Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cobretti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Toisissa räiskinnöissä pystyy melkeinpä ilman mitään ongelmia tai taikkuilua katsomaan vapaasti minne vaan ja samalla juosta ihan mihin suuntaan vaan...
eli kaveri on nivelöity tai kuulalaakeroitu lantiosta kiinni alakroppaan ja molempia pystyy ohjaamaan itsenäisesti...yläkroppa on kuin tankin tykkitorni ja pystyy ampumaan mihin vaan välittämästä kulkusuunnasta..

Mun mielestä tuo MOH liikkuminen muistuttaa bäfään ja se taas on mielestäni hyvä.

Eikait se CODkaan huono ollut mutta en nyt tiedä miten tuo nyt niin huono on?
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Eikait se CODkaan huono ollut mutta en nyt tiedä miten tuo nyt niin huono on?

Niimpä. Se että on "erilanen kuin COD" ei tarkota automaattisesti, että on huonompi.
Suojista lähtöjen kanssa pitää vain olla varovaisempi ja aukeita ei ylitetä juosten. No ei kyllä CODissakaan :D
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Nyt puuttuu enää TIER1 moden 2 viimeistä kenttää ja kyllä nuo ihan haastavia on. Se on kyllä pirun ärsyttävää kun tulee joku random rpg panos naamaan kuten tänään pari kertaa kävi. Ei noita voi oikein välttää. Viides mission on kyllä ollut ehkä vaikein tähän mennessä. Kerran meni 25:05(raja 25) ja kyllä sapetti. Toisella kertaa tuossa olin jo hemmetin hyvällä ajalla mutta peli bugas oikein kunnolla ja heitti mulle ruudun ihan sumeeks. Seikkailin ruutu pimeenä aikani ja menetin joku 2minsaa ihan turhaan. Apinan raivolla loppuun ja tais jäädä 40sekkaa aikaa jäljelle :D

Tuli tuossa maanantaina saatua aika killeri peli onlinessakin. 45/4 täräytin tauluun ja cruise missilella tais mennä koko tiimi matalaks kun kävi hyvä mäihä.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Tuli tuossa maanantaina saatua aika killeri peli onlinessakin. 45/4 täräytin tauluun ja cruise missilella tais mennä koko tiimi matalaks kun kävi hyvä mäihä.
Risteilyohjus on kyl ihan helvetin pähee, alapäässä kihelmöi kun sen pamauttaa johonki. :B
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Risteilyohjus on kyl ihan helvetin pähee, alapäässä kihelmöi kun sen pamauttaa johonki. :B

Noitte parin viimesen kanssa kannattaa olla muuten tosi tarkkana mihin niitten vehkeittensä kanssa sohiii. Voi tulla ikävä yllätys kun lentääkin servulta team-killien tullessa täyteen. nimimerkillä: Kokemusta on :o

Nyt puuttuu enää TIER1 moden 2 viimeistä kenttää ja kyllä nuo ihan haastavia on...


Pelasin kanssa noi kaikki Tier1 versiot mapeista läpi. Tukkaa lähti tupoittain ja jäljelle jääneet harmaantu. Haastetta oli ainaki riittäväst. En muista et oisin niin montaa kertaa turhautunut parin päivän aikana ikinä minkään pelin kanssa. Jälkeenpäin oli kyllä hjyvä fiilis!!!!

Niille kenelle trophyt on pää-asia pelaamisessa mun on valitettavast kerrottava että tossa on joku bugi, semmosta ei meinaa kilahtanut... Voi tietenkin olla että tää on ihan satunnaista.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

En muista et oisin niin montaa kertaa turhautunut parin päivän aikana ikinä minkään pelin kanssa.

No tässä tapauksessa suosittelen tutustumaan levyltä löytyvään muinaismuistoon, MoH: Frontlineen. Tänään heitetty melkein läpi ja turhautumisen äärimmäinen kipupiste saavutettiin useamman kerran. Ehdottomasti jokaiselle, joka kuvittelee ennen asioiden olleen paremmin :D
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

No tässä tapauksessa suosittelen tutustumaan levyltä löytyvään muinaismuistoon, MoH: Frontlineen. Tänään heitetty melkein läpi ja turhautumisen äärimmäinen kipupiste saavutettiin useamman kerran. Ehdottomasti jokaiselle, joka kuvittelee ennen asioiden olleen paremmin :D

Mä koitin sitä suoraa hardilla ja turhauduin jo ennen kun sain yhtään vihua tappaa...:D

