Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online Beta

on kivaa joo ^^
Edit: Arvatkaa säikähdinkö kun kuulin ylhäältä kun oli update latautumas, ja kuulin GT:n auton ääniä, meen kattoo omaan huoneeseen, niin pikkusiskohan se sielä driftailee -.-'' arvatkaa huusinko sille, onneks lataus jatkuu mihin viim. jäi :)
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Ihan hyvin onnistui, kun malttoi vain yrittää myöhemmin uusiksi. Rekisteröinti meni melkein heti läpi ja päivitys tuli 2 megasella n.100kt/s. Oon tottunu näihin beta sähläyksiin, kun olin aikoinani mukana siinä PS2:n pelien beta testauksessa, missä lähettivät välillä pelejä testattavaksi.

Niin ja mun GameID on lancer_caribou. Voisin lisäillä porukkaa frendilistalle tästä keskustelusta.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Olen yrittänyt ja yrittänyt. 2 kertaa olen päässyt siihen rekisteröimis kaavake kohtaan, toisella kerralla kokeillut tota välilehti kikkaa, ei auttanut, ja vaikea edes kokeilla kun en koskaan pääse kaavake kohtaan. Alkaa jo turhauttamaan. Jos joskus tästä selviänn niin halleluja vaan.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Olen yrittänyt ja yrittänyt. 2 kertaa olen päässyt siihen rekisteröimis kaavake kohtaan, toisella kerralla kokeillut tota välilehti kikkaa, ei auttanut, ja vaikea edes kokeilla kun en koskaan pääse kaavake kohtaan. Alkaa jo turhauttamaan. Jos joskus tästä selviänn niin halleluja vaan.

Suosittelen olemaan luovuttamatta, itekin sitä tahkosin pitkään, ja sitte onnisti, itekin pääsin jokusen kerta siihe tietojen lisäys-kohtaan, ja siihen jysähti, mutta nytte onnisti ^^ On muute toiki pikku problem toi sähköpostin hyväksyntä-homma :(
jess, nytte meni läpi. Kannattaa tosiaan, niinkun se toinen tyyppiki jo mainitsi tossa kun pitää vielä confirmata toi sähköposti, niin hakata hulluna sitä 'agree'-kohtaa, ja sitte antaa latautuu, mulla ainaski onnisti ^^
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

"Tää näyttäis toimivan:

1) Pääse mahollisimman nopeesti pitkään täyttölomakkeeseen... sitten OTA LUNGISTI. Täytä tämä kaavake rauhallisesti ja tarkasti. Muista että KONAMI ID NAME pitää olla pikkukirjaimin ja salasanassa pitää olla myös kirjaimia sekä sen pitää olla 8 kirjainta pitkä... sitten taas GAME ID NAME pitää olla eri ja salasanan pitää olla KOKONAAN NUMEROIN.

2) ÄLÄ lähetä tätä vielä... varmista että se on kokonaan täytetty ja valmis... pidä ruutu lähellä next nappulaa. sitten aukaise uusi välilehti selaimeen.

3) uudesssa välilehdessä, mene uudestaan KONAMI ID sivuille. Mene taas nopeasti läpi kunnes olet pitkässä lomakkeessa. jos pääset pitkään lomakkeeseen, vaihda välilehti NOPEASTI täytettyyn lomakkeeseen ja paina äkkiä nextiä.

4) Ole valmistautunut confirmed-ruutuun. HETI kun se on ladannut, mene alas ja paina REGISTER. ÄLÄ LUE TIETOJASI, muuten homma ei onnaa."

Tällä ohjeella päästiin viimein tuskallinen rekisteröintiprosessi läpi! Tuon lihavoidun osan muuttaisin muotoon "pitää olla myös numeroita". Ruuhkaa tuntuu sivuilla riittävän. Toivottavasti Konami ottaa tästä nyt opiksi, eikä jatkossa enään tämän firman kanssa tarvitse törmätä vastaavaan.

