Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Megadrive vai SNES?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nem

Jäsen
hehe, first post :)

Kuitenkin, jotta ei aivan turhaksi mene, niin kumpi konsoli - Megadrive vai SNES - on lähempänä sydäntä ja miksi?

SNES, vaikka Megadrivella tuli myös pelattua liiankin paljon :p

Nessin pelejä vuokrasin aika tiuhaa tahtia filmivuokraamoista ja loogisesti odotin ja halusin pelata kieli pitkällä Snessin jatko-osia parhaista nessin peleistä.

Jos mulla olis ollu Master System nessin tilalla niin tykkäisin varmaan enemmän MD:stä :)

No, omistan molemmat koneet edelleen ja SNESillä tulee enemmän pelailtua. Onhan sillä toki Mariot sun muut.

SNES. Super Mario World, Mariokart, Street Fighter 2, Zelda 3 jne jne jne. Tarviiko lisää perusteluja muka? :)

Mega Drive, ehdottomasti. SEGA -miehenä suosittelen Sonic The Hedgehog -sarjaa, Toejam & Earlia, Castlevania Bloodlinesia sekä kymmeniä muita klassikoita, erityisesti SEGA:n valmistamia.

Sonicit ovat kyllä mahtavia pelejä (tilasin Sonic 2:n aikoinaan Oulusta kun pääkaupunkiseudulta sitä ei vielä saanut :), mutta Super Mario Karttia ei voita kyllä mikään joten vastaan SNES.

Megadrive se oli. SNES:n ostin vasta kauan myöhemmin. Ala-asteella monet luokkakaverit aina mollasivat Megadrivea ja kehuivat vuoron perään SNES:n pelejä, mutta nyt vielä jälkeenpäinkin olen sillä kannalla, että kyllä se Megadrive oli se paras 16-bittinen konsoli. Ainoat peligenret, joissa SNES oli hiukan vahvemmilla oli tasohyppely- ja roolipelit, muuten SNES:llä ei ollut mitään sanottavaa Megadrivelle.

SNES tietysti on parempi, vaikka omistan kummatkin. MegaDrive kokoelmasta olen luopumassa.

SNES on myös sen takia parempi, koska se on Nintendo

Viimeksi muokannut moderaattori:
16-bittinen Segahan sitä aikoinaan mulla oli. Peleistä tuli pelattua esim Soniccia, Street of Rage 2:sta, NBA Jammia ja muita. On se hassu että ei oo ollu mulla ps2:lla yhtään peliä vielä jota olis tullu pelattua yhtä paljon kuin esim Street of Ragee tai Street Fighteria tai jotain muuta vanhaa.
Yhdellä isoveljen kaverilla oli joskus joku tosi hyvä peli (en muista nimee, jokin takaa ylhäältäpäin kuvattu räiskintä) jota halusin pelata _joka_ kerta kun olin siellä mutta mun ei annettu pelata sitä kuin jonkin aikaa, joten vieläkin himot päällä siihen peliin. Harmi vaan et se (ja oma) sega on myyty jo aikoja sitten pois.

SNESssiä tuli kyllä kavereilla pelailtua aika lailla. Muun muassa NHL 95, ISS Deluxe, Street Fighter II Turbo, DKC-pelisarja.

Snes!..paremmat ropet ja tasoloikat..ja muutenkin isompi valikoima kaikessa..

graafiikat oli paljon paremmat super nintendossa kuin megadrivessä..acm,super fx-2,7 mode..ja äänipiiri myös oli parempi=)

SNES. Vaikka kyllähän sitä Megadrivea tuli aina joskus kaverilla pelattua, mutta tämä kuitankin lämmitti eniten.

Kovia pelejä täällä päin ovat olleet mm. Super Off Road (heh, tätä pelaa vieläkin ;) ), Mario Kart, Mortal Kombat 1 - 3 ja Street Fighter 2.

Jo pelkkien Mario Worldin ja Mario Kartin ansiosta Snes veis voiton. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan From Finland
graafiikat oli paljon paremmat super nintendossa kuin megadrivessä..acm,super fx-2,7 mode..ja äänipiiri myös oli parempi=)
Tuo on kyllä totta. Tosin löytyi MD:llekin pieni nippu pelejä, jotka olivat graafisesti ihan yhtä hyviä kuin parhaimmat SNES-pelit (Virtua Racing, Gunstar Heroes, Castlevania: Bloodline, Comix Zone, Contra Hardcorps ja pari muuta).

Out Runin ja Sonicin voimalla Megadrive on lähempänä sydäntä vaikka kyllähän vaikkapa Mario Kart oli/on hemmetin hyvä peli.

donkey kong country 2-3,yoshi island,seiken densetsu3:hakkaa graaffisesti kaikki megadrive pelit..
snesille tuli jopa doom..jota megadrivelle eivät tehneet..jeps tiedän että se oli aivan vitusta mutta kuitenkin:D

Mega Drive. Sonicit ja urheilupelejä olivat mahtavia. Koska ei ole oikeastaan pelattua ollenkaan Snesiä kuin kaupassa siksi valitsen Mega Driven. Ja vielä sitä klassikko huuto pelin alussa SEEGAAAA! ;)

Ylös Bottom