Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online - MGSV:n verkkohiippailu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online - MGSV:n verkkohiippailu

Minulla ongemmia ps3 puolella on onlinen kanssa. Peli katkaiseen online peli heti. Osaisiko joku auttaaa?*
 
Vastaus: Metal Gear Online - MGSV:n verkkohiippailu

Muuten todella mukavan oloinen multiplayer harmittaa vaan tuo matsien lyhyys yleisesti ja pelimuotojen vähyys. Ei kauheen kauaa jaksanut kiinnostaa.
 
Vastaus: Metal Gear Online - MGSV:n verkkohiippailu

Muuten todella mukavan oloinen multiplayer harmittaa vaan tuo matsien lyhyys yleisesti ja pelimuotojen vähyys. Ei kauheen kauaa jaksanut kiinnostaa.


Älä pelaa automatchia jos et halua lyhyitä matseja. Automatch on jump and play pelimuoto ja tarkoituskin kestää vähän.

Pelimuotoja tulee lisää myöhemmin. Tällähetkellä peli on pelkkä beta testi.
 
Vastaus: Metal Gear Online - MGSV:n verkkohiippailu

Muuten todella mukavan oloinen multiplayer harmittaa vaan tuo matsien lyhyys yleisesti ja pelimuotojen vähyys. Ei kauheen kauaa jaksanut kiinnostaa.

Mua ei niinkää toi pelimuotojen vähyys haittaa, Cloak&Dagger sekä Bounty Hunter ovat tarpeeksi koukuttavia, en mä missää muissakaan (cod) pelaa kun kahta pelimuotoa. Se mikä taas kaipaa muutosta on mappien vähyys, niitä taitaa olla tällähetkelle 5? Sekä muutenkin ei oo kauheen balanssissa koko peli, siinä missän infilataror vai mikäsen nimi onkaan, saa käyttöön stealth camon+ kaiken maailman lelut siihen päälle, joutuu esim scout kärvistelemään sen olemattomilla tuhnusnipuilla.

Stealth camo ukkelia käyttää aivan liian moni, joka tekee tällähetkellä onlinesta sen että noin 80% tyypeistä juoksee näkymättöminä, kaiken lisäksi stealth camo kestää ihan liian kauan ja latautuu vähän liian nopeasti. Tekijöillä varmasti ollut hyvä idea että jos kaikki pelais tätä tiimissä "oikein" ja tiimissä on niin scouttia kuin näitä muitakin. Näin se ei kuitenkaan toimi, sekä suurin virhe että myös Cloak&Daggeris puolustajat voivat käyttää kyseistä stealth camoa, jolloin pelimuodosta katoaa kokonaan se pointti.

Host Migration, oikeasti! Nyt kun ei ole enää vuosi 2008 jokaisessa online pelissä pitäisi olla kyseinen ominaisuus, just hyvä ku matsi kestää se 10min ja olet saavuttanut suuret pisteet, sit katkee peli ja koko homma pöntöstä alas.

Kaikesta huolimatta, olen kuitenkin nauttinut pelistä koska tämä on niin old school meininkiä on vain aseet eikä mitään killstreakejä tai muitakaa super leluja, lukuunottamatta tällä hetkellä liian OP ja ylikäytetty stealth camo. Pienillä muutoksilla ja hieman lisää mappeja ja sieltä täältä vähän nerffausta ja hieman boostia snipuille, alkaa olemaan kasassa melko hyvä online räiskintä. Tällähetkellä kuitenkin TLOU vie online hiippailu tiimipelaamisen 10-0! Toivotaan että peliä tuetaan ja korjataan/laajennetaan tulevaisuudessa.
 
Vastaus: Metal Gear Online - MGSV:n verkkohiippailu

♫ We gotta need a montage... ♫

Anteeksi OT tuli vain South Parkin/Team American laulu pakosti mieleen :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!

