Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360]

Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Lobbyn keskusteluissa porukalla oli kuitenkin hyvä fiilis ja loppuun onkin todettava, että kaikkine alkukankeuksineen, tässä on kuitenkin seuraava ajantappajani. Kun homma toimii, toimii se juuri niin hienosti kuin betassa. Peli näyttää hyvältä ja ampumista ei voi sanoa "letkumaiseksi" kuten bäfässä. Tuntuu kuitenkin siltä, että Frostbite2 moottori on hieman vielä viilausta vailla. Kannattaa kuitenkin antaa pelille sen ansaitsema mahdollisuus.

Jep, tälläinen kuva jäänyt nyt videoita ja tekstejä lukiessa. Siellä on bugiviidakon takana kelpo verkkopeli. Kiitos ensitunnelmista!

ELPRESADORilla alkaa jo pian ääni mennä. Peli ei ollutkaan adhd-hippa samassa mielessä kuin codi pystyy tarjoamaan.

[video=youtube;fEEEP9zcGNI]http://www.youtube.com/watch?v=fEEEP9zcGNI[/video]
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

ELPRESADORilla alkaa jo pian ääni mennä. Peli ei ollutkaan adhd-hippa samassa mielessä kuin codi pystyy tarjoamaan.

Virne naamalla katselin Elpressadorin videon. On hienoa nähdä, että jotkut osaavat sopeuttaa erilaisen pelityylin eri pelimuotoihin. Ja toiset taas eivät :rolleyes:

Innolla odotan Elpressadorin Black Ops 2 videoita, koska hänen päätön ravaaminen sopii sinne. Ehkä reaktionopeudet ja taktinen osaaminen eivät vaan riitä ihan sinne kirkkaimpaan kärkeen. MOHissa hänen kannattaisi kokeilla jotain muita pelimuotoja kuin tdm:ää. Esim. Hotspotissa pitää juosta seuraavalle kohteelle kuten myös Homerunissa. Siinä mielessä hän on oikeassa, että rahat menivät hukkaan kun tämä ei ollutkaan codi. Luulis että olis ymmärtänyt sen jo betassa.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

VPD sanoi:
[FONT=&amp]Arvoisa asiakkaamme,[/FONT]

[FONT=&amp]Pelin valmistaja on nyt ilmoittanut viiveestä koskien Medal of Honor Warfighter Limited Edition PS3 pelien toimitusta. Pelit saapuvat varastoomme vasta perjantaina ja ne toimitetaan perille pikalähetyksenä maanantaiksi. Hyvityksenä tästä olette saaneet sähköpostiinne koodin, jolla saa ladattua Trijicon Optics 3 for HK416 DLC –paketin peliin.[/FONT]

[FONT=&amp]Olemme hyvin pahoillamme tämän johdosta, mutta meistä riippumattomista syistä emme voi asialle mitään.[/FONT]
Okeiii? Kiitti koodista, mutta just aamulla tuli lappu postista, että paketti on noudettavissa ja tuo oli lähetetty jo päivä tai kaks sitten... Saa nähdä mitä sieltä postista löytyy. Jos siellä on peli ihan normisti, niin taitaa VPD kusettaa. Tuostahan saisi semmoisen kuvan, että kaikki kyseiset pelit on vielä menossa VPD:lle. Tosi hämmentävää...

Muutenkin tais olla viiminen kerta kun VPD:ltä tilaan. Tilasin samaan pakettiin Warfighterin ja uuden ohjaimen. Pistivät ohjaimen tulemaan pari päivää sitten erikseen. En tosiaan hae sitä postista. Just siksi pistin ne samaan pakettiin, että saa samalla postimaksulla+hakukerralla.

Edit: Hain tuon Warfighterin postista ja kyllähän tuo oli Limited edition, mutta takakannessa Englannin lisäksi Arabiaa ja Kreikkaa. WTF? Ei ole vähään aikaan ollut näin hämmentävää pelihankintaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Eagle has landed.

nisupulla-albums-muuta-picture10247-odotettu-paivamaara-25-10-2012-koitti-viimein-pelit-kayntiin.jpg


Levy koneeseen ja heti alkuun odotettu 208 Mb päivitystiedosto v1.01, jota suositellaan myös yksinpelillä aloittaville. Vielä lisäksi pakollinen asennus kovalevylle, kesto 4 minuuttia. Mukana Online Pass, jolla aktivoidaan verkkopeli. Battlefiled 3-veteraaneja kun ollaan, saa Ruotsin erikoisjoukkojen SOG:n Spec Opsin samantien auki.

