Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360]

Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Jotenkin jäi sellainen vaikutelma, että mahtoiko siellä "kukaan" käyttää kuuloke/mikkiä? Ainakaan lobbyssä kenenkään en koskaan kuulluut puhuvan, samoin kukaan fireteamissa ei puhunut pihaustakaan. Olisiko tässä nyt pitänyt aktiivoida joku voip siitä alkuvalikosta, vai mikä oli homman nimi?

Suattaapi olla että peliporukat käyttää konsolin partychattiä sen sijaan että juttelee pelin omalla systeemillä? Oli kyllä mainio Beta vaikka vain yksi mappi, muutamia pikku buggendaaleja mutta ei missään maan sisällä sukellettu sentään Bäfän Betan tapaan, tai lähellekkään mitään sellaista. Itseasiassa laatu taisi olla tuossa jo parempaa kuin BF3 vielä tänäkään päivänä. Aikas paljon odotukset tätä myötä muuttui, ennakkotietojen perusteella ei ollut aihetta kummemmin innostua mutta nyt on todellakin aivan eri ääni kellossa. Seeing is belivieling, alkaen Day 1 mukana ollaan todellakin!

Otin vimosen matsin Betasta purkkiin, tuohon olikin ihan hyvä lopettaa. Hauskaa oli, see you soon! Suomi nappasi myös hienosti hopean Nations kisassa, Japskit yllättäen vei kullan. Warfighter Nations - Battlelog / MOHW

[video=youtube;EqiT_D8B25I]https://www.youtube.com/watch?v=EqiT_D8B25I[/video]
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

The Xbox 360 Medal of Honor Warfighter Multiplayer Beta wrapped up early Monday morning. Thank you to everyone who participated!

Here’s a glimpse of the action that took place:

Stats
•2.5 billion shots fired
•79,788 platoons created
•1.8 million tomahawk kills
•Over 30,000 UAV kills

Updates/Bug Fixes
•Fallback Spawn – multiple improvements were made to lower the odds of spawning in front of an enemy.
•Weapon Tuning – some weapon tuning and class ability tuning has been implemented, mostly around the Spec Ops and Demolitions classes.
•Control Sensitivity – adjusting sensitivity is now more precise.
•Blackhawk Spawn – enemies near the Blackhawk now show up on the minimap to alleviate spawn camping.
•Jammer Clipping – clearance is now required before this ability can be activated in order to prevent pushing through collision.
•Kill-Feed Delay – this has been sped up in order for the text to appear more closely to real-time.
•Menu Navigation – Streamlined, including quick weapon changes and easier navigation.
•My Gun – now saves from the menus and can be taken into the game properly.
•Stability – many crashes encountered during the MP Beta have been addressed and improvements have been made to minimize the number of mid-round disconnects.

Thank you to everyone who participated, and we can’t wait to deliver the full Warfighter experience come October 23. See you online!


LÄHDE Warfighter Beta Afte - Blog - Battlelog / MOHW
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Odotuksen tuskaa lieventämään mainio Linkin Parkin video peliin liittyen.

[video=youtube;UNHNUMAVtLI]http://www.youtube.com/watch?v=UNHNUMAVtLI[/video]
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Kun tuolta VPD:stä tai Konsolinetistä ajattelin nyt viimehetkinä ennakkotilata, niin kuinka kauan siinä kestäisi tulla postista?
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Kun tuolta VPD:stä tai Konsolinetistä ajattelin nyt viimehetkinä ennakkotilata, niin kuinka kauan siinä kestäisi tulla postista?

Mullakin oli ennakkotilaus sisällä VPD Ahvenanmaan varastolta, mutta peruin sen kun todennäköisesti ei ehdi saapua julkaisupäiväksi. Haen omani siis heti torstaina kivijalkamyymälästä.

Kannattaa tutustua alla olevaan ketjuun:

http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...symykset-verkkokaupoista-kotimaa-ulkomaa.html
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Yleensä itelleni on tullut ainakin VPD:stä julkkariksi pelit. Riippuu aivan paljonko on tilaajia ja onko saatavilla.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Otetaan pientä headsuppia tähän väliin...

