Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Pitääkö tonne Konami ID:n tehdä joku käyttäjä, jolla sitten pelaat Betaa??? oon kyl pikkasen pihalla, ja siis jos laitan nytte ton Gigantic Chimera siihen, niin tuleeko mun nimeks beta-testiin toi Gigantic Chimera? :confused:

Joo toi tunnus on ilmeisesti vain betaa varten ja GAME ID on se mikä näkyy nimenä
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Invisible Antelope löytyypi täältä :D aikas kivasta nimestä meinaas tuli... se o eräästä A.Hit....:stä :D
Edit, hermot vaa menee tonne rekisteröinnissä... valittaa tota kirjainten määrä systeemiä, vai eikö siinä Game ID:ssä saa olla välilyöntiä?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Haha, jos karibu haluat ittelles sopivamman ID:n, niin kone antoi mulle tällaisen: "Inebriated Caribou"
Päihtynyt karibu? :D:D:D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Haha, jos karibu haluat ittelles sopivamman ID:n, niin kone antoi mulle tällaisen: "Inebriated Caribou"
Päihtynyt karibu? :D:D:D

Täältä tulee pelätty salainen agentti Informer Donkey. Kavereiden kesken Ilmiantaja Aasi.


Voi persh. Kaverin id olisi Lancer Dragon :(
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Siis onko beta jo ladattavissa ?
Tiedän kyllä että sitä pystyy pelailemaan vasta silloin 21(?) päivä, mutta itse en ainakaan ole storesta vielä mitään löytänyt..

Ja pitääkö tuo rekisteröinti nyt tehdä netissä, vai sillä linkillä mikä tulee ilmeisesti olemaan Betan alkuvalikossa ?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Siis onko beta jo ladattavissa ?
Tiedän kyllä että sitä pystyy pelailemaan vasta silloin 21(?) päivä, mutta itse en ainakaan ole storesta vielä mitään löytänyt..

Ja pitääkö tuo rekisteröinti nyt tehdä netissä, vai sillä linkillä mikä tulee ilmeisesti olemaan Betan alkuvalikossa ?

eiköhän se tuu huomenissa johonkin aikaa ;)
PS: rekisteröinti EI vain onnistu :(

System is very busy now.
Thank you for visiting KONAMI ID portal.

System is very busy now.
We apologize for the inconvenience.
We would like you to try to access again in later.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Jos tuo 12.00 CEST pitää paikkansa, niin beta on ladattavissa klo. 13.00 Suomen aikaa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Siis onko tuo beta ladattavissa jo ? Tälläisen käsityksen sain muilta foorumeilta, mutta enpä itse ainakaan löydä mistään storesta sitä..
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Siis onko tuo beta ladattavissa jo ? Tälläisen käsityksen sain muilta foorumeilta, mutta enpä itse ainakaan löydä mistään storesta sitä..

Eikös se tule vasta huomenissa muistaakseni klo: 13 aikoihin :o
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Siis onko tuo beta ladattavissa jo ? Tälläisen käsityksen sain muilta foorumeilta, mutta enpä itse ainakaan löydä mistään storesta sitä..
Jenkkilässä voivat jo ladata sen, mutta eivät Storen kautta ja sen voi ladata vain sellaiset, jotka ovat joko saaneet kutsun betaan tai ennakkovaranneet pelinsä oikeasta kaupasta, saaden niitä kautta koodin pelin lataamiseen.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Jenkkilässä voivat jo ladata sen, mutta eivät Storen kautta ja sen voi ladata vain sellaiset, jotka ovat joko saaneet kutsun betaan tai ennakkovaranneet pelinsä oikeasta kaupasta, saaden niitä kautta koodin pelin lataamiseen.

No mites tää Juuro-lataaminen? kun en onnistunut mitenkään rekisteröitymään tuonne Konamin sivustolle joka täällä pistettiin jakoon :mad: eli pääsenkös mä sittenkään siihen Betaan kun mulla ei oo mitään rekisteröintä Konamiin pistetty?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Täällä se tulee ladattavaksi kaikille Storesta. Enkä edes tiennytkään, että eurooppalaisten pitää (?) hankkia Konami ID joltain nettisivulta. Luulisi että sen voisi tehdä viimeistään itse pelin sisällä, kuten PS2:lla aikoinaan.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Jenkkilässä voivat jo ladata sen, mutta eivät Storen kautta ja sen voi ladata vain sellaiset, jotka ovat joko saaneet kutsun betaan tai ennakkovaranneet pelinsä oikeasta kaupasta, saaden niitä kautta koodin pelin lataamiseen.

No nyt se sitten selvisi, ihmetytti kun porukka skitsoili siellä jo kuinka hienoa on päästä Betan alkuvalikkoon :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Jännitys tiivistyy! :p

Niin vaikka betan saisi ladattua tänään, niin sitä pääsee vasta pelaamaan myöhemmin? Vai oonko nyt ihan hakoteillä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Latailen tässä betaa... :cool: Tasan kello 13.00 tuli ladattavaksi.

Eli lataus näkyy vain niillä, jotka ovat rekisteröityneet Konami ID:n? Todellakin, palvelu kysyi PSN-nimeä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

vuorokauden yrittänyt rekata konamin sivuille mutta ei onnistu, server is busy ja sivu ei lataudu.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

vuorokauden yrittänyt rekata konamin sivuille mutta ei onnistu, server is busy ja sivu ei lataudu.

samaa se eilen väitti mulle ja sitte kyllästyin ees kokeilemaan rekisteröityä, eikö todallakaan betaa voi ladata ilman tonne rekisteröintiä?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

samaa se eilen väitti mulle ja sitte kyllästyin ees kokeilemaan rekisteröityä, eikö todallakaan betaa voi ladata ilman tonne rekisteröintiä?

Siis voit sä sen ladata mutta et kait pysty kirjautua sinne... Onhan sulla maanantaihin asti tapella sen profiilin kanssa :D
 
Ylös Bottom