Hain tuon Warfighterin postista ja kyllähän tuo oli Limited edition, mutta takakannessa Englannin lisäksi Arabiaa ja Kreikkaa.

Täällä takakannessa siniristilippu ja kolme muuta pohjoismaata teksteineen.
 
Re: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Mites on, voiko pelin kesken vaihtaa fireteamia tai tehdä kokonaan uuden? Pysyykö fireteamit paremmin kasassa kuin betassa?

Eniten betassa ärsytti se kun ei päässyt pelamaan kavereiden kanssa kunnolla. Ei ollut merkitystä laittoko teamit lukkoon vai ei, aina oli arpapeliä kenen kanssa pääsi pelamaan.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Jaha, tässä pelissä kyllä haiskahti jo ennen julkaisua melkoinen shovelwaren käry. Eka MOH (2010) oli jo melkoinen inhokki omalla listalla, moninpeli oli hetkittäin hauskaa, mutta muuten pää oli haljeta siihen laiskaan copy-paste pelisuunnitteluun, jolla raiskattiin aikoinaan hyvä pelisarja siihen paikkaan. Ne serveriongelmat vaikkapa Tier 1-moodissa aiheuttivat lähes levyn halkaisun pariin otteeseen.

Niin, siis mikäpä muukaan sieltä putkahti kuin peli, johon tulee heti julkaisupäivänä n. sadan bugikorjauksen patchi. Nykypäivänä tämä on aika normaali ilmiö, mutta silti tuollaista ei voi hyväksyä. Ei sitten kiinnosta yhtään hioa sitä peliä ennen väkipakolla ahdettua julkaisupäivämäärää. Dollarin kuvat silmissä COD-sarjan suosion vanavedessä lähdetään kehittämään peli, jolla ei ole kunnianhimoa, joka väkisin syljetään ulos ennen Halon ja Black Opsin julkaisua kahmimaan rahaa jo ennestään ylitäysiin lompakkoihin. Sitten lähdetään pikku lomille kehittäjätiimin voimin ja heinäkuussa 2014 palataan studioon 2 viikoksi kehittämään uutta ja huikeaa jatko-osaa, Medal of Honor: Warfighter 2 - Future Wars, jossa kiväärin laitaan on lisätty neon-väritehoste, joka viittaa tulevaisuuden saapuneen, tosin pyssyssä on edelleen samat äänet ja kartat ovat ahtaita hiekkakuoppia, jipii!

Okei, en minä tätä ihan niin paljon vihaa, mutta piti saada purettua pois ylimääräiset. :D
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Ensimmäinen pelirupeama takana neljän hengen suomipartyssa. Heitti kaikki samalle puolelle mikäli oli tilaa ja taistelutoveri otettiin aina partystä (pysyi käytännössä samana). Chatti toimi partyn kesken lukuunottamatta ensimmäistä matsia, jossa yksi porukasta ei kuullut muita. Party pysyi kasassa kaiken aikaa, kuten partyisännän poistuessa matsin jälkeen peliserveriltä. Porukat pääsee kutsumaan muita ja partyn voi pitää auki kavereille.

Pelimekaniikka erottuu vahvasti valtavirrasta, vaikka toki Battlefield pyrkii myös korostamaan kanssapelaajien merkitystä omassa pelimenestyksessä. Tässä ainoa tie pärjäämiseen on kun toinen etenee ja toinen suojaa, hetkinen, tämähän kuulostaa tutulta... Yksin seilaamalla pääsee yleensä vain ennenaikaisesti suorasääristen valtakuntaan tilastomerkinnäksi vihulle.

Ensivaikutelmat ei mitenkään tajunnan räjäyttävät, mutta hauskaa ja uutta kaikenaikaa. Nyt tauko paikalla ja kohta taas kentälle.

