Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
L-o-L sanoi:Juu, päätin "rekata" tänne, koska tarvitsisin apua tähän Metal Gear Solid 3: Snake Eater:iin.
Eli ostin kyseisen pelin eilen ja olen jumittunut ensimmäiseen kenttään, minulla ei ole huippuhyvää englannin taitoa, mutta kun se Snake hyppää laskuvarjolla maahan ja sen jälkeen pitää lähteä tarpomaan viidakkoa syvemmälle, en pääse kävelemään, kuin hieman eteenpäin, niin se pomo, vai mikä se nyt onkaan, ottaa yhteyttä ja sanoo jotain, että pitää joku laukku hakea tai jotain semmoista, en tiedä? Mutta kumminkin se näyttää semmoisen kuvakulman, että se ikäänkuin sitä tarkoittaisi. Ainakin joku laukku siitä puun oksasta roikkuu.
Tarvitasen pikaista apua!![]()
L-o-L sanoi:No, sen selvitän sitten itse. Mutta kysyinkin teiltä, mitä siinä pitää tehdä, siinä "nouto-tehtävässä"?
L-o-L sanoi:No, sen selvitän sitten itse. Mutta kysyinkin teiltä, mitä siinä pitää tehdä, siinä "nouto-tehtävässä"?
FolioMies sanoi:Kiipeät siihen isoon puuhun köynnösten kohdalta. Snake alkaa apinoimaan painamalla kolmiota siinä vieressä ja kiipeää ylös. Sitten vaikka kävelet oksaa pitkin laukulle ja pudottaudut, jotta saat laukun haltuusi.
rakki sanoi:Saakos Ocelotilta mitään kun sen suolaa pelkällä ezgunilla? Ja miten sen saa haettua kun siinä välissä on rakonenThe Boss täytyy ilmeisesti naulata tarpeeksi liki jotta sen roinat saa kerättyä ennen seuraavaa videokohtausta
![]()
Zoukka sanoi:En muista täysin varmasti, mutta saiko Ocelotilta Animals-camon ? Tai siis sen saa Ocelotilta, mutta en ole varma saako sen jokatapauksessa kun sen voittaa.
Mä tainnutin lentokoneessa. Saanko siis animals-camon? EZ GUN vie itua pelistä. Staminä pysyy täysillä ja Camouflage on min. 80 %. + loputtomat ammukset ja ikuinen äänevaimennin.Vaahtomuovi sanoi:Tainnuttamalla Ocelotin saa Animals-camon. Se antaa 100% camon vuoristossa vatsallaan ryömiessä.