Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear 3 Snake Eater Peliapu

Vastaus: Metal Gear 3 Snake Eater Peliapu

miten tota vaikeustasoo saa vaihdettua? pelasin pelin kaks kertaa very-easyllä läpi, ja alotin sitten uuden pelin easyllä, jonka pelasin läpi, nyt on siis neljäs kerta menossa, enkä oo vieläkään tajunnu miten se vaihetaan.

Juu, päätin "rekata" tänne, koska tarvitsisin apua tähän Metal Gear Solid 3: Snake Eater:iin.

Eli ostin kyseisen pelin eilen ja olen jumittunut ensimmäiseen kenttään, minulla ei ole huippuhyvää englannin taitoa, mutta kun se Snake hyppää laskuvarjolla maahan ja sen jälkeen pitää lähteä tarpomaan viidakkoa syvemmälle, en pääse kävelemään, kuin hieman eteenpäin, niin se pomo, vai mikä se nyt onkaan, ottaa yhteyttä ja sanoo jotain, että pitää joku laukku hakea tai jotain semmoista, en tiedä? Mutta kumminkin se näyttää semmoisen kuvakulman, että se ikäänkuin sitä tarkoittaisi. Ainakin joku laukku siitä puun oksasta roikkuu.

Tarvitasen pikaista apua! :confused:

L-o-L sanoi:
Juu, päätin "rekata" tänne, koska tarvitsisin apua tähän Metal Gear Solid 3: Snake Eater:iin.

Eli ostin kyseisen pelin eilen ja olen jumittunut ensimmäiseen kenttään, minulla ei ole huippuhyvää englannin taitoa, mutta kun se Snake hyppää laskuvarjolla maahan ja sen jälkeen pitää lähteä tarpomaan viidakkoa syvemmälle, en pääse kävelemään, kuin hieman eteenpäin, niin se pomo, vai mikä se nyt onkaan, ottaa yhteyttä ja sanoo jotain, että pitää joku laukku hakea tai jotain semmoista, en tiedä? Mutta kumminkin se näyttää semmoisen kuvakulman, että se ikäänkuin sitä tarkoittaisi. Ainakin joku laukku siitä puun oksasta roikkuu.

Tarvitasen pikaista apua! :confused:

Pakko sanoa nyt tylysti, mutta myy MGS3 pois. Jos et osaa edes selvittää alkuvaiheen "nouto-tehtävää", et tule selviämään pelissä pitkään. Meinaan, jos ei englanti luonnistu, miten meinaat saada mitään irti juonesta, jonka takia MGS on niin huikea?

No, sen selvitän sitten itse. Mutta kysyinkin teiltä, mitä siinä pitää tehdä, siinä "nouto-tehtävässä"?

L-o-L sanoi:
No, sen selvitän sitten itse. Mutta kysyinkin teiltä, mitä siinä pitää tehdä, siinä "nouto-tehtävässä"?

Hakea se laukku sieltä puun oksalta. Ei oo vaikeeta. :)

L-o-L sanoi:

Kiipeät siihen isoon puuhun köynnösten kohdalta. Snake alkaa apinoimaan painamalla kolmiota siinä vieressä ja kiipeää ylös. Sitten vaikka kävelet oksaa pitkin laukulle ja pudottaudut, jotta saat laukun haltuusi.

Kuinka moni tietää MGS3:ssa piilevästä pelistä?. Muistaakseni sen nimi on Nightmare, ja sitä voi pelata vain tietyn aikaa. Pelissä on oma pelimoottori, ja siinä hakataan zombeja. Pelin saa pelattavaksi, kun tallentaa pelin kidutuksen jälkeisessä pimeässä sellissä, ja sitten lataa pelin. Nightmare peli käynnistyy ja kun peliä on pelannut tietyn aikaa se loppuu, Snaken herätessä painajaisesta. Peli kuulemma on Konamin kehittämä uusi peli, ja tuo "painajainen" on ikäänkuin demo mitä pääsee kokeileen. Itse en ole vielä testannut, mutta kaveri löysi tiedon Wikipediasta.

FolioMies sanoi:
Kiipeät siihen isoon puuhun köynnösten kohdalta. Snake alkaa apinoimaan painamalla kolmiota siinä vieressä ja kiipeää ylös. Sitten vaikka kävelet oksaa pitkin laukulle ja pudottaudut, jotta saat laukun haltuusi.

