Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear 3 Snake Eater Peliapu

Vastaus: Metal Gear 3 Snake Eater Peliapu

wiltsu sanoi:
Miten menitte sen the sorrowin läpi??? ku ite kuolen aina siinä lopussa ku se sanoo et its time to wake up???? :eek:

Continue-menussa paina L2 pohjaan ja ota Revival-pilleri...magik :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

IMHO pelin typerin jekku. En ollut noita pillereitä koko pelin aikana käyttänyt, joten ei tosiaankaan ensimmäisenä tullut mieleen. Viitisen kertaa yritin hiipiä/sukeltaa/ties mitä sorrowin taakse ennen kuin tuon puolivahingossa huomasin.

Shaban sanoi:
IMHO pelin typerin jekku. En ollut noita pillereitä koko pelin aikana käyttänyt, joten ei tosiaankaan ensimmäisenä tullut mieleen. Viitisen kertaa yritin hiipiä/sukeltaa/ties mitä sorrowin taakse ennen kuin tuon puolivahingossa huomasin.

Tuota, mitenkäs pääsit pois vankilasta jos kerran tuo revival pill oli uusi tuttavuus The Sorrowin kanssa?

Shaban sanoi:

Kannattaa kävellä loppuun asti niin
saa sorrowin camon jonka avulla ääniä ei kuulu askelista, täytyy mennä sen ruumiin kohdalle ja sitten vain kuolla..ja herätä
+ IMHO:t ja IMO:t voisi jättää pois, ne on lapsille ;) puhukaamme suomea!

acidjazz sanoi:
Tuota, mitenkäs pääsit pois vankilasta jos kerran tuo revival pill oli uusi tuttavuus The Sorrowin kanssa?
Itse käytin Sorrowin antamaa radiotaajuutta.

Itse en päässy vankilasta kummallakaan keinolla

Spoiler:
vaan menin survival vieweriin ja pyöritin snakea kunnes laatta lensi ja vartija luuli snakea sairaaksi.

miten ton spoilerin saa piiloon.

Shaban sanoi:
Jep... mäkin yritin sukellella molempiin suuntiin ja ampua kaikkee mahollista sun muuta.

Siis miten se CQC toimii? Siis se counter liikkeiden tekeminen? Osaan kyllä ottaa hemmon kiinni ja kuulustella sitä ja niin pois päin. En muista lukiko se täällä, että siihen Snaken pään yläpuolelle ilmestyy huutomerkki ja sitten kun painaa ympyrää niin se tekee semmosen jonkun hienon CQC liikkeen. Oon yrittäny tuota vaikka kuinka, mutta ei siihen ilmesty sitä huutomerkkiä, vaikka oikein odotan, että se vastus löis tai jotain..

Oonko siis ymmärtäny tämän jutun nyt ihan väärin vai mikä siinä on se pointti?

Selaileppa ohjeita siellä löytyy ohjeita noitten erikoisliikkeiden tekemiseen..

kalja sanoi:
Siis miten se CQC toimii? Siis se counter liikkeiden tekeminen? Osaan kyllä ottaa hemmon kiinni ja kuulustella sitä ja niin pois päin. En muista lukiko se täällä, että siihen Snaken pään yläpuolelle ilmestyy huutomerkki ja sitten kun painaa ympyrää niin se tekee semmosen jonkun hienon CQC liikkeen. Oon yrittäny tuota vaikka kuinka, mutta ei siihen ilmesty sitä huutomerkkiä, vaikka oikein odotan, että se vastus löis tai jotain..

Oonko siis ymmärtäny tämän jutun nyt ihan väärin vai mikä siinä on se pointti?

Tuo huutomerkki ilmestyy vain The Boss-taistelussa

olisko jotai vinkkejä the endiin ku meen siinä kohtaa european extreme vaikeus asteella...on vaan niin vaikee se että jotai vinkkejä nii olis kiva :) Ja saako siitä mitään mukavaa ku tolla menee läpi? jotai mukavaa ku sais nii ei aivan turhaa oo ton kans tuskaillu :D

Onkos E-E:llä muuten kovinkin erilaisia jotkut jutut kun ihan tavallisella extremellä? Vissiin heti havainnosta peli poikki mut muuten?

joo jos jää kiinni nii peli poikki saman tie :/ ei mulla ainakaan pelin kulku tähän mennes ole mitenkään poikennut :/

saako siellä groznyj gradin tukikohdassa niitä rautaritiliköitä nostettua, et pääsis sinne kanaviin? oon löytäny jo kidutushuoneen ja ruokavaraston viereiset aukot.

cekkonen sanoi:
saako siellä groznyj gradin tukikohdassa niitä rautaritiliköitä nostettua, et pääsis sinne kanaviin? oon löytäny jo kidutushuoneen ja ruokavaraston viereiset aukot.

Kaikki kanavat, ilmastointiputket, yms. pienemmät kulkureitit ovat käytettävissä, jossa niissä yksinkertaisesti on mentävä reikä. Jos edessä on ritilä tms. este, ei kulkureittiä voi käyttää. Kartta ja radio auttavat usein löytämään kulkureitin etenemiseen.

kiitti ohjeista, mutta vielä yks tyhmä kysymys, kun en aiemmin muistanut: ootteko saanu niiltä sotilailta jotain taajuuksia joilla pitäis jonkun oven aueta? kun mulla on niitä neljä kappaletta mut mikää niist ei tee mitää... eli mihin oviin ne käy?

cekkonen sanoi:
kiitti ohjeista, mutta vielä yks tyhmä kysymys, kun en aiemmin muistanut: ootteko saanu niiltä sotilailta jotain taajuuksia joilla pitäis jonkun oven aueta? kun mulla on niitä neljä kappaletta mut mikää niist ei tee mitää... eli mihin oviin ne käy?

Tietääkseni mikään taajuus (ainakaan eteentullut) ei avaa minkään sortin ovia. Kuulusteltava sotilas yleensä kertoo, mihin taajuutta kannattaa käyttää. Erilaisia taajuuksia ovat mm. musiikkipitoiset radiotaajuudet, hälytyksen pois pistävät sekä ilmatukea antavat taajuudet.

Sormusaave sanoi:
Tietääkseni mikään taajuus (ainakaan eteentullut) ei avaa minkään sortin ovia. Kuulusteltava sotilas yleensä kertoo, mihin taajuutta kannattaa käyttää. Erilaisia taajuuksia ovat mm. musiikkipitoiset radiotaajuudet, hälytyksen pois pistävät sekä ilmatukea antavat taajuudet.

Itseasiassa siellä Groznyj Gradissa saa muutaman taajuuden joilla saa kyseisestä paikasta oven auki. Ja sieltä huoneesta saa
Scorpion aseen.

sinne varastoon pääsee myös toiselta puolelta josta ovi ei ole lukossa, ainakii very easyllä pääsi kun menin sen soltun perässä sinne. ja majurin hynttyyt niskassa pääsee mihin vaa ilman mitään hemmetin taajuuksilla leikkimistä.

Ylös Bottom