Peliseuraa: http://www.konsolifin.net/bbs/plays...nor-warfighter-peliseura-playstation-3-a.html
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Muistakaahan sotilaat loggautua tuonne ja kuluttaa tokeneita :)

Warfighter Nations - Battlelog / MOHW

Jep, sinne on tänään panostettu ja huomenna lisää. Nyt kun viimeksi tarkistin, oli Suomi siellä Kroatian ja Irlannin välissä sijassa 111. Laitetaas viikonlopun aikana kovasti toukkeneita jakoon ja sijoitusta ylöspäin.

Pientä hämminkiä oli illan peleissä ilmassa, kun kaikki periaatteessa uutta. Illan vika matsi päättyi komiaan ilmalentoon serveriltä. Taistelutoverin kanssa juttelu toimii ilmeisesti 100%, partyn sisäiset keskustelut vielä kysymysmerkki. Lisää tutkivaa journalismia viikonlopun aikana.

Perustin tuonne battlelogin puolelle platoonin nimeltä KonsoliFIN. Sinne ovat kaikki tervetulleita! Käytännön hyötynä partyä rakentaessa sieltä liukenevat pelaajat kaverilistojen lisänä.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Jep, sinne on tänään panostettu ja huomenna lisää. Nyt kun viimeksi tarkistin, oli Suomi siellä Kroatian ja Irlannin välissä sijassa 111. Laitetaas viikonlopun aikana kovasti toukkeneita jakoon ja sijoitusta ylöspäin.
Onko noilla tokeneilla mitään muuta hyötyä kun nostaa oman maan sijoitusta? :D

Hohhohijaa ku on bugine peli, sais tehä oikeesti eka pelin _valmiiksi_ ennenkun puskee kaupan hyllylle. Pari kertaa spawnanny maan alle ja tippunut kuolemaan ja pari kertaa mapin ulkopuolelle ettei ollu muuta ulospääsyä ku tehä itsemurha granulla.. tekstuuritkin bugittaa aika huolella ja koko ajan sellasta pientä nykimistä tuntus olevan muuten ihan hauska peli ja näin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Jos jollain on kokemuksia X360 versiosta, niin tulemaan vaan. Niin ja omat kokemukseni perustuvat vain monipeliin.

No tässä kokemuksia eilisen noin 3h setin jälkeen.

Alkuun tuli 57mb update, sitten jotain hd grafiikka installointia piti tehdä, mutta sitten siis peliin.

- koko ajan pelattiin taistelutoverin kanssa
- pelimuoto koko ajan hotspot

Matchmaking oli nopeaa, aina samalle puolelle, ei mitään nokan koputtamista. Valikot eivät jäätyneet (mitä teki betassa) ja muutenkin täysin bugiton tuolta osin eli boksin reebuutteja tai mitään.

Peli itsessään on oman xbox -historian bugittomin lanseeraus esitys ihan jopa äänimaailmaa myöten. Ei lagia lainkaan, tapot näky reaaliajassa, ei jörkkejä, ei pelistä ulosheittoja, eikä edes hankaluuksia päästä peleihin (ja vielä samalle puolelle siis).

Mapt ovat samaa rataa mitä betassa eli pieniä. Toimintaa siis riittää, mutta tämä hiukan kostautuu fall-back spawneissa. Betassa oli samaa vikaa. Jos buddyspawnaa niin sehän on itestä kiinni. Mutta kaiken kaikkiaan omalta kohdalta ei ongelmia.

Yksi bugi betasta jäänyt eli tuo lataus. Välillä siis jää tuo latausanimaatio väliin vaikka se lataakin pyssyä. Ja koska lataus itsessään on hidas niin tuota latausnappia painelee korvat punasena ennen kuin tajuaa mistä kyse. Mutta ei vakavaa.

Itse en ollu kiinnostunut bäfästä yhtään johtuen ajoneuvoista ja isoista kentistä, joten ei tullut 10h tuntiakaan pelattua sitä. Homefrontille annoin aikanaan mahdollisuuden, mutta oli niin buginen kötöstys että meni rahat hukkaan. Lähinnä siis codia tullut pelattua viimeiset 4.5v ja semmoista 17d/vuosi.

Eli peilaten omaan pelihistoriaan (eli codiin), niin tämä peli on kyllä todella mukava vaihtoehto. Tiivistä toimintaa ilman bugeja ja tuo taistelutoverisysteemi on aivan helvetin toimiva.

