Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360]

Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360]

Oon tässä nyt jonkin aikaa noita videoita seuraillu ja näyttää kyllä siltä että pakkohan se on ostaa. Tossa varmaan parin viikon sisällä sen tuolta kaupasta haen niin tulisin tohon Kfin platoniin sitkun oon sen hankkinut, jos vaan sopii.

Hyvin sopii. Tänään oli taas pitkin iltaa suomipelejä, joissa toinen puolisko täysin miehitetty siniristilipun kantajista. KFIN vahvasti mukana porukoissa eli tervetulua vaan! Vielä kun saavat tuon juttelun toimimaan 100% muuallakin kuin Home Runnissa niin hyvä on! Verkkopeli on jo nyt tasoa hyvä.

KFIN-platooni: KonsoliFIN - Platoons - Battlelog / MOHW
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360]

Hienoa, että PS3 puolellakin ollaan aktiivisia. Peli tosiaan on hyvä ja moninpeli toimii, vaikka viimeaikoina on boksipuolella ollut hiukan bugista.


Tokeneita tulee laitettua Suomelle joka päivä ja toivottavasti joku viikko napataan ykkössija.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360]

[video=youtube;AwNLvGw1MRY]http://www.youtube.com/watch?v=AwNLvGw1MRY[/video]

Smosh Games arvostelu kyseisestä pelistä.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360]

Real Opsia ja sinne Pointman heittelemään UAV:ta ilmaan, nami. Tukitehtävästä selkeä etu koko joukkueelle, minimapin ilmestyessä vasempaan alakulmaan paljastamaan vihujen sijainnit.

http://www.youtube.com/watch?v=AwNLvGw1MRY

Smosh Games arvostelu kyseisestä pelistä.

Hyvä arvostelu, niitä harvoja jotka ovat selvästi ehtineet pelinsä pelaamaan. Verkkopelistä yhdeksikkö on täysin ansaittu. Jos rakennuksiin voisi vielä räjäytelllä omia kulkuaukkoja ja äänikeskustelut toimisivat aina 100%, olisi tässä kyseessä selkeä nettiräiskintöjen uusi kuningas. Näin uskallan väittää. Vielä on saumaa kunhan päivittävät ahkerasti. Black Ops 2 tulossa nurkan takana, mutta jo tässä vaiheessa tietää ettei se kaikilta osin pysty teknisesti ehkä valmiimpana kuitenkaan täysin tätä paikkaamaan.

Minun warfighter montage :p
Mitä pidätte?

Tuttua kuvaa rintamalta, tuotahan se on kun kulkee. Katsojana yrittää saada jotain kiinni siitä mihin videontekijä on pyrkinyt. Eli huutaa sellaista jonkinlaista rytmitystä yhdessä musiikin kanssa, mikäli antina tarjotaan frägivideota.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360]

Tuolla battlelogissa kun voi pistää sotilaan kuvan profiiliin, niin saatteko sen näkyviin? Itse kun valitsen kuvan ja tallennan asetukset niin se ei vain tule, nyt jo muutamana päivänä kokeillut laittaa mutta ei niin ei.. :mad: Nisulla näyttäs kyl olevan, mut mulla ei jostain syystä wörkkää tuo :/
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360]

Tuolla battlelogissa kun voi pistää sotilaan kuvan profiiliin, niin saatteko sen näkyviin? Itse kun valitsen kuvan ja tallennan asetukset niin se ei vain tule, nyt jo muutamana päivänä kokeillut laittaa mutta ei niin ei.. :mad: Nisulla näyttäs kyl olevan, mut mulla ei jostain syystä wörkkää tuo :/

Et ole ainoa. Muutama pelitoveri on kertonu samaa että ei tallenna.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360]

Tuolla battlelogissa kun voi pistää sotilaan kuvan profiiliin, niin saatteko sen näkyviin? Itse kun valitsen kuvan ja tallennan asetukset niin se ei vain tule, nyt jo muutamana päivänä kokeillut laittaa mutta ei niin ei.. :mad: Nisulla näyttäs kyl olevan, mut mulla ei jostain syystä wörkkää tuo :/