Oli se kyllä kamalaa kakkaa ja avasi muistin sopukoita minkä takia sitä onkaan pelannu suurimman osan sota-peleistä PC:llä ennen tätä kolmatta sukupolvea. Syitä on tainnut olla muitakin kun moninpelien ominaisuudet. BF42 on ilmestyny samana vuonna ja ei noita voi ees verrata vaikkei niissä nyt muutenkaan sota-peleinä mitään yhteistä ole.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Jännä muuten nähdä, että se ainainen "CoD ohjaus vs muut" nostaa aina päätään joka shooterin kohdalla. Tässä lainaus Gameractorin Suomi-arvostelusta:
Uskallanpa todeta, että jokainen meistä on ainakin kokeillut jotain Call of Duty -pelisarjan osaa ja päässyt sitä kautta todistamaan, millainen on hyvä ohjaus. Terävä tuntuma, sulava liike ja juuri sopivan vähän ilmavuutta. Medal of Honorin Tier 1 -taistelijat takkuilevat kokeneenkin räiskintäveteraanin käsissä, eikä säätöasetuksista tunnu millään löytyvän sopivaa tähtäysherkkyyttä. Ainakin konsoleilla kankea ohjaus käy meikäläisen hermoon ja jää piikittelemään sitä koko loppuajaksi, joten nillittäminen tylsästä kenttäsuunnittelusta, huonosta tekoälystä ja varsin keskinkertaisesta ulkoasusta on toisarvoista.

Mikä MoH:n ohjauksessa nyt taas niin huonoa oli? Osaanko siis pelata näitä paremmin kuin "räiskintäveteraanit"? En haluaisi sanoa tätä, koska monet tekevät näitä lähes puhtaasta mielenkiinnosta peleihin (=arvosteluista ei makseta), mutta monet arvostelijat todella kiertävät kehää näiden ilmaustensa kanssa..

Ihan ok ohjaus tässä MOHissa, voi ampua pienempiinkin kohteisiin tarkasti. Kaksi nillittämisen aihetta siinä kuitenkin on. 1. Normi katselun ja tähtäyksen vauhtiero on liian pieni. Mielestäni tähtääminen saisi olla inasen hitaanpaa. Tämä aiheuttaa sen, että peliä ei saa säädettyä oikean laiseksi edes senssiä muuttamalla. 2. Sniputtaessa liikkuminen on yhtäkkiä todella tönkköä ja deadzone tatissa mieletön. En tiedä onko tahallaan haluttu hankaloittaa napakymppi-Erkkien elämää, vai onko rehellinen bugi.
Muuten omasta mielestäni mukava pelituntuma (tämä siis moninpelissä). Yksinpelin ohjaustuntuma aavistuksen hiotumpi.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

No tässä tapauksessa suosittelen tutustumaan levyltä löytyvään muinaismuistoon, MoH: Frontlineen. Tänään heitetty melkein läpi ja turhautumisen äärimmäinen kipupiste saavutettiin useamman kerran. Ehdottomasti jokaiselle, joka kuvittelee ennen asioiden olleen paremmin :D

Mä koitin sitä suoraa hardilla ja turhauduin jo ennen kun sain yhtään vihua tappaa...:D

Oli se kyllä kamalaa kakkaa ja avasi muistin sopukoita minkä takia sitä onkaan pelannu suurimman osan sota-peleistä PC:llä ennen tätä kolmatta sukupolvea. Syitä on tainnut olla muitakin kun moninpelien ominaisuudet. BF42 on ilmestyny samana vuonna ja ei noita voi ees verrata vaikkei niissä nyt muutenkaan sota-peleinä mitään yhteistä ole.

Joo, siis aivan kauheaa tuo oli! Itse kanssa pelasin ekan kentän ja totesin, että se oli sitten tässä tämä. olisivat voineet nyt vähän hiomalaikkaa näyttää. Aika mitäänsanomattomia "uudistuksia" tehty. Itse kuulun siihen kastiin, että vaikka fiilistelen ja muistelen lämmöllä vanhoja pelejä, niin en niistä oikeasti enää nykyisellään osaa nauttia, koska niin paljon parempaakin tekniikkaa on saatavilla (lue: graffa- ja fysiikkahoro....). :D
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

No tässä tapauksessa suosittelen tutustumaan levyltä löytyvään muinaismuistoon, MoH: Frontlineen. Tänään heitetty melkein läpi ja turhautumisen äärimmäinen kipupiste saavutettiin useamman kerran. Ehdottomasti jokaiselle, joka kuvittelee ennen asioiden olleen paremmin :D

Frontline kerää näköjään tiukkaa kritiikkiä.. Vedin tuossa aika vasta tavallaan putkeen (en kuitenkaan ihan, välissä aina jotain uudempaa) CoD 1-3:sen ja tulihan noista WW2-sessioista nautittua. Itseä ei kauheasti haittaa, että homma on pääosin samanlaista, graffat vanhentuneita ja pelimekaniikka erilaista vs modernit shooterit ("Vähän ilmavuutta"? Forgettaboutit). Pelasin toki "normaalilla" nämä, en millään hardilla. Sitä tavallaan saa mitä tilaa, ja itse vain diggailen WW2-peleistä.