Kiitos ja kumarrus, odotukset oli nolla tämä pelin suhteen. Ennen beettaa siis, joten ilman beetaa olisi jäänyt ostamatta.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Itte peli vaikuttaa kyllä hyvältä, meno on yllättävän rauhallista eikä todellakaan suosi run & gun henkisiä hiippareita ainakaan noissa pommi-modeissa.

Pelissä on potentiaalia vaikka kuinka. Tst-pari uudistus vaikuttaa pirun hyvältä ja jos joutuu yksinään pelaamaan tulee nopeasti orpo olo. Kymmenen party on kanssa hienoa, huonoa tässä on se ettei samalle serverille pääse kikkailematta jos party on täysi ja yrittää joinia perässä. Partyt pysyy kasassa ja jumalhahmon mennessä pelistä ulos party tulee perässä ja pysyy kasassa. Partyjen tst-pari lukot ei toimi eikä joukkueitten tasottaminen servereillä. Toisessa joukkueessa saattaa olla preikissä usein vain kuusi ukkoa ja toisessa kymmenen, lisäksi silloin kun servu päättää tasoittaa se tekee ihan päättömiä ratkaisuja ja hajoittaa pareja.

Voipit toimii joskus, joku kuulee jotain, joku kaiken ja joku ei mitään. Jopa tst-parille joutuu välittämään viestejä kavereiden kautta. Ei näin, oliko tä nyt jo kuudes Frostbyte-peli jossa tämä tärkeä osa peliä ryssitään.

Muitakin tuttuja bugeja vanhoista peleistä on tullut bongattua+ läjä uusia.
-kentän ulkopuolelle syntyminen. (pahempaa kuin ennen, saattaa tapahtua monta kertaa peräkkäin)
-Grafiikka bugit (iso valkoinen laatikko tiettyyn suuntaan katsoessa)
-Spectatormode
-Ruudunpäivitys putoaa pitkäksi ajaksi tyyliin kymppiin. (paljon pahempi kuin BF3:ssa)
-Valittu classi ei pysy.
-tst-parin saaminen partysta saati sen pysyminen on ihan taivaankappaleiden asennosta kiinni.

Noh, kai ne saa pikaseen noille jotaan tehtyä. Toivotaan ainakin, tossa on meinaa nyt semmonen läjä peli-ilon pilaavaa sontaa häirittemässä muuten loistavalta vaikuttavan pelin menestystä. Se vaan oikeasti tuppaa hatuttamaan kun pommia pitäisi päästä purkamaan ja tst-parin kanssa spawnaillaan 200m kentän ulkopuolelle.

Vaikuttaa vahvasti siltä että EA:n sedät on taas määrännyt että tuote menee myyntiin oli se valmis tai ei. Nyt on sitten studiolla tolkuton kiire pelastaa mitä pelastettavissa on, meinaan tä näyttää nyt vahvasti edellisen toisinnolta. Loistava peli kuolee uusine ideoineen siksi ettei julkaisupäivää voi siirtää, nyt massat hyppää seuraavaan/takaisin edelliseen peliin ja jäljelle jää vain jäärät jotka näkee pelin potentiaalin ja hyvyyden pugien takana.

Itte meinaan antaa mahdollisuuden, jatkaa pelaamista ja odottaa pätsejä. Itse peli vaikuttaa kuitenkin hienolta.

Edit: Tämä siis Pleikalla.

Homefront on loistava vertaus tähän kohtaan. Itte pelasin sitä sitkeesti ja kyllähän ne sen korjattua saikin, harmi vaan liian myöhään. Siinä meni monelta hyvä peli sivu suun alun ongelmien takia.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]


No huh, miten voi olla näin isot erot? Oliko pleikan beetta siis myös yhtä kurainen kuin yllä oleva teksti? Koska iso syy että itse ostin koko pelin oli tuo betan bugittomuus (ottaen siis betan huomioon).

10h pelasin sitä xboxin beettaa ja en huomannut mitään bugeja mitä tuossa yllä mainitsit?
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

No huh, miten voi olla näin isot erot? Oliko pleikan beetta siis myös yhtä kurainen kuin yllä oleva teksti? Koska iso syy että itse ostin koko pelin oli tuo betan bugittomuus (ottaen siis betan huomioon).