Tuolla Betan feedback foorumissa kävin vähän selailemassa saatua feedbackkiä ja parissakin ketjussa oli mainittu sellainen uutispommi että voicet eivät toimineet kunnolla/lainkaan. Noh tämähän ei tietenKÄÄN tarkoittaisi etteikö voisi full versiolla jutella PS3 versiossa. Mutta ei tätä nyt aivan rohkaisevana signaalinakaan voi tulkita. Onneksi (toisin kuin DICE) Danger Close sentään myöntää avoimesti että on ongelmia ja että se on työnalla kovalla prioriteetilla. Mutta varsinkin PS3 pelaajien kannattaa jo valmiiksi miettiä jotain Skypeä tai muuta varasuunnitelmaa sen varalle että on voice on mute/kuraa kokoversiossakin. On tuo fireteam buddyn kanssa jutteleminen aivan kriittinen asia pelaamisen mielekkyyden kannalta, tosin ei ehkä aivan niin kriittinen kuin vaikka Ghost Reconissa mutta silti tärkeää.

Ettei nyt menisi ihan synkistelyksi koko viesti niin laitan tähän vielä mielestäni aika hyvän videopläjäyksen Betasta. Hyvin vetää, kopteria tulee vähän yliannostus mutta snipalla vetää aikas komiasti.

[video=youtube;CdAGJutGwBg]http://www.youtube.com/watch?v=CdAGJutGwBg[/video]
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Tuolla Betan feedback foorumissa kävin vähän selailemassa saatua feedbackkiä ja parissakin ketjussa oli mainittu sellainen uutispommi että voicet eivät toimineet kunnolla/lainkaan. Noh tämähän ei tietenKÄÄN tarkoittaisi etteikö voisi full versiolla jutella PS3 versiossa.

Siis minkä version pohjalta tälläinen käsitys syntynyt?

[video=youtube;YJufMq8ofQM]http://www.youtube.com/watch?v=YJufMq8ofQM[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Taisteluparista jauhettu tässä ketjussa vähintäänkin kiitettävästi, jatketaan.

Peli arpoo erän alussa taisteluparin; "Fireteam Buddy", jonka sijainnin näkee ääriviivoina asteiden läpi. Pelkkä vilkaisu riittää kertomaan onko hän ensiavun- tai panosten tarpeessa. Samainen heikki toimii vielä liikkuvana spawnpisteenä, silloin kun on ymmärtänyt vetäytyä suojaan. Tämä siis tiedetään jo vanhastaan. Nyt kiinnostaisi kaikki tämän lisäksi tiedossa oleva informaatio. Esimerkiksi: miten partyt toimivat, saadaanko helposti kaverin siihen rinnalle vai mennäänkö aina loton kautta? Miten loppupisteissä näkyy nämä taistelutoverien väliset tukitoiminnot, eli kannustaako peli myös käytännössä vahvaan yhdessä etenemiseen menestyksen avaintekijänä? Vai jääkö buddyt vain sananhelinäksi mainosmiesten teksteihin.

‘Fireteam’ Buddy System:
A new feature called ‘Fire team’ will be implemented into the games multiplayer. Before each game you will be randomly paired with another player on your team – become ‘buddies’. While playing you will always be able to see where your buddy is (outlined in green), weather he is low on health, if he needs more ammunition etc. Knowing this vital information about your buddy will allow you to share/ replenish eachothers health and ammunition. Buddies also have the ability of spawning on each other.

Lähde: MOH: Warfighter | MadAssGamers


Suomalainen fanivideo, upeaa jälkeä!

[video=youtube;6FQUMngIP6I]http://www.youtube.com/watch?v=6FQUMngIP6I[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

miten partyt toimivat, saadaanko helposti kaverin siihen rinnalle vai mennäänkö aina loton kautta? Miten loppupisteissä näkyy nämä taistelutoverien väliset tukitoiminnot, eli kannustaako peli myös käytännössä vahvaan yhdessä etenemiseen menestyksen avaintekijänä?