Tuskin kukaan tarkoittaa sanatarkasti, että "ennen asiat olivat peleissä paremmin", mutta siinä on eroja miten nykypelaajat fiilistelevät näitä vanhempia pelejä. Osa ehkä saa aivonsa napsautettua helpommin asentoon "retro", "vanha pelimekaniikka", tms ja keskittyy olennaiseen. Tai jotain..

Mutta nykyäänhän jopa vuoden 2010 lopussa julkaistun pelin pitäisi olla "kuten CoD", joten mitähän sitten vuoden 2002 pelin pitäisi olla.. ;) Mutta joo, en ole vuosiin Frontlinea pelannut, joten katsotaan miten äijän käy.

EDIT:
Itse kuulun siihen kastiin, että vaikka fiilistelen ja muistelen lämmöllä vanhoja pelejä, niin en niistä oikeasti enää nykyisellään osaa nauttia, koska niin paljon parempaakin tekniikkaa on saatavilla (lue: graffa- ja fysiikkahoro....). :D

Tähän vähän aiemmin viittasin. Osa ei lopulta jaksa vanhempia pelejä pelata (kun on tottunut uusiin), vaikka sinänsä näistä peleistä hienoja muistoja olisikin.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Normi katselun ja tähtäyksen vauhtiero on liian pieni. Mielestäni tähtääminen saisi olla inasen hitaanpaa. Tämä aiheuttaa sen, että peliä ei saa säädettyä oikean laiseksi edes senssiä muuttamalla.

Ihan samaa mieltä! Minusta saisi olal oma senssi normille ja sitten rautatähtäykselle. Tuo samainen ongelma tuli vastaan Killzone 3:n betassa.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Ihan samaa mieltä! Minusta saisi olal oma senssi normille ja sitten rautatähtäykselle. Tuo samainen ongelma tuli vastaan Killzone 3:n betassa.
Sais tohon Bradleyhin pistää kanssa oman senssin, nyt sillä ei voi tähdätä mihinkään kun piippu heiluu siihen vauhtiin niinku ois senssi väännetty ihan tappiinsa. Tässäkin on vissiin jonkin sortin bc2 tyylinen pitkänmatkanhedu-bonus kun pistin jostain horisontin takaa jotain otsaan niin tuli heti mortar strike ja seuraavilla kahella nappi otsaan osumilla rocket strike.
Rupee meneen hermo tohon air strikeen kun onnistun sillä joka kerta tappamaan itteni vaikka pistän sen johonkin kauas, ois hyvä jos pystyis ite asettamaan suunnan sille mistä ne lentokoneet suorittaa ylilennon.
Sais Bf3:n tulla samanalainen score chain tsydeemi samanlaisilla herkuilla.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Ihana peli, Tier1 moden kaikki kentät läpi! Ei trophya ei platinaa. EA voi haistaa...

EDIT:

HUOMIO HUOMIO

Ne jotka pelaa tuota Tier1 modea trophyn toivossa. ÄLKÄÄ hypätkö yhdenkää kentäs yli. Ne kentät pitää pelaa siinä järjestyksessä missä ovatkin. Pelasin itse vikan-toka vikan ni ei tullu trophya. Pelasin sen jälkeen uudestaan vikan ja (luultavasti sun pitää vielä parantaa aikaasi) trophy tuli vihdoin. Hyhhyh mitä failausta EA:lta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Mäkin pelasin ne ihan satunnaisessa järjestyksessä läpi, se selittäis ton homman.
Hyppäsin aina seuraavaan kenttään kun alko useampien yritysten jälkeen joku kenttä pännii/pelaamisessa alko näkyy hosumisen ja yli-yrittämisen merkkejä.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Moninpeli

Olipa hyvät 6 minuuttia ! Sain Helmand valleyllä combat missionissa yli 900 pistettä & käytin kaikki seitsemän ilmaiskua. Viimeisellä cruise missilellä irtos yli 300 pistettä ! Harmittavasti peli jääty cruise missilen jälkeen & olin teleportannut paikkaan X , josta joku ampu mut :( Sitten alkoi taas toimimaan normaalista. Noh, ei paljoo harmittanut, kun platina trophy aukes pelin jälkeen :) ( Aika hyvin, kun olen alta 2 viikkoa pelannut FPS-moninpeliä.)
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Sais Bf3:n tulla samanalainen score chain tsydeemi samanlaisilla herkuilla.

