Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honour: Frontline

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tarttis vinkkiä

Achtung kamerade. Tarttisin vinkkiä teiltä muilta MOH:n pelaajilta seuraavaan ****tuksen aiheuttajaan: en saa Rough landing -levelistä millään keinolla muuta kuin pronssitähden. Vaikka pamautan napin otsaan joka natsille, joka tulee vastaan, annan tulitukea Barnesille ja health on täydet sata prosenttia kentän lopussa ja kaikki tavoitteet (objectives) on toteutunut. Tulos on aina sama pronssitähti. Alkaa rauhallista miestä pikkuhiljaa vituttaa oikein kunnolla. Onko jotain jäänyt minulta kentässä huomaamatta vai mikä mättää? Heittäkää vähän vinkkiä mulle tässä foorumissa, pliis.
:mad:
 
Re: Tarttis vinkkiä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lt. Patterson
Achtung kamerade. Tarttisin vinkkiä teiltä muilta MOH:n pelaajilta seuraavaan ****tuksen aiheuttajaan: en saa Rough landing -levelistä millään keinolla muuta kuin pronssitähden. Vaikka pamautan napin otsaan joka natsille, joka tulee vastaan, annan tulitukea Barnesille ja health on täydet sata prosenttia kentän lopussa ja kaikki tavoitteet (objectives) on toteutunut. Tulos on aina sama pronssitähti. Alkaa rauhallista miestä pikkuhiljaa vituttaa oikein kunnolla. Onko jotain jäänyt minulta kentässä huomaamatta vai mikä mättää? Heittäkää vähän vinkkiä mulle tässä foorumissa, pliis.
:mad:

Et ole lahdannut kaikkia natseja.
Kiipeä tuulimyllyyn levelin keskivaiheilla, jolloin vahvistukset saapuvat selustaasi. Napsi natsit kiikarikiväärillä ja etene vasta sitten.
 
Re: Re: Tarttis vinkkiä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dragon


Et ole lahdannut kaikkia natseja.
Kiipeä tuulimyllyyn levelin keskivaiheilla, jolloin vahvistukset saapuvat selustaasi. Napsi natsit kiikarikiväärillä ja etene vasta s
itten.


Entä säilyykö Barnes hengissä? Mihin se pirun hiihtäjä menee sillävälin, kun lahtaan tuulimyllystä natseja? Mulla yleensä Barnes kuoli viimeistään silloin kun saavuin tähän puolivälin kohtaan kun yritin epätoivoisena napsia natseja sniperillä, jotta Barnes pääsisi tankin kimppuun, sen joka on ladon sisässä.:confused:
Saatan nimimerkkini häpeään tällä touhulla:(
 
Re: Re: Re: Tarttis vinkkiä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lt. Patterson



Entä säilyykö Barnes hengissä? Mihin se pirun hiihtäjä menee sillävälin, kun lahtaan tuulimyllystä natseja? Mulla yleensä Barnes kuoli viimeistään silloin kun saavuin tähän puolivälin kohtaan kun yritin epätoivoisena napsia natseja sniperillä, jotta Barnes pääsisi tankin kimppuun, sen joka on ladon sisässä.:confused:
Saatan nimimerkkini häpeään tällä touhulla:(

No tuossa vaiheessa olet jo päässyt aukion laidalle, jolloin Barnes ja se toinen kaveri ovat melko lailla suojassa.
 
Thanks Dragon. Vinkkisi toimi ja kultatähti tuli että heilahti Rough landing -levelistä. Voisit varmaan jelpata (taas, huoh..)seuraavassa ongelmassa: olen pelastanut Gerritin vankeudesta ja mennyt levelin läpi täysillä healtheilla. Lisäksi hajotin kaikki kellot kartanossa, löysin kaikki tavarat ja listin kaikki nazit kartanossa, silti saan taas pelkän pronssitähden. Kaikki ovet olen koittanut mutten ymmärrä mikä taas mättää?? Voisitko taas heittää vähän vinkkiä:confused:

Kiitti etukäteen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lt. Patterson
olen pelastanut Gerritin vankeudesta ja mennyt levelin läpi täysillä healtheilla. Lisäksi hajotin kaikki kellot kartanossa, löysin kaikki tavarat ja listin kaikki nazit kartanossa, silti saan taas pelkän pronssitähden. Kaikki ovet olen koittanut mutten ymmärrä mikä taas mättää?? Voisitko taas heittää vähän vinkkiä:confused:

Luultavasti ongelma on seuraava: Kun tulen isoon halliin, missä natsi luennoi alhaalla, yritä snaipata kaveri mahdollisimman nopeasti. Jos häntä kohti juoksee, hän rajäyttää itsensä (kyllä, muutamassa tehtävässä on itsemurha natseja) ja siinä tapauksessa et saa kultaista tähteä.

Kai olet löytänyt salakäytävän? Kun saat ohjeet radistilta tehtävän loppuvaiheilla ja kipuat rappuset ylös huoneeseen, tutki kirjahyllyä ja avot, salaovi aukeaa :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lt. Patterson
Thanks Dragon. Vinkkisi toimi ja kultatähti tuli että heilahti Rough landing -levelistä. Voisit varmaan jelpata (taas, huoh..)seuraavassa ongelmassa: olen pelastanut Gerritin vankeudesta ja mennyt levelin läpi täysillä healtheilla. Lisäksi hajotin kaikki kellot kartanossa, löysin kaikki tavarat ja listin kaikki nazit kartanossa, silti saan taas pelkän pronssitähden. Kaikki ovet olen koittanut mutten ymmärrä mikä taas mättää?? Voisitko taas heittää vähän vinkkiä:confused:

Kiitti etukäteen.

Oletko lahdannut heti kaikki vartijat levelin alussa ennen kuin menet sisään rakennukseen?
 
Aaah..nyt on läpi vedetty ja oli kyllä todella loistava. Parhaiten jäi mieleen musiikki, mikä oli yks parhaimmista, mitä on peleissä ollu ja oli lähes yhtä hyvä kuin monessa elokuvassa.

Läpivetäneiltä vois kysyy, et mikä oli teidän ampumis tarkkuus pelin loputtua? Mul oli 21% :D
 
re. to Dragon

Thanks again, Dragon. Level läpi kultahilun kera. Olisihan mun pitänyt hoksata heti, mistä kiikastaa. Mulla oli aavistus, ennen kuin luin vastauksesi, mistä homma voisi olla kiinni. **ttu, että olen tyhmä. Tässä on pieni ristiriita, nimittäin vaikka tehtävässä käskettäisiin soluttautumaan valepuvussa ja olemaan paljastamatta itseään, niin kultatähteä et saa jos et listi kaikkia nazeja. Vaikka se paljastaisi pelaajan hahmon viholliselle. Sama oli MOH:n aikaisemmissa osissa tietyissä tehtävissä. :confused: Kyllä soluttautumistehtävässä pitäisi palkita siitä, kuinka hyvin pystyy hoitamaan tehtävän paljastumatta. Tapettujen nazien lukumäärä ei saisi silloin olla tärkein palkitsemisen kriteeri.

Any comments??

Ps. työkaverilleni voisit antaa hintsun siitä, kuinka Arnhem knights tehtävässä pitäisi tuhota se toinen tankki. Itse en ole vielä siellä asti.
 
Re: re. to Dragon

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lt. Patterson
Ps. työkaverilleni voisit antaa hintsun siitä, kuinka Arnhem knights tehtävässä pitäisi tuhota se toinen tankki. Itse en ole vielä siellä asti.

Tankkihan on siellä kadun päässä, ja reittejä on parikin eli
1. etenemmällä oikealta pitkin katua (luotia tulee niin perkeleesti), kaappaat konekiväärin ja teet tankista selvää
tai
2. etenemällä vasemmalta tuhottuja rakennuksia pitkin. menet aina niin ylös kuin mahdollista ja lahtaat kaikki kadulla näkyvät viholliset. jossain vaiheessa löytyy myös ampumakulma tankkiinkin ja sitten vain muutama posautus bazookalla.
 
filmeistä...