Itse sain tuon pelittämään eilen illalla. Kuva ei tullut heti näkyviin, vaan vasta tänä aamuna. En epäile ettetkö olisi seurannut ohjeita, mutta ole tarkkana mitä milloinkin klikkaat. Lisäksi kuvan sisällöllä on merkitystä. Jos kuvalleen antaa luokituksen Rated X, niin syynäämisessä menee varmasti kauemmin kuin normaalisti.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360]

Niin puhuttiinko tässä nyt Gravatareista, vai niistä MoH-moninpelin kautta avautuvista solttukuvista. Gravatarien kanssa on sitä pientä säätöä jos haluaa sellaisen omavalintaisen profiilikuvan Battlelogiin, mutta noiden Warfighter-puolen sotatappelijoiden kanssa ei kait pitäisi olla ongelmia. Brittiläinen Heavy Gunner puhutteli siihen malliin, että valitsinpa sellaisen. Tiukan näköisiä hahmoja ja tykkään toki luokastakin. Rypälekranaatit omistelee!

Moninpeli on maistunut ihan hyvältä, mutta hieman mietityttää että kauanko sitä tuotakin menoa kestää. Mahtaako pelaajia olla enää linjoilla tuossa puolen vuoden päästä, kun myynti on ollut ilmeisen heikohkoa. Ans kattoo.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360]

Niin puhuttiinko tässä nyt Gravatareista, vai niistä MoH-moninpelin kautta avautuvista solttukuvista. Gravatarien kanssa on sitä pientä säätöä jos haluaa sellaisen omavalintaisen profiilikuvan Battlelogiin, mutta noiden Warfighter-puolen sotatappelijoiden kanssa ei kait pitäisi olla ongelmia

Itse asissa taisi ollakin puhe niistä sotilaskuvista, vaikka vastasinkin alkuperäiselle kysyjälle Gravatareihin liittyen. Mutta joo, eipä näy minullakaan tuo sotilaan kuva nimen vieressä, vaikka olen sen käynyt siitä listasta valitsemassa. Onko apuja tähän?
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360]

Mikäli tästä on joku arvostelua kirjoittamassa, pitää sieltä löytyä vahvasti pelitunteja suomiporukoiden matkassa. Soolopelaajan ei kannata edes vaivautua, niin timipelaamiseen tämä on tehty kuin vain olla ja voi. Pelimekaniikassa on onnistuttu kerrankin erinomaisesti, kun paikallaan makoilevat kämppijät on nopeasti tomahawakattu Spec Opsin laserkatseen tavoittaessa heidät ja mikrofonin kertoessa loput. Pelissä tempo on kohdallaan ja varovasti saa silti mennä, edes peltilevyillä itsensä vuorannut Demolition man ei kauaa tepastele suorassa tulessa. Äänimaisema on valloittava ja asepornoilu riittävän addiktoivaa, jotta peruskiväärillä yleensä kulkeva on nyt innostunut hakemaan sopivaa yhdistelmää perätukista piippuun ja tähtäintä vielä siihen päälle. Suomalaisen peliseuran löytää helposti ja partyt pysyy kasassa koko illan. Kaiken kruunaa vielä hardcore-muotona tässä kulkeva Real Ops. Ainoa miinus tulee voicechatin vaihtelevasta kuuluvuudesta ja senkin voi korjata patchaamalla, kuten Battlfield 3 esimerkki vuoden takaa kertoo.

