Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Megadrive vai SNES?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt
Enpä tiedä noista Euroopan myyntiluvuista, mutta MD jäi ainakin maailmanlaajuisessa myynnissä aika selkeästi.
MD myi muistaakseni 25 miljoonaa konsolia, kun taas SNES oli lähempänä 50 miljoonaa.

Tarkennusta:

- Mega Drive 28,5 miljoonaa
- SNES 48 miljoonaa

Lähde: Eidolon's Inn.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mega Drive. Se meillä oli, ja itkin melkein (siis oikeasti) kun myimme sen pois. Sille oli niitä loistopelejä, kuten sonicit ja Kid Kameleont jne..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harvester
miettikääpä tätä: megadrivella street fightereissa selectistä vaihto potkut ja lyönnit.

Mega Driven ohjaimessa ole select -näppäintä. Tajuan kyllä viestisi pointin. Erityisesti mätkintäpelejä varten Mega Drivelle on kehitetty myös 6-nappisia ohjaimia.
 
Ostin muuten juuri MegaDriven ja pelipinon. mukana johdot ja 2ohjainta.

Art Alive MD uusi, Fifa 98 MD käyt., Jungle Strike MD käyt., Sonic 1 (ei ohjeita) MD käyt. ,Megadrive 2 laite MDt käyt.

Joulu tulee Nummelaan etuajassa.
Täytyy muokata sigua...
 
Mega Drive, koska näistä kahdesta vain sillä on mulle tunnearvoa.

Toivoin joululahjaksi jompaakumpaa - SNESiä tai MD:a ja jälkimmäinenhän sieltä tuli. SNESin onnistuin silloin jotenkin missaamaan lähes täydellisesti, ehkä pari kertaa sitä kaupassa kokeilin mutta ei enempää pelikokemuksia. Nyt tosin olen sitä hankkimassa ja paikkaamassa edes vähän sitä sivistysaukkoa. MD:lla tuli (ja tulee) pelailtua eniten Mortal Kombatteja, Soniceja, urheilupelejä ja Disney-tasohyppelyitä.

Nyt vasta kun olen SNESiä jälkeenpäin tarkastellut niin täytyy kyllä myöntää että grafiikka on esim. Mortal Kombat-peleissä hiukan parempi isomman väripaletin takia.. ainoastaan MK2:n 32X-versio on MD:llä hienompi. Mutta, kuten joku sanoikin, meillä MD:n omistajilla on sentään ykkösessä goret, prkl. :)
 
Vastaus: Megadrive vai SNES?

Kyllä mun mielestä Megadrive on parempi. Sonic pelit ja EA sportsin urheilupelit tekevät ratkaisevan eron, vaikka ero onkin todella pieni.
 
Vastaus: Megadrive vai SNES?

Kyllä MD vie aikapitkälti vaikka on SNESIllakin melkoisia helmiä (F-Zero, Starwing, MegaMan X-X3 etc), mutta "Sininen Suttu" vei voiton Marioista :rolleyes:
 
Vastaus: Megadrive vai SNES?

donkey kong country 2-3,yoshi island,seiken densetsu3:hakkaa graaffisesti kaikki megadrive pelit..
snesille tuli jopa doom..jota megadrivelle eivät tehneet..jeps tiedän että se oli aivan vitusta mutta kuitenkin:D

Ja nyt et tiedä mistiä puhut, itseasiassa sega 32x:lle julkastiin DOOM ja sega 32x on megadriven lisälaite joten kyllä megadrivelle on julkastu minusta myös doom.

Ja olen ylpeä Mega driven omistaja ja minulla on aivan uudesta 16-bit RPG pelien messiaasta joka julkastiin joulukuussa eli Pier Solar ja mulla on kaikki 3 eri paketti versioo ja reprintti ja kyllä kelpaa atm olla megadrive mies. Aivan mahtava roolipeli johon edes snessin final fantasyt ei pysty.
 
Vastaus: Megadrive vai SNES?

miettikääpä tätä: megadrivella street fightereissa selectistä vaihto potkut ja lyönnit.

Kyllä super street fighter oli megadrivella paljon nopeempi temponen peli ku snessin surkea viritelmä. Ja minä ostin poikasena megadrivelle kuusnappiset ohjaimet juuri super street fighter pelin takia ja nykyjään omistan genesis 3:sen mukana julkastuja 6 nappisia sega orggis turbo ohjaimia 4 kappaletta.

Siis mahtavien pelien lista megadrivella:

- Light crusader
- Dungeons And Dragons
- Pier Solar
- Streets of Rage sarja
- Disneyn tasoloikat aina parempia mega drivellä kuin snesillä kuuluisampana tietysti Aladdin ja Maui Mallard
- Shining force 1 ja 2
- Star control
- Alisia Dragoon
- Batman & Robin mikä oli paras batman peli viel uusimpaan viritykseen Arkhamiin asti.
- Turtless Hyper Stone Heis
- Ecco 1 ja 2
- Splatterhouse 2
- Venom & Spiderman: Maximum carnage
- Universal Soldier aka Mega turrican amigalla

Lista vain jatkuu ja jatkuu muttei jaksa muistaa kaikkia. On syitä niin monia miksi megadrive on kiinnostavampi ku snes...
 
Ylös Bottom