Peli ladattu ja asennettu sekä systeemiin rekisteröity. Tässä aletaan olla valmiita osallistumaan huomiseen ryntäykseen ja servereiden kaatamiseen :D
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Mut saa siis lisätä frendilistalle, ja huomenissa pelailen kolmesta eteenpäin.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Mut saa siis lisätä frendilistalle, ja huomenissa pelailen kolmesta eteenpäin.
Käsittääkseni tässä pelissä ei ole servulistoja, joten kavereitten kanssa samalle servulle pääseminen voi olla vaikeaa. "Also equipped with auto-matching " Toivottavasti tässä MGO:ssa ei ole subsistencen tapaan "lukittuvaa tähtäystä". Muuten tykkäsin subsistencesta ja toivottavasti tämä tulee olemaan melkein samallainen.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Käsittääkseni tässä pelissä ei ole servulistoja, joten kavereitten kanssa samalle servulle pääseminen voi olla vaikeaa. "Also equipped with auto-matching " Toivottavasti tässä MGO:ssa ei ole subsistencen tapaan "lukittuvaa tähtäystä". Muuten tykkäsin subsistencesta ja toivottavasti tämä tulee olemaan melkein samallainen.
justjust, kiitti tiedost
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Nyt kolahti viimeisin kerran luulin jo olevani lähellä, mutta ei :) Nyt päätin että en tuhlaa enää kertaakaan aikaani tähän, yritän lohduttaa itseäni sillä että pelaaminenkaan ei varmaan onnistu täydellisesti ilman tuskia.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Huomisen ennuste:
Servut kaatuu ja peleihin pääseminen on mahdotonta. Tämän seurauksena viittuuntuneet pelaajat tulevat ja spammaavat tämän tredin lukukelvottomaksi.

P.S Mä en ole ikinä väärässä;)
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Tuo autoaim on pelissä ikävä kyllä mukana, joskin jostain haastattelusta muistaisin lukeneeni/kuulleeni, että pelissä olisi erikseen autoaim- ja normiservut. Autoaimia TGS07:ssa -> http://www.gametrailers.com/player/25628.html. Toivottavasti ainakin "instant headshot"-kikka on poistettu autoaimia käytettäessä.

Pelin onlinemanuaali linjoilla http://konami.jp/mgo/en/manual/manual.php ja tuolla olevista kuvista päätellen ainakin omien servujen teko olisi mahdollista.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Tota eihän tänään ole viiminen mahku rekisteröidä itteään, kun ei millään ny jaksais? Eli eihän siä ny ukset sulkeudu multa?
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Onkohan selaimella mitään merkitystä tai yhteyden laadulla, koska oikeasti ihmetyttää, miten kukaan on saanut tunnusta luotua, minulla ei ole ollut edes lähellä onnistumista ja kun kerran/kahdesti sadasta yrityksestä pääsee edes siitä maa/ikä vaiheesta eteenpäin, niin hiukan alkaa lannistamaan sinnikästäkin miestä.

Itselläni meni tuo ensimmäinen vaihe huomattavasti helpommin IE:llä kuin Firefoxilla. Tuota E-mail confirmationia en ole vieläkään saanut onnistumaan..
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Tota eihän tänään ole viiminen mahku rekisteröidä itteään, kun ei millään ny jaksais? Eli eihän siä ny ukset sulkeudu multa?

Millon sulle tuli se sähkäri?, sulla on 72 tuntia aikaa tehdä se rekisteröityminen.

In order to complete the confirmation process, you would need to agree to it within 72 hours of receiving the e-mail.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Käsittääkseni tässä pelissä ei ole servulistoja, joten kavereitten kanssa samalle servulle pääseminen voi olla vaikeaa.

Pelistä löytyy oma kaverilista, jonka kautta pitäisi pystyä liittymään matseihin. Ohjekirjan mukaan myös chattaaminen on tehty monipuoliseksi; löytyy tekstillä ja voicella + mailit. Klaanitukeakin näyttäisi jo tähän betaan asti eksyneen.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Millon sulle tuli se sähkäri?, sulla on 72 tuntia aikaa tehdä se rekisteröityminen.

Älähän kuule, eilispäivästä asti olen koettanut saada tuota varmistussähköpostia hyväksytyksi heikoin tuloksin ja alkaa jo epätoivo iskemään, että saanko tuon paskan toimimaan aikarajan sisällä vai en:p
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

kannattaako tuota päivitystä ladata peer-to-peerillä ku lataa jonku 1kt/s kokoaja?
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Pelistä löytyy oma kaverilista, jonka kautta pitäisi pystyä liittymään matseihin.
Hieno homma, että kavereitten kanssa mahdollisesti pääseekin pelaamaan. Innolla odotellaan viellä pari tuntia ja pelätään pahinta.
Niillä kellä ei ole näkynyt vahvistusviestiä kannattaa katsoa, ettei ole mennyt roskapostin sekaan. ;)
 
Ylös Bottom