Eli mitä haluan sanoa. Oivalla jotain sellaista, mitä moni hätäisempi arvostelija ei ole vielä hoksannut.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360]

Se on vaan sääli ja fakta että elleivät tällä viikolla korjaa voippia niin ensi viikolla suurin osa pelaajista karkaa uuden COD in kimppuun...
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360]

Mikäli tästä on joku arvostelua kirjoittamassa, pitää sieltä löytyä vahvasti pelitunteja suomiporukoiden matkassa. Soolopelaajan ei kannata edes vaivautua, niin timipelaamiseen tämä on tehty kuin vain olla ja voi. Pelimekaniikassa on onnistuttu kerrankin erinomaisesti, kun paikallaan makoilevat kämppijät on nopeasti tomahawakattu Spec Opsin laserkatseen tavoittaessa heidät ja mikrofonin kertoessa loput. Pelissä tempo on kohdallaan ja varovasti saa silti mennä, edes peltilevyillä itsensä vuorannut Demolition man ei kauaa tepastele suorassa tulessa. Äänimaisema on valloittava ja asepornoilu riittävän addiktoivaa, jotta peruskiväärillä yleensä kulkeva on nyt innostunut hakemaan sopivaa yhdistelmää perätukista piippuun ja tähtäintä vielä siihen päälle. Suomalaisen peliseuran löytää helposti ja partyt pysyy kasassa koko illan. Kaiken kruunaa vielä hardcore-muotona tässä kulkeva Real Ops. Ainoa miinus tulee voicechatin vaihtelevasta kuuluvuudesta ja senkin voi korjata patchaamalla, kuten Battlfield 3 esimerkki vuoden takaa kertoo.

Eli mitä haluan sanoa. Oivalla jotain sellaista, mitä moni hätäisempi arvostelija ei ole vielä hoksannut.

Tietyllä tavalla olen samaa mieltä, kyllähän toi edes yhden kaverin kanssa on todella paljon parempi peli kuin yksinään randomien kanssa. Itse pelaan lähinnä yksinäni ja kyllä sitä toisaalta kaipaisi usein kunnon fireteam buddya, on aika epätoivoista yrittää yksin läpi jos sota on muuttunut asemasodaksi, mitä se usein tekee jos esim. "puolustava" tiimi hotspotissa osaa pitää pullonkaulat tukossa. Toisaalta pelaan niin randomisti fiiliksen mukaan, varsinkin kun on iso kasa muitakin pelejä, eli on vaikea sopia kenenkään kanssa pelihetkistä, vain jos sattuu liveen samaan aikaan niin hyvä.

Eli kyllä tämä peli antaa eniten tyypeille ketkä keskittyvät yhteen peliin kerrallaan ja jaksavat vääntää pitkään hankkien hyvän joukkion, mieluiten edes pari fireteamia. Mutta siinä olen erimieltä että pitäisi pelata paljon tiimeissä ennekuin kannattaa kirjoittaa arvioita, sillä suurin yleisö on kuitenkin randomeita jotka eivät upota plus 10h viikossa verkkopelaamiseen. Niinpä on hyvä että on soolopelaajienkin arvosteluja. Mutta se tiimipelaaminen tuo kyllä ison lisän arvosteluun, voi jopa kannustaa jonkun pelaamaan enemmän sosiaalisesti, jos vain arvostelija osaa innostaa.
 
Nyt n. 1 tunnin pelaamisen jälkeen. Peli vaikuttaa minun mielestä oikein hyvältä. Toki pelistä saisi vähän enemmän irti, jos pelaisi kavereiden kanssa, mutta ensi vaikutelma oli oikein hyvä.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360]

Mutta siinä olen erimieltä että pitäisi pelata paljon tiimeissä ennekuin kannattaa kirjoittaa arvioita, sillä suurin yleisö on kuitenkin randomeita jotka eivät upota plus 10h viikossa verkkopelaamiseen. Niinpä on hyvä että on soolopelaajienkin arvosteluja. Mutta se tiimipelaaminen tuo kyllä ison lisän arvosteluun, voi jopa kannustaa jonkun pelaamaan enemmän sosiaalisesti, jos vain arvostelija osaa innostaa.