Teikäläisen ei varmaankaan kannatta koskea MGO:hon ainakaan pariin kuukauteen, jos noin paljon löytää vikoja niin parempi vaan suosiolla odotella päivityksiä :)

Kuukausi siinä vain meni ja melkein kaikki viat korjattu.

[video=youtube;keBcFp7tajY]https://www.youtube.com/watch?v=keBcFp7tajY[/video]

Patch 1.01 MGO3
Disconnecting before matches/during them will be improved
CQC Range Will be tweaked
Experience pts resetting or granting you max level will be looked into (contact Konami Support if you had this bug)
Party system improvements for remaining on the same team
Less likely to be automatched with laggers
No more 1 hit CQC (players will be encouraged to use CQC strategically)
No more CQC Prompt!
Infiltrator will be NERFED! (Health/Stamina/Stealth Duration/Stealth Cloak will Disable itself when shot)
Infiltrators will also be easier to mark while they are in Stealth Camo
Fulton 2 will be nerfed to be slower
Infiltrators can score 1 hit CQC stuns with CQC Stealth lvl 2 and 3
LMG's/Grenade Launchers will be banned from the Infiltrator
Shotguns will be exclusive to Infiltrator
Elocs will be exclusive to Scouts
Scouts will mark enemies significantly faster after the update compared to other classes
Scouts Health will get a BUFF
Sniper Rifle Sway will be fixed
No more Shotguns/Grenade Launchers or RPG for Scout
LMG and Grenade Launchers/RPG will be exclusive to Enforcers
Enforcers health/stamina will be significantly increased.
Sleep Nade Launcher will be nerfed
Less Recoil for LMG
LMG's DMG against Walkers will be increased
Buddy Link Speed will be increased
Buddy Link will reset between rounds
Elocators/Stun Nades/Sleep Nades can't be carried in the same capacity anymore to avoid the spam
You will now have 2 Boxes to be able to better use them as decoys
Walkers will be nerfed (Health/Damage from their guns)
Movement speed for walking will be increased and people can sprint longer distances
Thrown Magazines will create more sound
Cloak & Dagger rounds will now end if the last player alive gets stunned.
Loadout timer will be increased to 15 seconds
Killing enemies hanging from Fulton Balloons is no longer possible
Automatching will now find enemies based on your highest lvl character and not your current selection
Ascended players will be matched vs lvl 37 or higher
Many more changes will come in this update (which is due in November but they will talk about the rest at a later date)
 
Vastaus: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - Jyrkkä EI spoilereille!


Erittäin hyvältä näyttää! Varsinkin toi INfhölöhölö classi. Alkaa olee sen jälkeen joku järki tossa älyttömässä invisible warfares, taukoa on nyt tullut onlinesta kun FOB vienyt kaiken huomion, tai on oha seki tavallaa online mut näin, mutta kyllähän tämän pariin tulee vielä palaattua!

Vielä lisäys, et tyypit ei enää voi ampua kun oot just laittamassa ilmapalloon vihollista, mikään ei ottanut päähän ku olit just oman tiimin eteen tekemäs hyvää ja saanut jonku iso bountysen jätkän siihen nii joku apina ampuu sen. Oha tossa kyl oikeesti paljon muitakin hyviä parannuksia!
 
Vastaus: Metal Gear Online - MGSV:n verkkohiippailu

[video=youtube;PraSm5lU__k]https://www.youtube.com/watch?v=PraSm5lU__k&list=PLQv-aeZseafq77B2h_FM8HXlMnHjmq3zL&index=1[/video]

[video=youtube;XyYLlYajbZs]https://www.youtube.com/watch?v=XyYLlYajbZs&list=PLQv-aeZseafq77B2h_FM8HXlMnHjmq3zL&index=2[/video]
 
Vastaus: Metal Gear Online - MGSV:n verkkohiippailu

No eipäs kestänyt kauan... Konami LA studio viskettiin mäkeen.

