipä juuri tule koskaan niitä käytetty, mutta tuollaiset huomiot tuli kun välillä puolustus asemista niitä viskoo ilmoille.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Ei ne kokonaan häviä, mutta mutu-tuntumalla auttaa kuitenkin asiassa.

Se poistaa nykimiset kaverien logatessa sisään, auto-save vielä aiheuttaa ilkeän nykäisyn kyllä. Mutta siihenkin osaa varautua, sillä peli auto-savee aina kun customoit aseita tai nouset rankkia.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Peli ostettu ja aika pian pääsen pelaamaan. Loistavaa muuten toi tuleva patchi! Ja aika hyvin peli myynyt jo :D
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Vinkkejä: pelatkaa muiden suomalaisten kanssa, pelimuodoksi hardcore ja käyttöjärjestelmän ilmoittelut pois päältä.

Eilen oli kyllä aikamoista tuskaa kun serverit olivat täysiä, kavereita pelaamassa, mutta keneenkään ei saanut yhteyttä kutsuilla eikä psn viesteillä. (tai sitten olen vain huonoa seuraa :D)


Pelatessa ei voisi vähempää kiinnostaa katsoa postilaatikkoa että laittaako joku kutsua tai viestiä. Itse jätän ilmoitukset päälle vaikka vähän pätkisikin.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Meno on sen verran hektistä tuolla afgaanien maalla, ettei aina tule kyettyä tuijottelemaan postilaatikoita. Pystyyko tässä joinimaan kavereiden peleihin mukaan? Sen verran vähän on toistaiseksi kavereilla MOH:ia, ettei kukaan ole ollut pelaamassa verkossa, jotta olisin voinut kokeilla. Omien taistelutoverien mukanaolo on kyllä ensiarvoisen tärkeää. Random-porukassa peli menee helposti yltiöpäiseksi juoksuksi tai telttailuksi.

Olet SonmH vaan sen verran kova pelimies, etteivät tällaiset tavan rivisotilaat halua tuollaista experttiä mukaan. Ei vaineskaan... illalla uusiksi.:)
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Meno on sen verran hektistä tuolla afgaanien maalla, ettei aina tule kyettyä tuijottelemaan postilaatikoita. Pystyyko tässä joinimaan kavereiden peleihin mukaan?

Pystyy liittymään suoraan kavereiden matseihin. Ongelmaksi vain tulee, että nämä servut ovat usein täynnä ja X:ää saakin rämpytellä taas vartin verran.

Juup, jonkinlainen tietojen vaihto ja yhteistoiminta antaa kyllä kummasti lisäarvoa peliin. Porukassa parempi ja silloin kun vastapuolelta löytyy tuttuja nimimerkkejä, on tunnelmakin astetta kiivaampi :D
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

En tiedä mitä jengi tästä odotti.
Mielestäni tämä on aikalailla sitä mitä on luvattu. Ei Bäfää eikä ihan Cod:akaan.
Ampuminen ilman aim assistia on tarpeeksi vaikeaa, eli joutuu ihan oikeasti tähtäämään. Samoin osuminen kaukaa on hankalaa varsinkin liikkuvaan vihuun. En ole kokeillut assits päällä. Noita lisäjuttuja saa tarpeeksi nopeasti jotta tasoittee innokkaimpien pelaajien ja meidän muiden välinen varustelu ero nopeasti.

Välillä tietyissä kartoissa tuntuu, että luoteja tulee jostain ihmepaikoisa mutta kun oppii karttoja olen huomannut, ettei ne olekkaan mitään haamuluoteja tai jotain muita ihmeellisyyksiä, siellä vaan joku kaveri kykkii puskassa ja jakaa just hyvin kulkureitille jolloin siihen tuli linjalle meno tietää varmaa kuolemaa.

Itse kaipaisin bäfämaista meininkiä ja onhan sitä niissä parissa kartassa joissa on ne tankit mukana. Se helmland(?) valley kartta on ihan mainio ja siinä riittää leveyttä ja syvyyttä. Siihen kun avataan jatkossa muita pelimuotoja niin kyllähän siitä ihan loistava tulee.

Itse pidän siitä, että noobi tuubilla ja kranulla tappaa mutta ehkä jopa liian tehottomastikin vain osuessa juuri kohti tai saataessa kranun juuri jalkojen viereen. Niillä saa tarpeeksi vahinkoa aikaan jotta voi hyödyntää mutta niiden random nakkelu ei ole tehokasta, eli pitää käyttää järkevästi. Sitä en tajua kun välillä on äijällä savut ja välillä normi kranut, mistä se riippuu?

Bugit vähän ärsyttää kun äänet ei kuulu valikoissa ja latauksen aikana ja välillä äijä ei suostu lataamaan pyssyä, nappia saa renkuttaa minkä kerkiää. Lagia näyttää olevan vaihtelevasti mutta sitä on vaikea sanoa kun vähän pelattuani tuli fiilis, että oma osumattomuuteni aluksi johtui enempi omista taidoista..

