No gerrit oli kuitenkin kadonnut jonnekkin eli aloitin tehtävän uudestaan. Myöhemmin menin sitten easy tasolla sen läpi enkä ko tehtävään ole sen jälkeen koskenut.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mim@tus
Meinaatko, että Gerrit vai mikä se tyyppi nyt onkaan, kerkee hyppään parvekkeelta alas ennenkuin kerkiit lahdata kaikki natsit ja sitten et enää pääse itse hyppäämään sen perään??
* SPOILERI ALKAA *
Itselläni kyseinen kenttä meni ainakin molemmilla kerroilla muitta mutkitta läpi, ekalla kerralla kävin eka lahtaamassa kaikki natsit yläpihalta ja sitten hain vasta Gerritin sieltä alempana olevasta huoneesta, toisella kerralla taas Gerrit käveli niin hitaasti ja oli natsien maalitauluna, että mummokin ehtii listiä ne vihulaiset ennenkuin se ukkeli kerkiää tepastella parvekkeelle asti. Ja sitäpaitsi ei se Gerrit putoa sieltä partsilta alas ennekuin saavut itse sen sinne tuuppaamaan ja painat X:ää ?
* SPOILERI LOPPUU*
Koska olen pelannut aiemmatkin MOHit läpi, voin sanoa että ekassa pelissä oli vielä ideaa. Toisessa jaksossa(underground) tehtävät pitenivät, ja tylsistyivät siinä sivussa. Ja tässä uusimmassa ne ovat todella pitkiä. Armen Knights oli ensimmäinen todella hyvä kenttä jonka laisia olisi saanut olla enemmän. Myös vallihauta tehtäviä olisi voinut olla enemmän, nimen omaan ns. rintama tehtäviä jossa vaan vallataan joku asema. Eikä näitä pelkkiä kommando tehtäviä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mim@tus
Siinä ollaan samaa mieltä, että jotkut ovat vähän pitkäveteisiä pituutensa takia, mutta opettaapahan peli ainakin kärsivälliseksi ja uudelleen tahkoamalla noi nyt ainakin saa vedettyä läpisuht kivuttomasti. Itse en ole katonut pelin ostoa kyllä tippaakaan, pelattavaa riittää vielä pitkäksi aikaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mim@tus
Parhaat kentät mitä on jäänyt mieleen:
1. Armen Knights (Haastava...)
Jep tämä oli hyvä kenttä kuin myös vikat kentät.