Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honour: Frontline

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

maagiset

KonsoliFIN Alumni
Medal Of Honor:FL

Nii eli odotan tota peliä kuumeisesti, mutta onko täällä ketään muuta joka odottaa tota? Uskon, että tosta tulee todella hyvä räiskintäpeli kun pidin aika paljon noista PSOnen:kin Medal Of Honoreista. Mitä mieltä te muut olette?
 
Minuakin on ruvennut kiinnostamaan sota-aiheiset elokuvat ja pelit, joten tulee aika varmasti hankittua MOF: FL ensi vuoden puolella.
 
ensimmäinen osa oli kyllä loistava, varsinkin kun se tuli vähän puun takaa (en ollut kuullutkaan pelistä kun sain sen lahjaksi), kakkos osan ostin kun ensimmäinen oli niin hyvä, mutta se oli lievä pettymys, olihan grafiikka hitusen parempaa ja kulkuneuvoja (muuta uutta)....

mutta kun MOH:FL on ps2:lle niin sehän muuttaa asian, vaikka peliin ei keksittäiskään mitään uutta, silti pelistä tulee vähintäänkin hyvä
 
MoH

No kyllähän tämä peli on minuakin käynyt tässä kiinnostamaan. Näin pelistä materiaalia MoonTV:n PC Peliplaneetassa, ja kyllähän se kieltämättä erinomaiselta vaikutti. Todennäköisesti PS2:lta on odotettavissa vähintään samaa tavaraa kuin PC:lläkin, joten ehdottomasti odotan tätä innolla.

Eri asia on tietysti, löytyykö sitten lopulta rahaa tämänkään pelin ostoon...

- Esa
 
Juu PS1:llä noita tuli pelattua.. yksiä parhaimpia FPS pelejä PS1:llä.. netistä oon kattonu videoita PC versiosta ja hyvältä näyttää ja varmasti myös PS2 versiossa..
 
Itseäni kiinostaa peli aika lailla. On tullut tahkottua tota Medal of Honouria PSX:ällä ihan hikisesti. Joten kiinostaa tietenkin jatko osat pelille. Nuo kuvat näyttää ihan siisteiltä, niinkuin pelin on muutenkin paras olla.
 
Kyllä tuota ykkösosaa olen vähän pelannut ja tuntui ihan kelpopeliltä. Katsotaan sitten ilmestymisen aikoihin miten on jatko-osan laita.
 
Itse en liiemmin ykkösosasta pitänyt PSX:llä, mutta kun näin videon tuosta Frontlinesta, niin heti nousi vesi kielelle. Kyllähän tuo pitää hankkia, sitten kun se julkaistaan.
 
En ole PSX versioita paljolti pelannut, yritin pelata ensimmäisen MoHin läpi alku syksystä, mutta ei oikein innostanut. Syy taisi olla nykytasolla surkea grafiikka ja jäi muukin toteutus jälkeen.

Idea kyllä kiinnostaa, joten PS2 versio saattaa mennä ostoon, ellei samalla hetkellä julkaista jotakin toista huippupeliä.
 
Itse olen pelannut vain kakkososaa, mutta se olikin kieltämättä melko loistelias. Jos kolmosessa on sama fiilis, tästä saattaa hyvinkin kehkeytyä pakko-ostos...
 
Itse tuli pelailtua kumpiakin moh:eja psx:llä.Mielestäni hyviä pelejä ja aion ostaa Frontline:n varmasti heti julkaisussa.Siinäpä se lyhykäisyydessään.:p
 
mä kaipaan sitä et pääsee pelaa saksan puolella taitaa olla liikaa vaadittu kun peli ntekee?? spielbergin firma jolla ilmeisesti on jotain vanhoja natseja vastaan ;)
 
Juu omistan molemmat MOH:it ja mielestäni ne on loistavia, vaikka ruudunpäivitys välillä tökkiikin. Läpi en oo vielä pelannu kumpaakaa, mutta joskus pitäs pelata ne. Joo tulee varmaa hankittuu se uus MOH sitten ku se tulee ps2:lle, ellei se ny oli ihan kökkö, mutta tuskinpa. Loistava siitä tulee.... :D
 
Ylös Bottom