Joo, kiitti paljon..:D

Saakos Ocelotilta mitään kun sen suolaa pelkällä ezgunilla? Ja miten sen saa haettua kun siinä välissä on rakonen :confused: The Boss täytyy ilmeisesti naulata tarpeeksi liki jotta sen roinat saa kerättyä ennen seuraavaa videokohtausta:p

rakki sanoi:
Saakos Ocelotilta mitään kun sen suolaa pelkällä ezgunilla? Ja miten sen saa haettua kun siinä välissä on rakonen :confused: The Boss täytyy ilmeisesti naulata tarpeeksi liki jotta sen roinat saa kerättyä ennen seuraavaa videokohtausta:p

En muista täysin varmasti, mutta saiko Ocelotilta Animals-camon ? Tai siis sen saa Ocelotilta, mutta en ole varma saako sen jokatapauksessa kun sen voittaa. Se löytyy luolasta jonne taiston jälkeen tippuu.

Bossin Snakes-camon ehtii kyllä ennen loppudemoa hakea. Siinä on sellainen pieni tauko.

Zoukka sanoi:
En muista täysin varmasti, mutta saiko Ocelotilta Animals-camon ? Tai siis sen saa Ocelotilta, mutta en ole varma saako sen jokatapauksessa kun sen voittaa.

Tainnuttamalla Ocelotin saa Animals-camon. Se antaa 100% camon vuoristossa vatsallaan ryömiessä.

Kiits neuvoista, mulla olikin näköjään jo se animals-camo jonka oon jossain vaiheessa poiminut talteen :o Koitan saada stelthia ja on se mahdottomalta tuntuva tehtävä; sammakoita on saatu ammuttua sinne pommin asentamiseen asti mutta pakenemisvaiheessa niiden ampuminen on hiton hankalaa :confused: Niin ja yksi sammakko jäi naulaamatta sen Dolinovodnon toisen puolen tolpan päältä, sitä ei vain ollut siellä. Ezgunilla on pelattu The Endiin asti eli koitan saada pelin läpi ilman hälytyksiä vaikka se niin toivottomalta tuntuukin :p

Vaahtomuovi sanoi:
Tainnuttamalla Ocelotin saa Animals-camon. Se antaa 100% camon vuoristossa vatsallaan ryömiessä.
Mä tainnutin lentokoneessa. Saanko siis animals-camon? EZ GUN vie itua pelistä. Staminä pysyy täysillä ja Camouflage on min. 80 %. + loputtomat ammukset ja ikuinen äänevaimennin.

Ocelot pitää tainnuttaa siinä kaksintaistelussa, mikä käydään rotkon luona. Ja minkä ihmeen takia porukka käyttää EZ Gunia? Ensinnäkin sen hommaamiseen menee mielestäni liian kauan aikaa kun kerää kaikki elukat ja kasvit ja se on halpamainen (very easyllä taitaa olla valmiina mokoma pyssy).

Lentokoneessa kun "päihittää" ocelotin voi tulla 4 erilaista videota, sekä saada kaksi eri palkintoa, riippuen kumman aseen valitsee, toisesta avataan Duel mode ja toisesta saa coltin.

Ju, sain Animalsin. Ei ole paljon hyötyä:( Itse en voinut valita asetta lentokoneessa. Ja Feariahan ei voi Stamina-killata, koska se menee aina hakemaan lisää ruokaa, eikö vain?

EZ GUN?! Mitä vittua eikai porukka pelaa jollain very easylla :rolleyes:

Ja kyllä Fearin tainnutus onnistuu siinä missä muidenkin pomojen. Siitä saa spider-camon joka toisaalta on kyllä aika turha. Mutta leso.

Mitä sillä tekee? Spirit on kyllä ihan OK.
JA pitää todellakin kokeilla tätä minpeliä, "Guy Savagea"

Syö turhat Staminat pois ja antaa hyvän camon maastossa kuin maastossa, ja jos pinokkio ei keksiny animalille käyttöä, niin kokeileppa tähtäillä sen kanssa, hieman vakaampi esim snipatessa ;)

Spider-camossa on aina 80% camoa, mutta se imee staminaa kauhealla vauhdilla. Ei tullut henk koht koskaan käytettyä.

Guy Savage on muuten helvatan kova. Muistan mitkä sävärit siitäkin irtosi kun sen vahingossa löysin :eek: Samaa kamaa Sons of Libertyn Arsenal Gearin sekoilut. Ne olivat parhautta parhaimmillaan.

Stamina-killasin PAinin, mutta unohdin ottaa sen puvun:mad: Oon jo aikaisemmin vetänyt läpi, nyt on siis jo toinen kerta. Aika lyhyitä pelejä ne kyllä on, kun tarkemmin miettii. Kaikki riippuu VAIN siitä, katsooko leffoja ja tarkkaileeko maisemia.Vedin 2. kerralla MGS2:sen KOKONAAN (Tankkeri ja PLANT) läpi, noin 8:ssa tunnissa. Katsoin nämä leffat ja Codec puhelut...

Ylös Bottom