Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Onkos tämä update nyt siis pakko ladata, ennen kun pelaan pääsee, tulee vaan niin aivan sairaan hitaasti :( Offtopic: Sain tänää sellasen pelituolin, niin sillä varmaan pikkasen helmi tota MGOta hakata ^^
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

oojee, 1 prossa vasta tullu -.-' täytyy äiti suostutella pitään kone auki yön että huomiseks latautuu :S *äitiäiti*
edit: tulee jtn. 1-4kb/sek :D:D
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Onkos tämä update nyt siis pakko ladata, ennen kun pelaan pääsee, tulee vaan niin aivan sairaan hitaasti :( Offtopic: Sain tänää sellasen pelituolin, niin sillä varmaan pikkasen helmi tota MGOta hakata ^^

On pakko ladata. Tuo on tahalteen jaettu kahteen osaan, eli Storen 750megan paketti + 750megan 1.01 päivitys.

Lisäksi tuossa on varmasti haluttu kokeilla tuon Bittorrentin käyttöä ps3:lla juurikin päivitysten hakemiseen, ja vähäentäähän se myös serverin kuormaa ja kaistankulutusta.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

ok, kestää vaan niin pirun kaua :(
pää räjähtää jossei pääse huomen tesmaa :(
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Ei se herkkua oo, vaikka saikin tiedot lopulta sinne tökättyä ja lähetettyä eteenpäin. Nyt ollaan odoteltua jo useampi tunti vahvistuspostia Konamilta. Jopa kahteen eri rekkautumiseen. Mahtavata... Jospa se huomenna olis tullu jo tms.

Jos ei vahvistuspostia tule, niin käy kirjautumassa Konamin sivuille ja klikkaa sieltä kohtaa josta pyydät vahvistusta uudelleen spostiisi. Klikkauksen jälkeen itselläni tuli vahvistus heti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Joo eipä tuossa itse ID:n hankkimisessa mitään suurempia ongelmia ole, mutta tuo e-mail confirmation onkin sitten asia erikseen.

Ai ei vai.... Olen liioittelematta yrittänyt tuota noin 300 kertaa viikonlopun aikana ja vain 4(neljä!) kertaa olen päässyt edes siihen ikkunaan jossa varsinaiset tiedot täytetään. Kerran olen päässyt kokeilemaan tuota aikasemmilla sivuilla ehdotettua "kikkaa", jossa formi täytetään valmiiksi ja kun toisessa ikkunassa päästään samaan vaiheeseen niin äkkiä nextiä alkuperäisessä ikkunassa, mutta eipä tuo mitään toiminut, samaa erorria pukkaa. Pitänee toivoa, että sen kahden viikon aikana saisi tunnukset tehtyä, että ehtisi kokeilemaan koko betaa.

Onkohan selaimella mitään merkitystä tai yhteyden laadulla, koska oikeasti ihmetyttää, miten kukaan on saanut tunnusta luotua, minulla ei ole ollut edes lähellä onnistumista ja kun kerran/kahdesti sadasta yrityksestä pääsee edes siitä maa/ikä vaiheesta eteenpäin, niin hiukan alkaa lannistamaan sinnikästäkin miestä.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Tuossa aamupäivästä loin firefox:lla ja 2M yhteydellä tunnukset, alle 10 kertaa tarvitsi kokeilla. Tunnukset sain tehtyä ja sähköpostin kautta vahvistin vielä tunnuksen luonnin.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Perkule kulkee taas mozilla NIIN hitaasti, että..!
kokeilen nytte tehä sen IDn Mozillal...
EDIT: Menny kohta kaks minsaa ku ladannu konamin sivuu ^^
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Eiköhän se mene Green witch mean timen mukaan eli siis beta alkaa varmaan kahdelta yöllä jos suomi on GMT+2. korjatkaa jos olen väärässä
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Tämän sivuston varmenteessa on ongelma.


Tämän sivuston esittämä suojausvarmenne on vanhentunut tai se ei ole vielä voimassa.

Suojausvarmenneongelmat saattavat johtua huijausyrityksestä tai palvelimelle lähettämäsi tiedon salakuuntelusta.
On suositeltavaa, että suljet tämän WWW-sivun, ja että et siirry tähän sivustoon.
Haistakaa vittu
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Eiköhän se mene Green witch mean timen mukaan eli siis beta alkaa varmaan kahdelta yöllä jos suomi on GMT+2. korjatkaa jos olen väärässä

Ei, kun Keski-Euroopan kellon mukaan, eli yhdeltä yöllä. Kait.

No kuitenkin, eihän tuonne asti kukaan viitsi valvoa kuitenkaan :p
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Tämän sivuston varmenteessa on ongelma.


Tämän sivuston esittämä suojausvarmenne on vanhentunut tai se ei ole vielä voimassa.

Suojausvarmenneongelmat saattavat johtua huijausyrityksestä tai palvelimelle lähettämäsi tiedon salakuuntelusta.
On suositeltavaa, että suljet tämän WWW-sivun, ja että et siirry tähän sivustoon.
Haistakaa vittu

Sama tuli mulle. laitoin uudestaan, erroria pukkaa. Ei toimi. :mad:
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

JES! AIVAN LOISTAVAA!!!111 <3<3<3<3<3<3

Sain sen Konami ID:n vihdoin ja viimein tehtyä!
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Welcome!
repolainen100
Your e-mail address has already been confirmed.

Huh, nyt toimi.
 
Ylös Bottom