Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mercenaries 2 [PS3]

Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Onko ketkä pelanneet yhdessä co-op pelimuotoa?

Eli jos oma peli olisi esimerkiksi prosenteissa vaikka vasta 35 ja toisella vaikka 50 prosenttia.
Peli apua antaisi 35prosenttia pelannut pelaaja tolle 50 prosenttia pelanneelle, jossain tehtävässä niin kummalle tallentuu ja mitä?

Olen vaan huomannut, vaikka pitää manuaali tallennuksen ja vaikka päätän lopettaa ilman tallentamista guit -toiminnosta niin peli silti tallentuu ja jatkuu siitä kun uudestaan aloittaa pelin.
Tästä voisi päätellä sen, että jos pelaa jonkun kanssa co-op pelimuotoa tallentuu co-op peli jutut oman pelin päälle.
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Onko ketkä pelanneet yhdessä co-op pelimuotoa?

Eli jos oma peli olisi esimerkiksi prosenteissa vaikka vasta 35 ja toisella vaikka 50 prosenttia.
Peli apua antaisi 35prosenttia pelannut pelaaja tolle 50 prosenttia pelanneelle, jossain tehtävässä niin kummalle tallentuu ja mitä?

Olen vaan huomannut, vaikka pitää manuaali tallennuksen ja vaikka päätän lopettaa ilman tallentamista guit -toiminnosta niin peli silti tallentuu ja jatkuu siitä kun uudestaan aloittaa pelin.
Tästä voisi päätellä sen, että jos pelaa jonkun kanssa co-op pelimuotoa tallentuu co-op peli jutut oman pelin päälle.
En tuosta systeemistä tarkalleen tiedä, mutta tänään joku random heebo tuli auttamaan minua ja ainakin kerätyt, tehtävistä saadut ja muuten hankitut rahat kertyi molemmille. Esimerkiksi jos jostakin tehtävästä sai $850 K niin molemmat saivat kyseisen summan, eli ei mennyt puokkiin tai mitään. Plussana vielä että co-oppina vetäminen on vielä kaksi kertaa hauskempaa kuin yksin. :)
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Minun käsitykseni mukaan ainoastaan saadut rahat tallentuvat. Esim. lyhyemmälle pelannut joinaa pidemmälle pelanneen peliin. Menevät tehtävään joka ei ole vielä lyhyemmälle pelanneella mahdollinen. Läpäisevät tehtävän. Co-op lopetetaan. Lyhyemmälle pelannut saa siis kaikki co-opissa kertyneet rahat, mutta hänen omaa peliään se ei edistä tehtävien osalta.
Saaduista varusteista en vielä oikein tiedä.

Voin olla väärässäkin.
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Ladattua tuli ja petyttyä myös.

Jos koko peli on näin tylsä ja tyhjä, kuin demo, niin voi vaan ihmetellä miksiPelit antoi tälle 93 pistettä.

jos demossa oli katkelma pelin alusta niin häpeä on omasi jos ei aukea peli kunnolla
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Tosiaan, kuinkas noita factioneja saa takas sun puolelles? Tolta Peoples liberationb army jnejne:ltä pitäis saada tehtäviä.

Niin pitäisi saada minunkin, mutta.

Käy listiin UP:n tyyppejä muutamia niin liberationin tyypit muuttuu ystävälliseksi

En saa tälläkään konstilla.
Vaan kaikki on sitten vihollisia.En enää ymmärrä tätä peliä ollenkaan.
Pystyn vain tekemään niitä jotain hiivatin UP pikku valtaus tehtäviä ainoastaan.

Ja jokin mättää pommitus systeemeissäkin.En saa läheskään kaikkia toimimaan, vaikka pystyn ostamaan niitä.
esimerkiksi en pääse pommittamaan UP alueella merkattuja kerrostaloja matalaksi.
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Pelissä pystyy ostamaan itsensä takaisin kaveriksi. Menette PMC:hen puhumaan sille tietokonenaiselle ja otatte Bribe faction.
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Eilen ostin pelin ja nyt on muutama tunti takana. Ihan hyvä peli, vaikka tuntuukin hieman sekavalta ainakin alussa.
Grafiikat olivat aikamoinen pettymys, kun en ole katsellut pahemmin videoita tai kuvia pelistä.

