Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onkos tämä update nyt siis pakko ladata, ennen kun pelaan pääsee, tulee vaan niin aivan sairaan hitaasti Offtopic: Sain tänää sellasen pelituolin, niin sillä varmaan pikkasen helmi tota MGOta hakata ^^
Ei se herkkua oo, vaikka saikin tiedot lopulta sinne tökättyä ja lähetettyä eteenpäin. Nyt ollaan odoteltua jo useampi tunti vahvistuspostia Konamilta. Jopa kahteen eri rekkautumiseen. Mahtavata... Jospa se huomenna olis tullu jo tms.
[zD] Axu;633885 sanoi:Voin tässä vaiheessa jo luvata, että servut eivät ole kauan pystyssä.
Axu aina yhtä brutaali toiveiden tappaja.
Joo eipä tuossa itse ID:n hankkimisessa mitään suurempia ongelmia ole, mutta tuo e-mail confirmation onkin sitten asia erikseen.
Tuossa aamupäivästä loin firefox:lla ja 2M yhteydellä tunnukset, alle 10 kertaa tarvitsi kokeilla. Tunnukset sain tehtyä ja sähköpostin kautta vahvistin vielä tunnuksen luonnin.
Eiköhän se mene Green witch mean timen mukaan eli siis beta alkaa varmaan kahdelta yöllä jos suomi on GMT+2. korjatkaa jos olen väärässä
Tämän sivuston varmenteessa on ongelma.
Tämän sivuston esittämä suojausvarmenne on vanhentunut tai se ei ole vielä voimassa.
Suojausvarmenneongelmat saattavat johtua huijausyrityksestä tai palvelimelle lähettämäsi tiedon salakuuntelusta.
On suositeltavaa, että suljet tämän WWW-sivun, ja että et siirry tähän sivustoon.
Haistakaa vittu
Sama tuli mulle. laitoin uudestaan, erroria pukkaa. Ei toimi.