Uskon että lopullinen vastaus noihin saadaan vasta kun peli ilmestyy ensi torstaina. Beta loppui maanantaina ja partyja sekä kaverin saamista rinnalle en testannut, koska boxin puolella en juurikaan pelaa. Mitä tulee pisteisiin, niin kyllä selkeästi peli kannusti pelaamaan fireteam buddyn kanssa. Aina kun healaat tai jaat ammuksia, saat pisteitä. Aina kun pelastat buddyn vihulta joka tulittaa buddya, saat pisteitä. Aina kun kostat buddyn ampuneen vihollisen, saat pisteitä. Buddyn spawnaus luoksesi palkitaan myös pisteillä. Itse koin, että buddystä on ehdottomasti enemmän hyötyä kuin haittaa varsinkin, kun tykkään viritellä ja purkaa pommeja ja haluan että joku suojaa selustaani. Random-buddyt kylläkin seikkailivat missä sattuu eivätkä ymmärtäneet olla piilossa kun taistelutoveri yritti spawnata. Koska pelissä palkitaan parhaimmat pisteet saanut TAISTELUPARI eikä yksittäinen taistelija, uskon että ne pelaajat jotka osaavat hyödyntää parhaiten taisteluparin tuen, pärjäävät itsekin paremmin.

Loppupisteissä ei ole erikseen eroteltu tukitoiminnoista saatuja pistemääriä, mutta peli sisältää ison määrän ribboneita ja muuta unlockattavaa, joita saa noiden tukitoimintojen ansiosta.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Jeps, samoilla ajatuksilla. Itselle jäi hieman vajaa kuva tuosta kuinka päästä kaverin kanssa pelaamaan. Ensimmäisen kerran kun koitimme pääsimme heittämällä samaan fireteamiin ja siinä keikuimme monta peliä samassa lobbyssä. Sen jälkeisinä päivinä ei millään päästy samaan fireteamiin ja välillä oli vaikea päästä edes samalle puolelle, tuntui että oli täysin arpaonnesta kyse. Mutta uskoisin että pakkohan varsinaisessa pelissä on päästä haluamansa tyypin kanssa samaan fireteamiin, eihän siinä olisi mitään järkeä yrittää "pakottaa" randomeita yhteen. Mutta itse olen tosiaan ihastunut tähän taistelupari juttuun, useimmiten pelaan kuitenkin yhden tietyn kaverin kanssa näitä pelejä, ja nyt on vieläkin parempi syy mennä toista tukien, ja toisaalta yhteistyö on jo vanha juttu meille, toista on suojattu vaikkei pisteitä tulisikaan. Mutta tämä toivottavasti lisää casuaalimpienkin pelaajien ryhmätyötaitoja fps-maailmassa.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Koska pelissä palkitaan parhaimmat pisteet saanut TAISTELUPARI eikä yksittäinen taistelija, uskon että ne pelaajat jotka osaavat hyödyntää parhaiten taisteluparin tuen, pärjäävät itsekin paremmin.

Mutta tämä toivottavasti lisää casuaalimpienkin pelaajien ryhmätyötaitoja fps-maailmassa.

Tällä tavoin pelintekijä voi osaltaan olla muovaamassa ihan normi pelaamisesta jo lähelle klaanimatsitason kokemuksiin nousevaa elämystä. Pelataan yhdessä. Ehdottomasti yksinpelin tapahtumien ohella kiinnostavinta antia.

Ennakkotilaajat saavat ilmaiseksi joulukuussa ilmestyvän kenttäpaketin, jossa päästään tutustumaan Osamanin viimeiseen piilopaikkaan:

[video=youtube;5iqjDuZiEF8]http://www.youtube.com/watch?v=5iqjDuZiEF8[/video]
 
Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Sen verran vielä tuli mieleen fireteam buddysta, että ainakin betan alkuvalikoissa oli ikoni nimeltään "favourite buddy". Se näytti olevan koko ajan ilman sisältöä ja tiedä sitten pitääkö siihen itse asettaa joku tuttu kaverilistalta vai asettaako peli siihen jonkun sellaisen jonka kanssa on pelannut eniten/menestynyt parhaiten. Veikkaan tuttua pelaajaa kaverilistalta, jonka kanssa voi yhdellä napin painalluksella aloittaa pelit.

Lisäys:

saiko kukaan betaa pelannut toimimaan spottauksen? Saavutusvalikoissa luki mulla spotting assist 0/20 koko betan ajan, vaikka kuinka yritin spotata selectillä. Samaa nappia siis käytetään kuin Bäfässä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Tyylikästä hidastettua kuvaa: Check!
Matalalta puhua, turvallisuussyistä nimettöminä esiintyviä Tier 1 -sotilaita: Check!
Pelikuvaa sekoitettuna aitoon kuvaan: Check!
Eeppistä musiikkia voimistamassa tunnelmia: Check!