Elikkäs MGO loppuu sitten siihen.

https://www.reddit.com/r/mgo/comments/3ravsm/kojima_productions_la_konami_la_studio_reportedly/

No jaa, en nyt tiie. Tuskin se nyt loppuu siihen thats it, piuhat irti offline MGO shut down forever goodbye! Porukkaa lähtee, porukkaa tulee, tuskin pelin tukeminen loppuu siihen ikuisiksi ajoiksi, tai mistä sen tietää. Mut ei kannata nyt kuitenkaan ihan täysin 100% uskoa tohoo.
 
Vastaus: Metal Gear Online - MGSV:n verkkohiippailu

No eipäs kestänyt kauan... Konami LA studio viskettiin mäkeen.
Ja yllättyneitä ovat...? Tämä oli merkittävin syy miksen palannut takaisin Metal Gear Onlinen pariin ensimmäisen pelisession jälkeen. Selvä homma ettei palvelua tueta kun kehittäjiä oli jo aiemmin potkittu oikealta ja vasemmalta ulos firmasta.

MGS6:sta odotellessa.
 
Vastaus: Metal Gear Online - MGSV:n verkkohiippailu

No jaa, en nyt tiie. Tuskin se nyt loppuu siihen thats it, piuhat irti offline MGO shut down forever goodbye! Porukkaa lähtee, porukkaa tulee, tuskin pelin tukeminen loppuu siihen ikuisiksi ajoiksi, tai mistä sen tietää. Mut ei kannata nyt kuitenkaan ihan täysin 100% uskoa tohoo.

Siis ei todellakaan lähde piuhat irti niin kunhan tyhmät ihimiset ostaa noita motherbase coineja. Ja todennäköisesti siellä on jo pari DLC:tä vain ajastettu, samanlaila kun kaikki "poistetut" itemit jotka tulee yksi kerrallaan aina Tiistaina.

Mutta ei tämä vuotta pidempää tällein kestä. Ainoa pelastus olisi että Konami JP ottaisi MGO:n omiin käsiin, mutta tuskinpa.

Ja yllättyneitä ovat...? Tämä oli merkittävin syy miksen palannut takaisin Metal Gear Onlinen pariin ensimmäisen pelisession jälkeen. Selvä homma ettei palvelua tueta kun kehittäjiä oli jo aiemmin potkittu oikealta ja vasemmalta ulos firmasta.

MGS6:sta odotellessa.

No hieman yllätytti sillä tähän oli jo päivitystä pukkaamassa.


________

No mutta toivotaan hyvää. Pelillä kuitenkin on kaikki avaimet eSports peliksi.
 
Vastaus: Metal Gear Online - MGSV:n verkkohiippailu

Joo-o, eipä toi hyvältä näytä. Peliä toki tuetaan sen verran mitä tuetaan mutta tätä menoa se ei tosiaan kestä kauan. Mikä on erittäin suuri harmi koska MGO on mulle pitkästä aikaa kunnolliselta vaikuttava moninpeli. Samoin FOB häröilyt jotka on pitkästä aikaa todella koukuttavaa ja hauskaa touhua, siitä nyt katoaa koko pointti jos sieltä katoaa pelaajat, katotaa nyt miten tässä käy. Pakko lainata linkistä erästä kuvaa, suunitelmat Konamilla:
Näytä liitetiedosto 15022
 
Vastaus: Metal Gear Online - MGSV:n verkkohiippailu

Nyt liikkuu sellasia huhuja että Japanin tiimi ottaisi MGO:n omiin haluihinsa (tai oli jo kuulemma ottanut jo Syyskuussa). Ei sinäänsä ole hyvä juttu sillä englanninkielinen yhteisö jää nyt täysin huomioimatta, vähän niin kuin MGO2:ssa, mutta peli saisi vielä jonkin asteista tukea.
 
Ylös Bottom