Joo, vanhempia leffoja kuin Ryan ainakin. TLD löytyy kaupoistakin, ainakin Kodin Anttilassa olen tainnut nähdä. ABTF tuli joskus ostettua kun sai, tota, halvalla :)

Videovuokraamoista voi olla hiinä ja hiinä löytääkö - jossain Makuunissakin on varmaan sata kopiota jostain Nutty Professor 2:sta, mutta auta armias jos etsit jotain klassikkoa... siinä ei "vartin takuut" paljoa auta.
 
Manuaalissa lukee että jos saat kaikista tehtävistä Excellent (helevetinmoinen suoritus) -arvosanan niin saat jonkun boonuksen???

Eli miten ihmeessä sellaisen arvosanan saa? täytyykö olla esim. korkea osumatarkkuus tai jotakin vai onko tuo vain painovirne? (heh)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jujze
Manuaalissa lukee että jos saat kaikista tehtävistä Excellent (helevetinmoinen suoritus) -arvosanan niin saat jonkun boonuksen???

Eli miten ihmeessä sellaisen arvosanan saa? täytyykö olla esim. korkea osumatarkkuus tai jotakin vai onko tuo vain painovirne? (heh)
Tarkottaako toi excellent,että kaikista tehtävistä on kultaset tähdet vai jotain muuta?
 
Sen salaisen bonuksen saa ku pelaat kaikistä tehtävistä mitallin. Jotta saa kultasen tähden ni sun pitää olla tapanu 95% vihollisjoukoista sekä pitää olla 75% kuntoo jäljellä. Ei mikään helppo nakki, mutta onnistuu tahkomisen jälkeen. :D
 
No joo ostinpas tuon pelin tossa eilen 30 ekillä ja ihan mainio peli tuo on, ei ny kuitenkaa iha huippu. Varsinkin kiivetessä tikapuita pitkin äijä jää joskus jumittaa ja sitte pitää runkata tyyppiä edestakaisin. No tunnelmahan tossa on loistava ja liiallinen nykiminenkin saatu pois, vaikka kyllähän tossa kone hieman yskii. No onhan grafiikka sen verran nättiä, että annetaan se anteeksi. Kolme tehtävää oon vasta pelannu läpi ja tietenkin parhailla arvosanoilla. No easyllä pelaan ku on kivempi aloittaa aina täysillä energioilla. Joo no tänää ehkä taas vähä lisää. :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
No easyllä pelaan ku on kivempi aloittaa aina täysillä energioilla.

No siis EI kannata pelata easylla. Koko pelin hauskuus lähtee. Ite pelasin mediumilla ja oli hyvä vaikeustaso. Aivan lopussa jouduin parissa viimeisessä radassa pistäämään easyn koska en päässyt mediumilla, mutta easyllä radan pystyi kävelemään läpi silmät kiinni ja se oli tylsää. En osaa edes kuvitella ekoja ratoja easylla. Suosittelen medium vaikeustasoa.
 
No joo, yleensä mulla on sellanen periaate, että pelataan mediumilla, mutta moh on kyllä sen verran hankala peli, että kivempi pelaa tolla easyllä, koska pääsee aloittaa aina täysillä energioilla. Kyllä se kuitenkin vastusta antaa ihan kiitettävästi ja pelattavaa varmasti riittää tarpeeksi. Mulla on muutenkin noita pelejä niin prkuleen paljon (29), että ei jaksa hirveesti ruveta tahkoo. Saapahan gold starit ainakin nopeemmin. :p
 
No joo, nyt ollaan jo niin pitkällä, että pari tehtävää ois läpi käymättä. On muutes aika pirun hankalia nää loppupään tehtävät, vaikka easyllä pelaan. Tuntuu aika mahottomalta saada tossa 6 missionin ekassa tehtävässä kultaa, ku ei millään osu kaikkiin natzeihin. Yks tehtävä on vaa jäänny vituttaa ankaramman päälle, siis toi 2 missionin vimppo. Siis miten siinä saa kultaa, vaikka olevinaan ammun kaikki nazit jota liikkuu ja täydet energiat pelin lopussa. No ehkä siinä jotenkin sitte saa. Onhan tuo ihan hyvä peli, vaikka pieniä bugeja riittääkin ja välillä nykii, mutta eipä tuo haittaa. :p
 
Ylös Bottom