10h pelasin sitä xboxin beettaa ja en huomannut mitään bugeja mitä tuossa yllä mainitsit?

Pleikalla ei ollut avointa betaa, me ollaan ny maksullisessa alphassa :D
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Pleikalla ei ollut avointa betaa, me ollaan ny maksullisessa alphassa :D

No sitten ymmärtää (periaatteessa) yskän. Harmi pleikkaristeille, koska tämä on todella hyvää settiä jos on kaivannut jotain bäfän ja codin väliin. Näyttäs olevan, että beettatestaus tehtiin väärälle alustalle, koska tosiaan boksin beettakin vaikutti paremmalta (paitsi tuon matchmakingin osalta) kuin ylläoleva bugivuori.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Molempia laatikoita hakanneena voin kertoa että, boxilla ei juurikaan ole ongelmia , ei edes voip johtuen partyvoice mahdollisuudesta. Pleikalla onkin sitten näitä bugeja korikaupalla. Voicet todellakin toimii erinomaisesti jos toimivat ;) . Peli tilttailee vähän väliä -> heittää servulta mäkeen, ruutuun ilmestyy näin talvea odotellessa valkoinen ruutu jonka läpi sitten luovitaan comeille puolustaan tai räjäyttään ( silloin tällöin tämä ominaisuus ) . Mappi tuntemus on tietysti hakusessa molemmilla laatikoilla mutta spawnrape löytyy molemmista , ärsyttävä ominaisuus kun yrität spawnata omaan baseen niin, johan on joku talidomi siellä raiskaamassa, ei näin , ei , ei . Vanha ei näitä kaipaa ollenkaan, katsotaan vielä tämä ilta ja ensi yö, sitten joko jää koneeseen tai lentää hevon torttuun koko levyke.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Itte peli vaikuttaa kyllä hyvältä, meno on yllättävän rauhallista eikä todellakaan suosi run & gun henkisiä hiippareita ainakaan noissa pommi-modeissa.

Pelissä on potentiaalia vaikka kuinka...

Voipit toimii joskus, joku kuulee jotain, joku kaiken ja joku ei mitään. Jopa tst-parille joutuu välittämään viestejä kavereiden kautta. Ei näin, oliko tä nyt jo kuudes Frostbyte-peli jossa tämä tärkeä osa peliä ryssitään.

Muitakin tuttuja bugeja vanhoista peleistä on tullut bongattua+ läjä uusia.
-kentän ulkopuolelle syntyminen. (pahempaa kuin ennen, saattaa tapahtua monta kertaa peräkkäin)
-Grafiikka bugit (iso valkoinen laatikko tiettyyn suuntaan katsoessa)
-Spectatormode
-Ruudunpäivitys putoaa pitkäksi ajaksi tyyliin kymppiin. (paljon pahempi kuin BF3:ssa)
-Valittu classi ei pysy.
-tst-parin saaminen partysta saati sen pysyminen on ihan taivaankappaleiden asennosta kiinni.

Noh, kai ne saa pikaseen noille jotaan tehtyä. Toivotaan ainakin, tossa on meinaa nyt semmonen läjä peli-ilon pilaavaa sontaa häirittemässä muuten loistavalta vaikuttavan pelin menestystä. Se vaan oikeasti tuppaa hatuttamaan kun pommia pitäisi päästä purkamaan ja tst-parin kanssa spawnaillaan 200m kentän ulkopuolelle.

Itselläni ei ole juurikaan kokemusta Bäfästä (3:sen betaa jokunen tunti), CoDeista hieman. Mutta siis tosiaan, pontentiaalia löytyy yllin kyllin.

