Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mercenaries 2 [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Praxil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mercenaries 2 [X360]

Joo, mutta muistaakseni tuli joku ihme "Hostile - Friendly mittari", kun meni friendlylle ja kaikki oli ok, koitin etsiä asekauppoja tai mistä niitä olisi saanutkaan, mut ei...kallion yli kiipeää jeeppi machine gun miehen kera. Tuo peli on kyllä niin harmittavan paska, EA osaa vain urheilu- ja autopelit.
Sulla on ollut pallo hiukan hukassa, näköjään. :D

Mutta tuo "hostile" mittari tulee kun teet jotain agressiivista (ammut, varastat, tms) sellaista ryhmittymää kohtaan joka ei ole "hostile" sinulle jo valmiiksi.

Jos esim. menet leiriin ja ammut jonkun, niin mittari alkaa juoksemaan. Jos onnistut olemaan ilman "jatkorikkeitä" kunnes tuo aika menee, niin peli laskee paljonko tuhoa sait aikaan ja paljonko menetät kyseisen faktionin pisteitä.

Itse esim. puolivahingossa ammuin yhden öljyfirman sotilaan ja kun mittari oli mennyt nolliin niin noin 1/3 oli kadonnut ja kys. firma oli enää "neutral" minua kohtaan.

Ja mitä taas tulee sen muijan auton hajottamiseen; totta helvetissä maksat jos "lainaat" kaverin autoa ja hajotat sen. :D
(Paljonko 10K tuntuu jos rahaa on esim. >10 milliä kuten muutaman pelitunnin jälkeen on).

Ja aseita saa ostaa eri faktioneiden tukikohdista; jokainen myy helikopterilla pudotettavia paketteja sen mukaan mitä oma statuksesi antaa periksi. Sitten vain menusta kutsumaan paketit paikalle ja aseet (jotka pysyvät kuolemankin jälkeen, ainakin oma sinko + automaattikivääri) kantoon...

Itse antaisin tuota ~50% pelanneena sille noin 8/10...

Ylös Bottom