Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Megadrive vai SNES?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Megadrive tietysti. Syinä Sonicit, Shining in the darkness (vai oliko se in the Ark?), ja joku jalkapallopeli, missä pystyi tekemään maalin sivurajaheitolla (ainakin tietyille maalivahdeille, brasilian Mairginho oli yks niistä) + monet muut pelit jotka pikkuhiljaa palaa mieleen. Ja se Street Fighter 2 löytyi myös Megadrivelle.
Muuten jos jollain on Megadrive myytävänä asevelihintaan, niin privata saa.

Myönnettäköön tosin, että nykyään tulee SNESillä retroiltua enemmän. Johtuen tosin luultavasti vain siitä, että meni silloin pienenä koko konsoli yli hilseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Minulle MD on lähempänä sydäntä, koska ... en ole koskaan omistanut SNESiä. Kaverilla vuosia sitten pelasin Donkey Kong Countryja ja melkein hankin koneen. Pitäisiköhän alkaa etsimään ...

-=Pacdam=-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan From Finland
snesille tuli jopa doom..jota megadrivelle eivät tehneet..jeps tiedän että se oli aivan vitusta mutta kuitenkin:D

Muistanette myös, että Mega Drivelle tuli Duke Nukem 3D - Doom ilmestyi sitten 32X:llä varsin laadukkaana versiona.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Ketä kiinnostaa joku Doom, kun MD:lle tuli Zero Tolerance! :)
Ketä kiinnostaa mikään Megadriven peli (siis pelkästään Megadrivelle tullu peli, ei esim. Sf2), kun Snessille tuli Mario Kart? :D
 
Megadrive. Ostin JP-koneen jo ennenkuin euro tuli markkinoille. Kyllä se on minulle ollut aina Sega ennen muita. Zero Tolerance oli muuten loistava.

Kyllä se että SNESillä oli paremmat valikoimat pelejä kuten roolipelejä on ihan täyttä paskaa ;P no ei oikeastaan ole, mutta oli Mega Drivelle kuitenkin oma osuutensa todella loistavia pelejä.

Sitäpaitsi MD on SNESiä tehokkaampi :P ja sen Mortal Kombatissa sentään lensi veri hitto soikoon.
 
prosessori teho oli vähän nopeampi megadrivessä..mutta snes pystyi näyttämään enemmän värejä ruudulla ja vihollisia.

prosessori teho ei näyttänyt auttavan peleihin muussa kuin että se oli vähän nopeampi..esim kun nhl 96 tuli niin snesin versiossa oli paremmat graffat ja äänet..mutta nhl 96 megadrivelle oli nopeampi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan From Finland
snes pystyi näyttämään enemmän värejä ruudulla ja vihollisia.
Mutta vain vihollisia. Ei esim. strategiapelissä omalla puolella olevia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan From Finland
esim kun nhl 96 tuli niin snesin versiossa oli paremmat graffat ja äänet..mutta nhl 96 megadrivelle oli nopeampi.
Niin, ja MD:n NHL96 oli myös nopeutensa takia parempi pelattavuudelta.
 
No kummallekin koneelle tuli todella hyviä pelejä, ja ne ovat edelleen melkeinpä parhaita konsoleita mitä koskaan on tehty. Olen menettänyt totaalisesti sydämeni tälle "16-bittiselle" konsoliaikakaudelle!

Mutta jos noista jompikumpi pitäisi mainita niin ehkä Snes on himpun verran rakkaampi. Kyllä kuitenkin esim. Mario World, FF6, Chrono Trigger, Mega Man X ja Mario Kart olivat sen luokan pelejä että ei ihan vastaavia Mega Driveltä löydy.
 
Megadrive!!! ehdottomasti!

ai perustelu? no perusteluna on se että SNESille ei tehty YHTÄÄN hyvää jääkiekkopeliä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SakariS
Megadrive!!! ehdottomasti!

ai perustelu? no perusteluna on se että SNESille ei tehty YHTÄÄN hyvää jääkiekkopeliä...
Ai ei vai? NHLPA '94 oli loistava. :) Siihen aikaan EA Sportskin osasi vielä tehdä kunnon pelejä.
 
SNES : Parhaat RPG pelit !!!

Megadrivella on myös joitan hyviä kuten Shining Force I ja II.
Megadrivessä on myös hyvä puoli se, että sen voi muuntaa
Mega CD:ksi jolloin siitä tulee konsoli jolle on tehty luultavasti
PARHAAT pelit koskaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez

Mutta jos noista jompikumpi pitäisi mainita niin ehkä Snes on himpun verran rakkaampi. Kyllä kuitenkin esim. Mario World, FF6, Chrono Trigger, Mega Man X ja Mario Kart olivat sen luokan pelejä että ei ihan vastaavia Mega Driveltä löydy.

Oletko pelannut koskaan Phantasy Star -pelisarjan pelejä?
 
Tilannekatsaus:

MD: 11 ääntä
SNES: 14 ääntä

... ellen nyt aivan väärin laskenut. Yllättävänkin tasaista. Olisin voinut löydä vaikka vetoa, että SNES olisi voittanut tämän äänestyksen 10-0. Mukavaa, että olin väärässä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Tilannekatsaus:

MD: 11 ääntä
SNES: 14 ääntä

... ellen nyt aivan väärin laskenut. Yllättävänkin tasaista. Olisin voinut löydä vaikka vetoa, että SNES olisi voittanut tämän äänestyksen 10-0. Mukavaa, että olin väärässä.

Mitä yllättävää tuossa on, MDhän myi paremmin kuin SNES euroopassa :P
 
Molemmat olen omistanut (SNES löytyy edelleen), mutta SNES on niiiiin paljon parempi pelitarjonnaltaan ettei Mega Driveä halua edes muistella.
 
Ylös Bottom