Nuo bugit vaan välillä hieman latistavat pelitunnelmaa.
Omat kokemukset bugeista (12 pelituntia takana):

-Kentän ulkopuolelle synnyin n.10 kertaa. Yleensä aina muutaman kerran perätysten.
-Itselläni tuo ihmeellinen valkoinen laatikko ilmesty vaan spectatessa ja kestää n.15 sekuntia. Tapahtui 4 kertaa.
-Äänet sekoilee sillon tällön. Oman aseen lataukseen taikka ampumiseen liittyvät äänet häviävät kokonaan joksikin aikaa. Vihollisen kuolemaan liittyvät tuskan huudot tulevat joskus jokunen sekunti perässä.
-Usein vaihtaa lippaan niin, että mitään lataukseen liittyvää ei kuitenkaan ruudussa tapahdu.
-Matsin alussa valittu classi ei pysy, vaihtuu seuraavan kuoleman yhteydessä automaattisesti johonkin muuhun. Sen jälkeen rullaa kuitenkin normaalisti.
-Voip äänet kuuluu ainakin itsellä vaan matsien välissä.

Pelaan melkeinpä ainoastaan Combat Missionia. Eräs seikka ärsytti välillä vietävästi. En tiedä onko normi rutiini Bäfässä.
Elikkäs jos pelaan puolustavassa joukkueessa ja vastustaja saa räjäytettyä pommin, tulee parin sekunnin päästä tauluun "Leaving combat area" tjsp. ja sitten kuolet 10sekunnin päästä. Ärsyttävää jos olet parhaasi mukaan yrittäny raivata tietä pommille ja saanut kasvatettua vaikka hyvän pointstreakin samalla. Ihan kuin pommin räjähtäimen ei olisi tarpeeksi takapakkia, saat lisää kuraa niskoille koska et ennakoinut tarpeeksi pommin räjähtämistä ja aloittanut älytöntä munaravia tarpeeksi ajoissa kohti seuraavaa puolustettavaa pommia.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Pelaan melkeinpä ainoastaan Combat Missionia. Eräs seikka ärsytti välillä vietävästi. En tiedä onko normi rutiini Bäfässä.
Elikkäs jos pelaan puolustavassa joukkueessa ja vastustaja saa räjäytettyä pommin, tulee parin sekunnin päästä tauluun "Leaving combat area" tjsp. ja sitten kuolet 10sekunnin päästä. Ärsyttävää jos olet parhaasi mukaan yrittäny raivata tietä pommille ja saanut kasvatettua vaikka hyvän pointstreakin samalla. Ihan kuin pommin räjähtäimen ei olisi tarpeeksi takapakkia, saat lisää kuraa niskoille koska et ennakoinut tarpeeksi pommin räjähtämistä ja aloittanut älytöntä munaravia tarpeeksi ajoissa kohti seuraavaa puolustettavaa pommia.

Tuo on uusi "ominaisuus", ei ole Bäfän rushissa moista. Kai ne on järkeily että tuo estää respaan raiskaamista. Kyllä tossa pitäis pidempi aika olla perääntyä, ittelläkin oli WTF-fiilikset kun toi ekan kerran kävi.

Latausanimaatiot tosiaan kusee myös koko aika, ei tullut tuo mieleen kun ei varsinaisesti itteä häiritte tai vaikuta peliin.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Onko noilla tokeneilla mitään muuta hyötyä kun nostaa oman maan sijoitusta? :D

Itse huomasin (vahingossa, kun ei sitä oikein missään mainosteta, ei edes Nations-valikossa Battlelogissa), että kun palauttaa tokeneita Battlelogissa, tuovat kaksi seuraavaa pelituntiasi tupla-XP:tä. Toimii kerran joka 24h. Tämä siis PC:llä, mutta uskoisin systeemin olevan sama kaikilla alustoilla.

Jäljelle jääneen tupla-ajan näet aina pelin jälkeisessä ruudussa missä pyörivät ne medalit ja ribbonit ja scorea lasketaan. Kun jaksaa katsoa loppuun sen scoren laskemisen, niin viimeinen ruutu näyttää esim. "You have 1h 43min of Double XP remaining".

Nuo tokenithan saavat joka päivä yhtä numeroa isomman kertoimen. Kerroin nollaantuu jos et aktiivisesti palauta tokeneita, eli tavallaan kannustaa pelaamaan joka päivä vähäsen. Itse olen palauttanut yli tuhat tokenia, ja kohta tuo päiväkerroin muuttuu itsellä x6.

Nythän Suomi on tuolla pompsahtanut jo sijalle 8.
 
Re: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]

Ja joka 10 tokenista saa ribbonin josta taas saa kait 500 xp.
 
Ylös Bottom