Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mega Man Battle Network

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ghegs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MMBN

Itselläni sattuu olemaan tuo kyseinen peli ja olen siihän erittäin tyytyväinen.Pelasin sen läpi mutta kun olen Pokémon fani:o niin pidän tästä pelistä niiden battle chippien takia.Pisteitä voisin antoo jotain 93% ja olen esan arvosteluun tyytyväinen.
 
Tosta Megamanista niin onko siinä paljonkin pelattavaa vai onko se parintunnin peli? Esa viittisitkö kertoa montako tuntia noin meni pelin läpi peluuseen?... kiitti
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan superninja
Tosta Megamanista niin onko siinä paljonkin pelattavaa vai onko se parintunnin peli? Esa viittisitkö kertoa montako tuntia noin meni pelin läpi peluuseen?... kiitti

Ehdottomasti enemmän kuin pelkkä parin tunnin peli.. itse en ihan läi peliä saanut, mutta melkein kuitenkin luullakseni semmoisen 10+ tunnin pelisession jälkeen. Kaikkien "sirujen" keräämiseen kuluu varmasti paljon aikaa, samoin kuin mahdolliseen kaksinpeliin jos kaveri löytyy. :)

- Esa
 
Minulta meni sen läpi peluuseen noin 15 tuntia ja nyt minulta enää puuttuu 20 sirua ja edellisten sirujen etsintään minulta meni sellainen 6 tuntia niin kuyllä se aika pitkä peli on:D
 
Ylös Bottom