Mega Man Zero

Äh.. Mega-Manit ovat vain korviketta paremmille peleille.
Hei! Mitäs te noilla kattotiilillä... auts! ...&%¤@! ..auts!

YES, YES!!! OH YES!!!!!!!
*köh*...niin tuota. Loistava juttu. Aijai niitä aikoja kun pelasin snessillä megamanX yheltä istumalta läpi kun se oli niin hyvä. Toivotaan parasta tämän suhteen.

http://www.makiil5.pp.fi/uutiset_capcomtasku.htm

Mä osaan aika hyvin mainostaa näitä omia uutisiani.. :)

"MegaMan Zero - Tässä tulee todellinen sivuttain rullaava MegaMan-peli Game Boy Advancelle. Pelaaja ohjaa Zeroa maailman vallanneita Reploideja vastaan. Ainutlaatuista pelissä on Admiration System, joka pitää listaa kaikista tappamistasi vihollisista, miten paljon energiaa olet menettänyt, miten paljon tavaroita olet kerännyt ja miten paljon aikaa olet kuluttanut tiettyjen tasojen läpäisyyn. Zero on asetettu julkaistavaksi Yhdysvalloissa Kesällä."
--

Odotan innolla, luonnollisesti.

- Esa

Mielenkiintoinen pointti pelin juonesta mainitaan tuossa GameSpotissa (jos joku ei sitä nyt huomannut):
Mega Man Zero tapahtuu 100 vuotta myöhemmin kuin Mega Man X-pelit, ja molemmat sekä X ja Zero tunnetaan legendaarisina repliroideina (?). Mutta tilanne kääntyy huonommaksi kun X näyttää kääntyneen pahaksi ja aikoo valloittaa maailman. Aika jännä homma sinänsä... :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Mielenkiintoinen pointti pelin juonesta mainitaan tuossa GameSpotissa (jos joku ei sitä nyt huomannut):
Mega Man Zero tapahtuu 100 vuotta myöhemmin kuin Mega Man X-pelit, ja molemmat sekä X ja Zero tunnetaan legendaarisina repliroideina (?). Mutta tilanne kääntyy huonommaksi kun X näyttää kääntyneen pahaksi ja aikoo valloittaa maailman. Aika jännä homma sinänsä... :)

Tuosta ei nyt ota kukaan selvää... :p

- Esa

no joo... oikeastaan "SPOILÈR".... MMX6tosen lopussa tapahtuu jotain joka vaikuttaa tämän pelisarjan syntyyn...

Mitä mieltä muuten olette siitä, että Capcom yrittää nähtävästi tunkea pelin päähahmoksi Zeroa Mega Manin sijaan ja täten mahdollisesti myöhemmin korvata MM:n kokonaan?

- Esa

En ole ikinä pitänyt Mega Mania kovinkaan persoonallisena hahmona, enkä usko uuden päähenkilön juurikaan kolauttavan peliä huonommalle puolelle. Itse asiassa uuden päähenkilön kokeilu voikin tehdä hyvää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Mitä mieltä muuten olette siitä, että Capcom yrittää nähtävästi tunkea pelin päähahmoksi Zeroa Mega Manin sijaan ja täten mahdollisesti myöhemmin korvata MM:n kokonaan?

Zero on ihan asiallinen hahmo, ainakin pelaamistani Mega Man X-peleistä saamani kuvan mukaan. Kyllähän se olisi kuitenkin mukavaa, jos ei kokonaan syrjäyttäisi Mega Mania.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt
En ole ikinä pitänyt Mega Mania kovinkaan persoonallisena hahmona, enkä usko uuden päähenkilön juurikaan kolauttavan peliä huonommalle puolelle. Itse asiassa uuden päähenkilön kokeilu voikin tehdä hyvää.

Toivon todella, että fanaattiset Mega Man-fanit eivät pääse tuota lukemaan.. ;)

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt
Olen samoilla linjoilla. Mielestäni on aika hankalaa samaistua kärpäsen kakan kokoiseen hahmoon.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Olen samoilla linjoilla. Mielestäni on aika hankalaa samaistua kärpäsen kakan kokoiseen hahmoon.
Kieltämättä kyllä aika mielenkiintoinen väite. Oliko siis kyse juuri MM:n koosta, että sen takia ei voi samaistua MM:ään? Jos ei, niin miten MM:n samaistuminen voi olla yhtään hankalempaa, kuin Marioonkaan samaistuminen? Kummatkin ovat yhtä poikkeavia: toinen on robotti sinisessä kumipuvussa, jolla on toisen käden tilalla pyssy, ja toinen on sieniä syövä läski italialainen putkimies. Tietysti voidaan myös kysyä, että miksi ihmeessä Mega Maniin pitäisi edes samaistua?

Mega Manihan on toimintapeli, ei mikään opetus- tai roolipeli, hittooko siihen hahmoon tarvitsee samaistua :)

Laitoin tämän nyt tänne, kun en parempaa paikkaa keksinyt, mutta kuinka moni on tiennyt että Mega Man X itse asiassa on ilmestynt Game Boy COLORille nimellä Mega Man Xtreme? Eipä ole kyllä minulla täälläpäin maailmaa tullut kaupanhyllyltä vastaan. Näyttää vaan tosin olevan paljon huonompi versio alkuperäisestä niin graafisesti kuin muutenkin kun katsoo kuvia ja arvosanaa GameSpotissa... http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,436921,00.html.

No jaa, taitaa olla että kaikki tuon tiesikin ja että tämä on ihan turha viesti, mutta eniwei...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Mega Manihan on toimintapeli, ei mikään opetus- tai roolipeli, hittooko siihen hahmoon tarvitsee samaistua :)
Heh heh.. ja anteeksi. Mulla on vaan järkyttäviä traumoja 8-bittisen Nintendon Megamaneista - Sain niistä aikanaan elämäni päänsäryn ja hirvittäviä sormi- ja rannekipuja. Olen ehkä vähän jäävi vastaamaan näihin Megaman-threadeihin...

Ylös Bottom