Paljon on myös kiinni pelintekijästä minkälaiseksi pelimekaniikka osataan muovata niin, että satunnainenkin ymmärtää pelata tiiminä kuin klaanipelaaja ikään. Tässä tuota tiimille pelaamista näkee, kun se on ainut vaihtoehto menestykselliseen lopputulokseen. Yksin et ole mitään, ryhmässä olet voittava. Taisteluparien välinen yhteen hiileen puhaltaminen on juuri tätä; panoksia, ensiapua ja liikkuva spawn-piste. Kolme tekijää, jotka nostavat lopputuloksessa taisteluparin sinne tilastoykköseksi. Lisäksi on vielä kaikkia hyödyttävät tukitoiminnot, kuten UAV ja savut. Tässä on Medal of Honor: Warfighterin ydin, joka erottaa tämän muista räiskinnöistä. Meno on tiiviimpää, kun taas Battlefield 3 neljän hengen porukat sallii yhden tai jopa kahden tehdä mitä lystää muista välittämättä. Kyse ei ole mistään salatieteestä, johon vain asiaan vihkiytyneet ymmärtäisivät. Satunnainen soolottelija käytännössä talutetaan tähän pelaamisen muotoon ja kiitos siitä lankeaa pelintekijöille. Joskus tiimipelaamista pidettiin public-servereillä mahdottomana ilman klaanikavereita, nyt se on arkipäivää sekalaisessa seurakunnassakin.
 
Hakemus hyväksytty. Edelleen suomisotilaita kaivataan. Ja muistakaa käyttää joka päivä tokenit nations-osiossa Battlelogissa. Jos yksikin päivä jää välistä, kerroin tippuu aloitustasolle.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360]

Taisteluparien käyttö on kyllä ehdottomasti moninpelin paras oivallus. Ja kuten Nisupullakin mainitsi, ominaisuus nimenomaan toimii kaikkia internetin lainalaisuuksia uhmaten myös satunnaisessa seurassa. Käytännössä kertaakaan ei ole kohdalle sattunut paria, jonka peeloilu olisi alkanut suoranaisesti ärsyttämään, vaikka monentasoista hiihtäjää vierellä onkin jo nähty. Porukka tietää (ainakin suurinpiirtein) rintamalinjan, mihin edetä. Yleensä tiimityön idea paljastuu kanssataistelijalle viimeistään siinä vaiheessa, kun hänelle lahjoittaa ensin itse laastaria/ammuksia. Muilta osin nettipelistä ei pysty vielä mitään lopullista sanomaan. Ainakin edellisosaa ehyempi kokonaisuus tämä on.

Eilen läpäisty kampanja sen sijaan jätti vähän kylmäksi. Tästä puuttuu se viimeinenkin "realisimin" fiilis, joka oli aikaisemman osan Afganistaniin keskittyneessä konfliktissa läsnä. Nyt poukkoillaan kilpailijoista tutulla "maailman ympäri räiskien" -linjalla, joka alkaa etenkin puolivälissä puuduttaa. Puitteet ovat komeat yksinpelin puolella ja räiskiminen sujuvaa, vaikka varsinaiset ikimuistoiset huippukohdat jäävät harmittavan vähiin. Muita arvosteluita en ole viitsinyt vaikutteiden pelossa sen syvällisemmin vielä lueskella, mutta metacriticistä paljastuva poikkeuksellisen negatiivinen vastaanotto ihmetyttää. Kyllä tätä mielestäni kehtaa genren ystäville suositella.

Noh, vielä rutkasti lisää tunteja verkon puolella alle ja jossain vaiheessa KonsoliFIN-arvostelua rustaamaan.
 
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360]

Samaa mieltä kuin edelliset. Peliä vähänkään ymmärtävän tiimikaverin kanssa peli on nautittavaa ja sulavaa, vaikka edes mikki ei olisi käytössä.

