Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Joo tuo 21:00 sopii tosi hyvin, mulle sopis vaikka 20:00 jo. =) Kuhan nyt hyvissä ajoin kerrotte mille servulle sen laitatte, tuo VAMP on varmaan ihan ok niin kuin viimeksi.

Pitää muuten kokeilla mullakin kuolleen esittämistä ja selkään hyökkäystä :D Kiitos hyvästä vinkistä aleksi0:lle:)
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Dodiin, saihan ihan mukavasti päivällä servulla metsästettyy kavereita puukolla selkään :cool:
Mietitte varmaan missä se C.Tsubasa ilmestyy silloin tällöin selkään, vaikka kaveria ei ole näkynyt?
Katsokaa ihmeessä maassa olevaa ruumista jonka päälle juoksette, se sattuu olemaan minä joka esitän kuollutta maassa! :D

PS. nautin sen hetken, kun kaverit eivät tarkista ruumiita ja juoksee ohi. :D
joo tuo on ihan loistavaa... oikeesti mielerön määrä vaikka mitä kikkoja yms. Ja musta on hyvä että cqc on monimutkaisempi koska siitä on tosiaan paljon hyötyä (ampuminen tässä on hidasta ja vaikeaa kuten oikeastikin)
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Kummallista. Kävin äsken ps storen läpi enkä löytänyt mistään betaa. Olenkohan puusilmä vai minkä takia en löydä kyseistä tiedosta sieltä... pitää käydä uudestaan vissiin mesta läpi. Mutta kiitokset tiedoista :)

Ei vaan hitto löydy storesta mistään kyseistä betaa. Oon käyny jokaisen paikan läpi joku 10 kertaa. Silti en sitä löydä mistään. Minkä ihmeen takaoven taakse se on jemmattu??
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Pitipä tännekin nyt rekata jos löytyis paremmin suomalaista peliseuraa MGO:hon. Eilen tuli eksyttyä KonsoliFIN servullekin porailemaan. Influenssa nimellä joku voi muistaakin minut sieltä. Ja mukana ollaan tänäänkin luultavasti jos pistätte servun pystyyn.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Ei vaan hitto löydy storesta mistään kyseistä betaa. Oon käyny jokaisen paikan läpi joku 10 kertaa. Silti en sitä löydä mistään. Minkä ihmeen takaoven taakse se on jemmattu??
Beta oli jakelussa vain rajoitetun ajan. Jos sen missasi, niin sitten ei voi kuin odotella pelin varsinaista julkaisua.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Ok. Sitten ei voi mitään :) ihmettelinkin kun sitä ei enää siellä näykynyt. Harmi että satuin olemaan juuri ulkomailla kun beta tuli jakeluun ..
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

kertokaahan ny hyväne aika, että miten noita über siistejä cqc liikkeitä tehään... pitääkö olla skillit maxissa tai jotai? mä saan tehtyä vaan kaikkee perus liikkeitä:confused:
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Saatan tulla kun kerran tänään latasin storesta tuon betan. Saatte muut liikkuvan maalitaulun. :)

Pitäisi se päivitys vielä imuttaa. Toivottavasti tulee ilman ongelmia.

Sitten meitä on kaksi :p

Tänään tulen taas ottamaan osumaa mutta toivotaan että saan pari tappoakin tehtyä.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Aloin ihan guuglella tutkimaan tätä kurkku auki juttua ja jos se ainoo järkevä viesti paikkaansa piti niin pitää puukko skilli olla tasol kolme et onnistuu.. Joku ketkä on päässy jo leveleissä ylöspäin vois kertoo et nouseeks ne kaikki skillit sit samalla vai pitääks kaikki eriksee pelata?
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Emmä tiedä mitä vikaa mun silmissä/päässä on, vai nykiikö toi ruudun päivitys oikeasti noin paljon, ennen kaikkea siinä isommassa kentässä? Välillä melkein vaikuttaa pelattavuuteen.

EDIT: Ohjaus tuntu alus hankalalle, mut kyl se nyt pikku hiljaa alkaa sopimaan omille sormillekkin. Kunpa vain sais ton auto aiming napin tilalle vaikka pika napin "FPS moodiin".
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Ei ole vasenkätisyydellä asiaa. Socomissa aikanaan opettelin vasurin ohjaukset, kun veli pelasi niillä ja vuorotellen pelatessa joutui vaihtamaan aina asetuksia offlinessä. Sitä ennen pelasin niin, että vasemmalla juoksee ja tähtää sivulle ja oikealla strafettaa ja tähtää ylös ja alas.

Vasuri on itse asiassa muutenki harjaantunu tarkemmaksi. Ainahan vasemmalla on Super Mariosta asti säädelty juoksua ja hyppyjen voimakkuuksia ja kaikissa peleissä aina ohjaus tapahtuu vasemmalla kädellä, autopeleistä seikkailuihin. Oikeella voi sitten hoitaa hahmon liikuttamisen, joka ei vaadi samanlaista hienosäätöä. Ja mä olen tosiaan aivan surkea oikeella tähdätessä, tähtäin heittelee laidasta laitaan, vaikka olen yrittäny opetella. Vähän sama juttu ku se, että yrittää pelata ilman invertiä. Se ei vaan tunnu luonnolliselta, kun aivot käskee toisinpäin.

