Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mega Man Anniversary Collection

Hauska uutinen, olen joskus miettinytkin että miten näin retrohuumassa tällaista ei ole tehty aikaisemmin. En tosin ole pelannut kuin kolmea ensimmäistä peliä ja olivat ne aikanaan ainakin hyviä tekeleitä, vaikkakin liian vaikeita.

Kyllä tuossa rahalleen pitäisi vastinetta saada, 8 peliä + bonukset! Onko joku pelannut isommalla skaalalla näitä, minua kiinnostaisi minkä tasoisia ovat nuo loppupään osat tai kolmosesta ylöspäin ylipäänsä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Onko joku pelannut isommalla skaalalla näitä, minua kiinnostaisi minkä tasoisia ovat nuo loppupään osat tai kolmosesta ylöspäin ylipäänsä?

Jos minulta kysytään, osat 1-3 ovat parhaita. Pelattavuus on kerrassaan timanttinen (vaikka ykkösen vaikeusaste on ylilyödyn korkealla), sekä ääniraidat rokkaavat näissä koviten. Osat 5, 6 ja 7 ovat selkeä notkahdus alaspäin, olkoonkin että seiskassa Bass ja Gospel tulevat kuvioihin. Eivät ne kuitenkaan missään nimessä huonoja ole, vaan ehdottomasti pelaamisen arvoisia tasoloikkia.

Toivottavasti Capcom älyää heittää myös mukaan Megadriven parannellut käännökset Megaman 1-3 -peleistä. Itse diggailen kovasti uusista graffoista, vaikka toki alkuperäiset ovat ne legendaarisimmat.

Rockman & Forte olisi ollut myös mukava lisä peliin. Tosin sen poissaolon voin ymmärtää, Capcom tuskin haluaa viedä mitään pois GBA-käännöksen myynniltä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Toivottavasti Capcom älyää heittää myös mukaan Megadriven parannellut käännökset Megaman 1-3 -peleistä. Itse diggailen kovasti uusista graffoista, vaikka toki alkuperäiset ovat ne legendaarisimmat.

Rockman & Forte olisi ollut myös mukava lisä peliin. Tosin sen poissaolon voin ymmärtää, Capcom tuskin haluaa viedä mitään pois GBA-käännöksen myynniltä.

Noh, sanotaan nyt näin että parannellut käännökset suoraan tuosta japanissa PSX:lle julkaistusta Rockman Complete Worksista (siis Megaman osat 1-6) olisi vähintäänkin kohtuullista tuohon Collectioniin (remixatut musiikit, parannetut grafiikat ynnä muuta)

Eiii...Ei kai vaan ne ole mitään Graafisesti/Musiikillisesti paranneltuja versioita?

Musiikkeja ei ainakaan saa ainakaan muuttaa,sillä ne ovat aivan mahtavia.

Saisi tulla sellainen Game & Watch gallery tyylinen valinta systeemi peliin,eli Classic ja Modern versiot peleistä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GreeDy
Noh, sanotaan nyt näin että parannellut käännökset suoraan tuosta japanissa PSX:lle julkaistusta Rockman Complete Worksista (siis Megaman osat 1-6) olisi vähintäänkin kohtuullista tuohon Collectioniin (remixatut musiikit, parannetut grafiikat ynnä muuta)
Joo, mieluummin vielä noi. Unohdinkin kokonaan, että kyseinen setti on julkaistu PlayStationille.

Toki alkuperäisillä graffoilla ja musiikeilla varustetut Megamanit pitää löytyä myös kokoelmasta.

Testasin tuossa äsken Megaman 2:ta. Oi, kuinka se alkuvalikon musiikki onkaan hyvä ja legendaarinen. Meinasi kyynel tulla silmään....
Kaikkia osia (1-6, nyt siis puhutaan niistä vanhoista ja hyvistä) olen pelannut ja jokainen on muuten suunnilleen yhtä hyvä paitsi että 4 -> lähti musiikkien taso laskuun, mutta eipä tuo nyt niin hirmuisesti haittaa. Toivottavasti tuo peli tulee pian. Megamanit on kunnon pelejä, sopivan haastaviakin!

Omasta mielestäni kaikki nuo Nessin Megamanit ovat erinomaisia pelejä.Snessin X ja X 2 olivat hyviä.X3 oli huono.Megaman 7 siedettävä ja 8 ihan hyvä.X4 todella hyvä,X5 kelvollinen ja X6 Hyvä.Myös Megaman Zero on GBA:n parhaita pelejä.

Omasta mielestäni ehdottomasti yksi parhaista peli sarjoista koskaan.

Tuo paketti on pakko hankkia

:rolleyes: kyllä täyttyy hankkia sitten kun se ilmestyy ensi vuonna

mmm..mega man

olen olemassa

Viimeksi muokannut moderaattori:
Joo, kuola valuu mullakin :P

Tämä kokoelma cubelle on taivaan lahja koska

a) saa paremmat graffat kuin nessillä, koska cubessa on rgb-out. Ohan se retroa hakata näitä nessillä, mutta imho nessin värit on aivan anaalista.
b) toimii _oikealla_ nopeudella. Jos tätä ei ole fiksattu pieksen capcomin hengiltä. Oli tod. ärsyttävää hakata megamaneja nessillä kun ne oli hitaita sekä pelillisesti että musiikillisesti.
c) ei tartte enään metsästellä noita ebaystä nessille.

Aivan pakko ostos :)

Sellainen tunne minulla on, että nuo Mega Manitkin on vaan emuloitu, kuten Sonicit Mega Collectionissa. Sonic CD:tä ei sisällytetty kuulemma mukaan, kun sitä ei onnistuttu emuloimaan kunnolla(?) (huhupuhetta). Eli samat grafiikat, samoissa kohdissa tökkii ja niin edelleen.

Mä muistaisin, että Sonic CD:n puuttuminen johtui jostain muusta kuin emulointionglemista. Luin silloin aikanaan asiasta, olisiko ollut jotain sopimusongelmia yms. Sonic CD:n on huhuttu löytyvän Sonic Mega Collectionin jatko-osasta - saa nähdä... ja Mega Man keskustelu jatkukoon :).

Onko tämä keräily kokoelma jo tullut kauppojen hyllylle vai onko se vasta tulossa? Joka tapauksessa, pakko hankinta :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pelaaja
Onko tämä keräily kokoelma jo tullut kauppojen hyllylle vai onko se vasta tulossa? Joka tapauksessa, pakko hankinta :p

Tulossa vasta pitkällä ensi vuoden puolella, eikä Euroopan julkaisusta ole vielä mitään tietoa.

Ylös Bottom