Pääsin tänään ensimmäistä kertaa Apachen puikkoihin, itse asiassa kahdesti. Ensimmäisellä kerralla sector control pelimuodossa pisteitä ja tappoja ahkerasti keräillen kutsuin Apachen paikalla ja samassa siitä kilahti trophy. Heti seuraavassa pelissä tiimikaverini sai Apachen ja yllätys yllätys, hänen tiimikaverinaan pääsin käyttämään tykkiä vaikka oma streakki ei ollut vielä täysi. Jo tämänkin takia kannattaa pelata tiimikaverin kanssa hyvin yhteen ja pitää hänet hengissä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360]

Monipuolisen paketin kruunaa kyllä tämä jo aiemminkin esillä ollut pelimuoto Home Run. Vain yksi kultainen elämä käytössä ja se pitäisi osata käyttää tarkasti. Kuitenkin sitä vain huomaa kerta toisensa jälkeen miten vaikeaa on muuttaa ykskaks oma rynnivä pelityyli tähänä paremmin sopivaksi rauhalliseksi hiippailuksi. Jopa lautalattian askeläänet paljastavat sijainnin hiljaisuuden keskeltä. Lipunryöstö/puollustus on lajin nimi. Aina löytyy kaksi vaihtoehtoista lippua ja vähintään saman verran myös reittivaihtoehtoja. Rivistä ammutut seuraavat peliäsi kisakatsomosta ja tämä jo yksin nostaa panoksia. Syke nousee ja kello käy.

Eilen läpäisty kampanja sen sijaan jätti vähän kylmäksi. Tästä puuttuu se viimeinenkin "realisimin" fiilis, joka oli aikaisemman osan Afganistaniin keskittyneessä konfliktissa läsnä. Nyt poukkoillaan kilpailijoista tutulla "maailman ympäri räiskien" -linjalla, joka alkaa etenkin puolivälissä puuduttaa. Puitteet ovat komeat yksinpelin puolella ja räiskiminen sujuvaa, vaikka varsinaiset ikimuistoiset huippukohdat jäävät harmittavan vähiin. Muita arvosteluita en ole viitsinyt vaikutteiden pelossa sen syvällisemmin vielä lueskella, mutta metacriticistä paljastuva poikkeuksellisen negatiivinen vastaanotto ihmetyttää. Kyllä tätä mielestäni kehtaa genren ystäville suositella.

Ollut aina sitä mieltä ettei peliarvostelijan pidä vilkuilla muiden tekstejä. Parempi luottaa omiin havaintoihinsa, ne kun ovat edes jonkinlaisessa linjassa keskenään ja itselle ne ainoat oikeat. Paras olisi, jos peliarvostelun voisi kirjoittaa täysin tietämättömänä muista. Puhtaasti niistä tuntemuksista joita peli juuri minun kohdalla on herättänyt. Itse lähtenyt tästä lähtökohdasta foorumille kirjoittaessa. Huomannut sen toimivan parhaiten. Ei ole mitään auktoriteettiä, jonka mielipide pitäisi jotenkin huomioida. Metacritic ei ole sitä, vain joukko mielipiteitä jotka ehkä kertovat suuntaa mutta eivät missään nimessä totuutta. Suuressa maailmassa miljonat mainosdollarit ja oletukset vaikuttavat liikoja arvosanoihin. Podcastissäkin esillä ollut likeiset välit pr-väkeen ja kestitykset vielä siihen päälle. Tämän pelin kohdalla polarisaatio tulee Call of Dutyn kautta, eroa pitää saada ja kun tämä ei ole codi on se sitten jotain muuta mistä ei välttämättä kannata ottaa edes selvää. Meille, jotka nautimme molemmista pelisarjoista on näiden erot vain toisiaan täydentäviä. Verkkopelit eivät mene samasta muotista, vaan poikkeavat mekaniikaltaan oleellisesti mahtuakseen kuitenkin samaan genreen.

Kampanjasta hitusen. Siellä tosiaan mennään maanosasta toiseen. Tämä sopi hyvin, kun tiedossa oli käsikirjoituksen saaneen inspiraation erikoisjoukkojen todellisista operaatioista. Näitähän tapahtuu kaiken aikaa esiripun takana. Yritin poimia joukosta sellaisia, jotka pystyin tunnistamaan aiemmista uutisotsikoista. Tämä tunnettu tapaus oli yksi sellainen.
 
Ylös Bottom