Jossain oli joskus juttua, että vasurit olis parempia pelaajia. Jos ajatellaan 8-bittisen padia, niin sen ajan tärkeimmät kontrollit liittyi ristiohjaimeen. Liikkuminenhan on kaiken a ja o. Olisikohan Shigeru Miyamotolla ollut padiin vaikutusta, Miyamotohan on vasenkätinen.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Sitten meitä on kaksi :p

Tänään tulen taas ottamaan osumaa mutta toivotaan että saan pari tappoakin tehtyä.

Nyt meitä on kolme. 84% nyt tuosta toisesta päivityksestä ladannut. Kohta pääsen pelaamaan :D. Tulen varmaan kymmenen jälkeen sinne konsolifin servulle jos tilaa on. Monta pystyy siellä pelaa samaa aikaa? Tavoite illan aikana viis tappoa :D

E: Ekaa kertaa muuten oma pleikka ollu päällä pidemmän aikaa. Yheltätoista laitoin päälle ja hurraa vielä. Ei yhtään lämmin edes. Hyvän paikan ainakin olen sille löytänyt :)

E2: Noniin! Äsken tein ukkelin. Sanoisin, että aika pelottavan näköinen tuli! :D. Fin_Flash nimellä pyörin. Nyt treenaamaan eka!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Emmä tiedä mitä vikaa mun silmissä/päässä on, vai nykiikö toi ruudun päivitys oikeasti noin paljon, ennen kaikkea siinä isommassa kentässä? Välillä melkein vaikuttaa pelattavuuteen.

EDIT: Ohjaus tuntu alus hankalalle, mut kyl se nyt pikku hiljaa alkaa sopimaan omille sormillekkin. Kunpa vain sais ton auto aiming napin tilalle vaikka pika napin "FPS moodiin".

Pistäppä sieltä gameplay optionsista First Person View Memory päälle niin sitten ei tartte kuin kerran mennä manuaalisesti siihen FPS tähtäykseen. Sen jälkeen se menee automaattisesti siihen, jos ei vaihda takaisin shoulder viewiin.

Ja eihän noita leveleitä saa ikinä! Kuitenkin useemman tunnin pelaillu niin eipä ole tullut paljon mihinkään skilliin leveliä. Voi olla kellä että en vaan osaa.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Pistäppä sieltä gameplay optionsista First Person View Memory päälle niin sitten ei tartte kuin kerran mennä manuaalisesti siihen FPS tähtäykseen. Sen jälkeen se menee automaattisesti siihen, jos ei vaihda takaisin shoulder viewiin.

Ja eihän noita leveleitä saa ikinä! Kuitenkin useemman tunnin pelaillu niin eipä ole tullut paljon mihinkään skilliin leveliä. Voi olla kellä että en vaan osaa.

Jep kiitti vinkistä tohon FPS:n:)

No onpahan haastetta kun skillit ei heti täyty, ei tartte alottaa alusta uudestaan kuten COD:ssa, vaik ihan eri asiastahan siinä olikin kyse...
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Pistäppä sieltä gameplay optionsista First Person View Memory päälle niin sitten ei tartte kuin kerran mennä manuaalisesti siihen FPS tähtäykseen. Sen jälkeen se menee automaattisesti siihen, jos ei vaihda takaisin shoulder viewiin.

Ja eihän noita leveleitä saa ikinä! Kuitenkin useemman tunnin pelaillu niin eipä ole tullut paljon mihinkään skilliin leveliä. Voi olla kellä että en vaan osaa.

jos sulla on se auto aim päällä niin et saa niin hyvin pojoja. Huomasin ite just sen.. Enne ku aloin pelaa katoin 'noin' määrät niistä leveleistä. Pelasin pari erää ilman auto aimia ja johan alko skillit nousee.. :)
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

onks kellää muul ollu tän mgo:n kans semmost ongelmaa et laite alkaa valittaa jostai fakin lapsilukoista? voisko se valitus johtuu siit et mä pelaan broidin subaccountilla ja en oo viel täysikänen? vastaus ois ihan kiva, jos joku semmosen tietää.
rauhaa ja anarkiaa ja piis aut!
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

onks kellää muul ollu tän mgo:n kans semmost ongelmaa et laite alkaa valittaa jostai fakin lapsilukoista? voisko se valitus johtuu siit et mä pelaan broidin subaccountilla ja en oo viel täysikänen? vastaus ois ihan kiva, jos joku semmosen tietää.
rauhaa ja anarkiaa ja piis aut!
Jos broidisi on täysi-ikäinen ja pelaat hänen tunnuksellaan, niin ongelmia ei pitäisi olla muilla kuin broidisi omallatunnolla. Eihän konsoli muuten sinun ikääsi voi tietää.
Mikäli ei kummallakaan ei ole ikää, niin sitten pitää yrittää pyytää pääkäyttäjää (master account) joustamaan moraalistaan ja höllentämään lapsilukkoa.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

jos sulla on se auto aim päällä niin et saa niin hyvin pojoja. Huomasin ite just sen.. Enne ku aloin pelaa katoin 'noin' määrät niistä leveleistä. Pelasin pari erää ilman auto aimia ja johan alko skillit nousee.. :)

Enpä ole parin ekan matsin jälkeen käyttänyt auto aimia ollenkaan, paitsi tietenkin puukossa. :) No kai ne siitä joskus nousee.
 
Ylös Bottom