Ei todellakaan saisi tulla! Battlefieldiin ei sovi tuollainen. Ainoat tuollaiset jutut voisivat olla Bc2-tyyliin snipujen mortarit ja BF2-tyyliin commandereiden missilestriket.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Ei todellakaan saisi tulla! Battlefieldiin ei sovi tuollainen. Ainoat tuollaiset jutut voisivat olla Bc2-tyyliin snipujen mortarit ja BF2-tyyliin commandereiden missilestriket.

Ja kaikki muu hoituukin pelaajien keskeisellä vuorovaikutuksella (heli-iskut, ilmaiskut jne.). Bf2 ei tainnu olla kyllä mitään ohjusiskuja, pelkästään arskaa löyty tykistöistä, vai oletkos pelannut niitä muita modeja?
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Ei todellakaan saisi tulla! Battlefieldiin ei sovi tuollainen. Ainoat tuollaiset jutut voisivat olla Bc2-tyyliin snipujen mortarit ja BF2-tyyliin commandereiden missilestriket.
Commanderilla pitäis olla vähintäänki tälläsiä herkkuja käytössä mitä mohissa joka jannu saa pamauttaa tantereeseen. Bf2 oli squadienki osalta pelkkää pisteestä A pisteeseen B juoksua squad leaderin viivojen perässä joten siihenkin hommaan sais lisätä mahdollisuuden maalata kohteita commanderille tai lentäjille yms. mut ei siitä sen enempää.
Mut se on jännä että miten DICE tekee vuodesta toiseen ihan helvetin bugisia pelejä ja hitboxeja ei saada kohilleen sitte millään. En muista miten oli Bf1942>Vietnamin aikoina mut Bf2 oli sellasta pölypilvihippaa ettei oo pahempaa ollu. Hienointa oli pistää moralla selkään pari kertaa ja joka kerta pölähti pölypilvi ja muuta sitte ei tapahtunu. Ampuaki sai sivuttais suunnassa liikkuvan tyypin taakse tai muuten ei osunu kun hitboxit laahas perässä. Sama jännä juttu on taas tässä mohissa kun saa mennä monta metriä nurkan taakse mut silti ottaa osumaa. Ruotsin pojat vois opetella tekemään kunnolla nää pelinsä ni ei tarvi tehä niitä paskoja pätsejä joilla ne saa jonkun muun asian kusemaan.
 
Bf2 ei tainnu olla kyllä mitään ohjusiskuja, pelkästään arskaa löyty tykistöistä, vai oletkos pelannut niitä muita modeja?
Tarkoitin sitä, mitä ne komentajat pystyi lähettämään. En vaan muistanut miksi niitä kutsutaan.

Mielestäni medal of honor on huonoin DICEn kehittämistä moninpeleistä. Sais DICE vaan pysyä bäfän parissa, jotka kaikki ovat todella mainioita pelejä. Tietenkin on varmaankin mukavaa tehdä välillä jotain uutta, mutta tekisivät sitten jonkun aivan uuden pelisarjan joka välttämättä ei olisi fps, jota DICE osaa kyllä tehdä(pois lukien moh).

Jatketaan vielä tätä sekavaa tekstiä: Tänään meni yksinpeli läpi ja mielestäni oli onnistunut tekele. Mutta moninpelistä en pitänyt ollenkaan. Deathmatch muoto menetteli, kun siellä ei ollut sniput ylivoimaisia, mutta sitten tässä tehtävä-tyyppisessä pelimuodossa rupesi heti muutaman minuutin jälkeen raivostuttamaan, kun oltiin hyökkääjiä: Pari askelta sai otettua niin sitten napsahti jostain luoti kalloon ja tämä toistui kerta toisensa jälkeen.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Onko muilla sellaista ongelmaa moninpelissä, että kun alat ampumaan lähellä olevaa vihollista näppäinkombolla L1 R1 niin ase tussauttaa ehkä yhden laakin, jos sitäkään ja sitten ei vaan luodit lähde. Kuolet joka kerta kun jäät tyhmänä seisomaan vihollisen eteen.
 
Ylös Bottom