Kaikkea tätä tarjoaa koulutusvideo tälläkin kertaa, ja aiheena käytettävissä olevat kulkuneuvot:

[video=youtube;4cO16-Jvxxk]http://www.youtube.com/watch?v=4cO16-Jvxxk[/video]
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Sen verran vielä tuli mieleen fireteam buddysta, että ainakin betan alkuvalikoissa oli ikoni nimeltään "favourite buddy". Se näytti olevan koko ajan ilman sisältöä ja tiedä sitten pitääkö siihen itse asettaa joku tuttu kaverilistalta vai asettaako peli siihen jonkun sellaisen jonka kanssa on pelannut eniten/menestynyt parhaiten. Veikkaan tuttua pelaajaa kaverilistalta, jonka kanssa voi yhdellä napin painalluksella aloittaa pelit.

Mulla ainakin ko. slotti kerran täyttyi automatic ja siinä möllötti yksi kaveri jonka kanssa olin pelannut ja joka oli sillä hetkellä online. Ehkä se laittaa siihen itestään juuri sen kaverin jonka kanssa on saanut eniten pisteitä tms. Tosin olisi kauheen kiva että siinä tapauksessa jos ko. heppu ei ole online niin laitettaisinkin sitten seuraavaksi "parhaan" aisaparin jne. Ei sitä slottia tyhjänä kannattaisi mielestäni pitää. Oli miten oli niin onhan tuo kyllä kätevä, pääsee kaverin kanssa jauhamaan helpoimmillaan painamalla parilla napin painalluksella.

Lisäys:

saiko kukaan betaa pelannut toimimaan spottauksen? Saavutusvalikoissa luki mulla spotting assist 0/20 koko betan ajan, vaikka kuinka yritin spotata selectillä. Samaa nappia siis käytetään kuin Bäfässä.

En, toivon että se olisi jokin "automaattispottaus" eli kun sä tähtäät niin samalla spottaat sen kaverillesi. Bäfästä tuttu manuaalispottaus = selectin rämpytys on nimittäin aika rasittavaa enkä haluaisi ainakaan sitä enää tehdä. Let's see what happens?! Olit siis katsellut jostain asetuksista että spot = select? Näinköhän se rämpytys jatkuu sitten tässäkin pelissä.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Olit siis katsellut jostain asetuksista että spot = select? Näinköhän se rämpytys jatkuu sitten tässäkin pelissä.

Jep, valikossa missä määriteltiin mitä ohjaustapaa haluaa käyttää, oli select-nappi määritetty spottaukseksi.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

25€ olisi originista, jos omistaa Bf3 premiumin, mutta pelottaa, että PC versio tulee olemaan sellaista paskaa, että oksat pois. Tämän päivän viellä kestää se tarjous.
 
Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

25€ olisi originista, jos omistaa Bf3 premiumin, mutta pelottaa, että PC versio tulee olemaan sellaista paskaa, että oksat pois. Tämän päivän viellä kestää se tarjous.

Pidä toi positiivinen asenne ;)

Vielä kun perustelisit kantasi. Siis paskaa verrattuna konsoliversioon vai edelliseen pc-versioon? Vinkistä kuitenkin kiitos, harmi ettei tota voi hyödyntää konsolille premiumin hankkineiden keskuudessa.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

PELI virallisesti julkaistu! (Euroopassa vasta 25.10.) Alkaa piakkoin varmaan tippumaan ensimmäisiä arvosteluita.

Ekan patchin sisältö kertoo siitä, että betan pelanneita on kuunneltu:

UPGRADES
•Now able to add friends and join parties while in-game.
•Can invite others to your platoon or apply to join a platoon while in-game.

FIXES, BALANCING AND TWEAKS

Multiplayer Gameplay
Incorporated feedback directly from the Multiplayer beta, including server stability enhancements, weapon improvements and other minor tweaks to the MP experience.
•Removed initial delay to Spec Ops Signal Scan charging.
•Snipers in Recon stance will no longer be visible to enemy RQ7/RQ11 UAVs.
•Increased the accuracy of server-side aiming prediction.
•Fixed an issue with “Fall Back” spawning to improve its behavior.
•Fixed spawn type changing to Buddy Spawn automatically when it is not supposed to. Call in a Blackhawk for the losing team if they are getting dominated in Sector Control.