Räjähdykset ovat hienoja ja tuhoavat ympäristöä mukavasti. Myös autoilla ajaminen on hauskaa.
Eiköhän tuosta ala jotain ymmärtämäänkin kunhan on enemmän pelitunteja takana.
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Eilen ostin pelin ja nyt on muutama tunti takana. Ihan hyvä peli, vaikka tuntuukin hieman sekavalta ainakin alussa.
Grafiikat olivat aikamoinen pettymys, kun en ole katsellut pahemmin videoita tai kuvia pelistä.

Räjähdykset ovat hienoja ja tuhoavat ympäristöä mukavasti. Myös autoilla ajaminen on hauskaa.
Eiköhän tuosta ala jotain ymmärtämäänkin kunhan on enemmän pelitunteja takana.

Saattaa ne grafiikat olla huonot jos ei ole HDMI-kaapelia onkos sulla semmosta?:) Itekkkin saan pelin maanantaina, saa sitten nähdä millainen on.:cool:
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Saattaa ne grafiikat olla huonot jos ei ole HDMI-kaapelia onkos sulla semmosta?:) Itekkkin saan pelin maanantaina, saa sitten nähdä millainen on.:cool:

HDMI-kaapeli löytyy. Eivätkä ne grafiikat kuitenkaan ihan PS2 tasoa ole, mutta esim. piirtoetäisyys on huono tämän sukupolven pelille.
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

HDMI-kaapeli löytyy. Eivätkä ne grafiikat kuitenkaan ihan PS2 tasoa ole, mutta esim. piirtoetäisyys on huono tämän sukupolven pelille.

Ok, mulle kelpaa jos ovat samaa tasoa gta 4:sen kanssa itse asiassa gta IV:ssä on hyvät grafiikat, mites onko peli lyhyt vai pitkä, sisältääkö lisätehtäviä?
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

, mites onko peli lyhyt vai pitkä, sisältääkö lisätehtäviä?

Onhan tuolla päätehtävien lisäksi kaikenlaista pientä lisätehtävää (pelin keskellä) kokoajan kehissä.
Kaikki tehtävät tähän mennessä hyviä, jopa kirkonvaltaus tehtävä.
Sitä en tiedä onko koko pelin jälkeen ja mitä.Ekassa jatkui peli jatkui osittain uudestaan.

Onko peli lyhyt vai pitkä on niin suhteellinen käsitys.
Esim. Onko muuten vain pakko keretä ekana pelaamaan läpi, tutkimatta kaikkia paikkajo ja etsimättä kaikkea mitä löytääkään pelistä.
Vai haluaako pelata pikku hiljaa (vähillä rahoilla ostetun) pelin läpi tutkien samalla paikkoja ja etsien kaikkea mitä löytääkään ja lisänä ammuskella ympäriinsä ajan kuluksi.

Kun peli ilmestyi ei tainnut mennä kun noin viisi päivää, joku ilmoitti pelaanneensa läpi...silloin peli on lyhyt.
Moni on kirjoittanut, että peli lyhyt.

Itse ostin lähes ekana ja peli ei ole puolivälissäkään, mutta pelaan vähän kerralla ja sekin peliaika tahtoo mennä kaikkeen muuhun kun tehtävien tekoon :D
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Itse ostin lähes ekana ja peli ei ole puolivälissäkään, mutta pelaan vähän kerralla ja sekin peliaika tahtoo mennä kaikkeen muuhun kun tehtävien tekoon :D

Heh, sama täällä :)
Tulee suoritettua tehtävä ja sitten pieni varastojen täydennyskeikka venähtääkin jonkin tukikohdan tai saaren sileäksi vetämiseen... :D
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Lisää minut PSN:ssä, voin auttaa sinua CO-OPissa.

Okei lisäilenpä sinut. :). Oon nyt vähän pihalla, mutta eikö tässä voi vetää kaksinpelinä netissä läpi? Ja tarkoitat just sitä? lisään sut heti huomenna, kun alkoi just sopivasti syysloma. :) (sekavaa tekstiä, sori.)
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Okei lisäilenpä sinut. :). Oon nyt vähän pihalla, mutta eikö tässä voi vetää kaksinpelinä netissä läpi? Ja tarkoitat just sitä? lisään sut heti huomenna, kun alkoi just sopivasti syysloma. :) (sekavaa tekstiä, sori.)

Juuri sitä tarkoitinkin.
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Eetu ja Arthur9

Jos sovitte pelit ja tapaamiset jatkossa yksityisviestein, niin ei mene tämä peliketju ihan mutkalle. :)
 
Ylös Bottom