Mutta ei ne nyt maailmaa kaada kun muuten on hauskaa. Se voice toiminto "just friends" on hyvä, ei tartte kuunnella "badass, bitch I kiill you and your ass and mother and F*cker and my ass in your head":D...jenkki vouhottajia...tosin eilen se oli joku inkkari joka puhui kun apu simpsonista..
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Nyt on pari tuntia yksinpeliä takana ja todella mainiota menoa on. Itseni mielestä ohjattavuus ja pelattavuus ovat hyviä, juonesta ei ole mitään käsitystä ja hahmot on aika neutreja kaikki. Ainut suuri ongelma on informaation vähyys. Pari kertaa on tullut vastaan tilanne, jossa ei ollut mitään käsitystä siitä, että mitä pitäisi tehdä. Itse pelaan hardilla eikä ole tullut ylitsepääsemättömiä esteitä eteen.

Tämä peli näyttää jakavan mielipiteitä suuresti: Toiset vihaavat ja toiset rakstavat. Itse kuulun noihin jälkimmäisiin ainakin yksinpelin osalta.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Onko tuossa läpäisy mallinenttuna? (muistaakseni codeissa voi ampua seinien läpi) Bad Companyssä voi ampua seinän läpi kans. Ainaki jos seinä hajoaa :D
On ainakin osassa seiniä. Ohuemmat, kuten aaltopelti ym. seinistä ainakin pystyy ampumaan läpi. Lisäksi olen huomannut pelin bugaavan esim. talojen nurkista. Monesta nurkasta pystyy ampumaan vihun sisälle, vaikka seinästä ei muuten saisikaan kutia läpi.

Peli on vielä hieman keskeneräinen. Sieltä on PC-puoli saamassa ison korjauspäivityksen ja meillekin on jo luvattu ilmaista lisäsisältöä.
Melkoinen vähättely tuo "hieman"... Ja kyllä tämä peli huutaa oikeasti paljon enemmän tuota korjauspäivitystä pleikallekin, kuin jotakin puolihutaistua uutta pelimuotoa. Siis se korjaus ensin tai samassa paketissa. Kiitos!

Vinkkejä: pelatkaa muiden suomalaisten kanssa, pelimuodoksi hardcore ja käyttöjärjestelmän ilmoittelut pois päältä.

Just näin! :D
Vaikka vaikiaa se välillä on. Pitäiskö joku tsättisysteemi vääntää käyntiin pelin ajaks niin vois kavereille huudella notta "tuu mukahan!" ku ei nuo viesti toikein muuten kule.
Eilen oli kaamiasti liikennettä ystävälistalal -> muchos töx töx. Muistaakseni noita ilmoituksia ei saa sieltä <Järjestelmä> -valikosta pois päältä muutenku lopettamalla pelin :confused:
Ei Ei Ei! Miksi meidän pitäisi karsia ominaisuuksia, vieläpä erittäin käytännöllisiä, jos peli on tehty päin honkia? Monet muut fps-onlinepelit kestävät nuo viestit. Se ei ole meidän homma, se on pelinkehittäjien/julkaisijoiden homma saada touhu toimimaan!
Muistan kun joskus nykysukupolven alussa, joku panikoi "turhaan", että kun konsolit ovat netissä ja päivitykset mahdollisia, niin ollaan pian samassa tilanteessa kuin PC-miehet, että pelit pukataan pahasti keskeneräisinä ulos ja sitten myöhemmin laitetaan korjaussarjaa, jos jaksetaan. Noh, point proven... Se tilanne on nyt. Vaikka päivityksiä tulisikin (ja nehän ovat kuitenkin hyvästä), ottaisin silti pelini viimeisteltympänä kiitos!

En tiedä mitä jengi tästä odotti.
Mielestäni tämä on aikalailla sitä mitä on luvattu. Ei Bäfää eikä ihan Cod:akaan.
Itse odotin hyvää räiskintää, joka olisi kenties tuonut inasen uuttakin. Mutta ei, nyt saatiin turvallista tuttua huttua, joka ei ainkaan meikäläiseen uppoa. Vieläpä kovin hiomatonta sellaista... :(
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Cruise missile....ai kuinka kaunis räjähdyssshh ;)


Kivasti mennyt jo pari tuntia pelit. Yksi 44/16 tulos tuli kun riehuin vihollisrespassa eikä ne meinannu millään tajuta etten ole omaa joukkuetta. Alla kuva todiste!

moh4416fmix.jpg


Otin nuo online/offline ilmoitukset nyt pois ja tuntuu auttavan. Ei tule enää sitä parin sekunnin jäätymisefektiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Pystyykö tässä näkemään kaverien sijainnin mapissa vai pitääkö ne vaan etsiä sieltä nimen perusteella ?

Itse en ainakaan kavereita havaitse siinä yläkulman mapissa, enkä kyllä taistelukentälläkään muuta kuin nimestä, jos niitä nyt ehtii taistelun tiimellyksessä lukemaan. Olisivat tehneet niin, että kaikkien kavereiden pikku kolmiot olisivat vihreällä, tai ylipäätänsä niin, että kavereiden havaitseminen olisi helppoa. Kai tähänkin on joku järkevä syy, miksi on tehty näin.

Kysyisin vielä tuosta yläkulman minimapista, että jos ammuttaessa käyttää äänenvaimenninta, niin havaitseeko vihollinen silloin omasta minimapistaan meikäläisen kohdalla punaisen kolmion?
 
Ylös Bottom