Single-Player Gameplay
Gameplay improvements including more tutorials, game stability, and overall gameplay enhancements to make your Single Player experience seamless.
•Added tutorial text to first sniper encounter to help teach player about bullet drop.
•Fixed an issue where the default difficulty was set to Easy instead of Normal.
•Fixed an issue where controls would become unresponsive under certain conditions.
•Fixed an issue with one of the in-game cinematics.
•Improved single player stability and fixed progression stoppers.

Matchmaking, Parties and Platoons
Numerous enhancements and bug fixes, including:
•Smoothed out the matchmaking flow between successful matchmaking and joining the player to the game.
•Players can no longer join an invitation only party without being invited.
•Fixed issues with joining single players together into Fireteams.
•Fixed an issue where Veteran platoon members could not reach Elite status.
•Sending a platoon invite when both players are in-game now works properly.

Weapons
Tweaks and fixes to weapon mechanics and functions giving you the most realistic weapon look and feel.
•Fixed “no scope” shooting. Players were getting immediate ADS accuracy without having to wait for the scope to come all the way up. Was very exploitable for snipers.
•Sped up the bolt action on the CS5, since it was longer than the TAC300.
•Reduced the damage/range of the Demolition’s SMGs (Scar PDW, HK 416c, Suchka), as they were overpowered.
•Made switching between primary and secondary weapons much more responsive.
•Fixed an issue where aiming was pushing the player away from the wall they were standing next to.

UI AND USER EXPERIENCE

Navigation
We’ve streamlined the User Interface, making it quicker and easier to navigate.
•Simplified the way players navigate and select in the My Gun and Class Select menus.
•Servers in the Server Browser are now sorted based on ping, giving priority to servers closest to the player.
•Fixed an issue where changes in My Gun and My Soldier were not being retained when joining a game via the Quick Match or Matchmaking options in the MP Lobby.
•Optimized the login flow into Multiplayer.

Visual Polish
Polished up in-game text and artwork for a better visual experience.
•Fixed the Player Banners to display the correct rank icon and number.
•Fixed placement of auto-save icon on CRT TVs.
•Fixed animations in the post-match screens as they show the player’s progression.
•Fixed some camera issues on level entry.

Misc Fixes

Additional fixes that fine-tune the overall MP experience.

•Fixed a minor issue where the Battlelog social hub introduction was showing every time you opened the Battlelog social hub.
•Fixed VOIP team channel bug to ensure channel is team-only.
•Fixed an issue where Double XP was not being awarded to players who had both logged on to medalofhonor.com and who had played on a multiplayer server.
•Fixed an issue where the Global Warfighter medal was not being awarded after players had completed a tour with each class.
•Localization fixes, in both audio and text.


ADDITIONAL FIXES MADE ON ALL PLATFORMS

Multiplayer Gameplay
•Improved the camera for the Apache.
•Improved the aiming of the rockets in the Apache.
•Fixed a couple of out of bounds issues in Sarajevo Stadium.


Visual Polish
•Fixed an issue where support action icons were overlapping each other.
•Kill messages should now better match timing within gameplay.
•Improved readability of kill messages and visual fidelity of some of the flag images.
•Smoothed transitions between screens in the Mulitplayer menus.

Misc Fixes
•Removed Quit Game from the Top Navigation Bar in the in-game pause menu (now found under “Last Resort” in the Respawn Menu.
•Various audio mix updates.
•Improved the handling of memory cards and saved profiles.
•Fixed an issue where, under certain circumstances, brand new players were forced to play with a placeholder weapon in multiplayer until their first death.

http://battlelog.medalofhonor.com/mohw/news/view/2832654786849984138/
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Yksinpeli on tässä se tärkein, vaikka verkkopelin parissa oletettavasti tulee enimmät tunnit hilluttua. Aiheena terrorismin vastainen sota on äärimmäisen ajankohtainen ja samalla myös mielenkiintoinen. Tarinaa ovat inspiroineet todelliset tapahtumat, vaikka suoraan ei mitään operaatioita tai iskua kopioida. Taustoitusta ei tarvitse lähteä hakemaan taidekirjoista, vaan riittää kun vaihtaa kansainväliselle uutiskanavalle. Sieltä löytyy näitä samoja partoja rintaman molemmin puolin.

Upea traileri yksinpelistä:

[video=youtube;s1jP3QPwLa0]http://www.youtube.com/watch?v=s1jP3QPwLa0[/video]
 
Ylös Bottom