Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

Vastaus: Metal Gear Online Beta

muutos. pistän servun nyt pystyyn elikkä kaikki halukkaat pelaamaan pidän nyt noin tunnin auki
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Muutamia epäkohtia
Välillä vihollinen saa otteen ja osuu sähkö puukolla vaikka on selvästi (varmaan 1,5 metriä) sen käsien ulottumattomissa.
Tajunnan palautus tattia heiluttelemalla on huono rarkaisu tattihan voi vaikka hajota tollasesta ja ihan turhan takia koska toi ei edes juurikaan nopeuta heräämistä.
Ja ihan makua asiana hahmot vois kuolla hieman vähemmistäkin luodeista kehoon ja jalan ihan alaosastakin hahmo vois myös ottaa osumaa nyt se meenee läpi.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Pari kertaa kävi tänään niin, että heitin vihollisen maahan, mutta kesken sen heitto animaation vihu muka tökkääkin mua vielä sähkö puukolla ja nousee sitten maasta ylös ja nirhaa. Muuten kyllä bugit ollut aika harvassa.

Mut kyllä se alkaa nyt olla omalta osalta MGO:t ja muutkin konsoliräiskinnät pelattu. En vaan ikinä opi tähtää tolla tatilla. Ei sitä viitti puukon kanssakaan jatkuvasti heilua saati sitten pyöriä liikkuvana maalitauluna. >_>
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Miten tuolla snakella pelataan perkele. En osaa käyttää sitä pukua yhtään... miten sen saa näkymättömäks? Ihan sukka olin. Yhen tuntolaatan sain ja senkin puukkoaheiluttamalla, mutta ihan näkyvissä juoksin koko ajan, kun ei mitään hajua mistään ja ei mitään ohjeita missään.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Miten tuolla snakella pelataan perkele. En osaa käyttää sitä pukua yhtään... miten sen saa näkymättömäks? Ihan sukka olin. Yhen tuntolaatan sain ja senkin puukkoaheiluttamalla, mutta ihan näkyvissä juoksin koko ajan, kun ei mitään hajua mistään ja ei mitään ohjeita missään.

Olet vain paikallasi vähän aikaa, kun makaat maassa / painaudut seinää vasten / tms, niin se puku kopioi sen pintatekstuurin itseensä. :) Olethan huomannut että siellä yläkulmassa on prosenttimittari, joka kertoo kuinka hyvin olet naamioitunut? Olet käytännössä näkymätön, kun seon 99%.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Onko muuten muut onnistunut tappaa hyökkääjän maasta käsin. Tilanne on siis se, että toinen on heittänyt sut maahan ja makaat selällään ja toinen on tulossa sivaltamaan puukolla, mutta kerkeät ite huitastakki ensin. Onnistuin eilen ite tossa. Liekö bugi vaisitten ihan mahdollinen liike..?
Oli siinä varmaan toisella ihmettelemistä:D
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Muutamia epäkohtia
Välillä vihollinen saa otteen ja osuu sähkö puukolla vaikka on selvästi (varmaan 1,5 metriä) sen käsien ulottumattomissa.
Tajunnan palautus tattia heiluttelemalla on huono rarkaisu tattihan voi vaikka hajota tollasesta ja ihan turhan takia koska toi ei edes juurikaan nopeuta heräämistä.
Ja ihan makua asiana hahmot vois kuolla hieman vähemmistäkin luodeista kehoon ja jalan ihan alaosastakin hahmo vois myös ottaa osumaa nyt se meenee läpi.

Mutta se sähkö kantaa pidemmälle kuin itse puukko ;)
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Nyt on ensimmäinen online-matsi takana, ja laitanpa tähän nyt vähän omia mietteitä:

- Kontrollit ovat mielestäni todella hyvät. Totuin niihin melkein saman tien ja ne toimivat loistavasti.

- Peli on erittäin nätti. Ruudunpäivitys toimii pääosin sulavasti. Grafiikka näyttää kuvaputki telkkarillakin hienolta. Voin vain kuvitella miltä se näyttää HDTV:llä.

- Pelaaminen on mukavan taktista ja tiimi painoitteista.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Servu pystyssä Otaconissa!

Uusi pelimuotokin, jossa yksi saa pelata Snakena. Yksi uusi kartta, eli nyt kolme valittavana! Hostaan n. 23.00 asti.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Itselläkin tullut vastaan ainakin tuo useamman mainitsema "tuplakuolema"...
Muita suurempia bugeja ei oo ollu...toki välillä yhteys jumittaa, mutta teknisesti yllättävänkin toimiva. Kuvittelin että olis enemmän ongelmia, kun beta vasta kerran on..

Sitten pari kysymystä:
1. Kun CQC:llä nappaa kaverin "kuristus" otteeseen, niin kuinka siltä silpastaan kaula auki tai edes taju kankaalle...? Menny vähän ohi ja vastaavia tilanteita on alkanu välttään kun ei osaa tehdä mitä pitäis...ampuu mielummin kaveria takaraivoon ja kuittaa kuoleman silleen..
2. Miten MGO:n kokemus/levelit kasvaa? Porukkaa tuntuu olevan vaikka kuinka korkeilla tasoilla tai ainakin tästä varotetaan kun on hyppäämässä peliin mukaan...Itse pelannut jo muutamia tunteja ja pisteitäkin on alkanu kertymään ihan kivasti aina sillon tällön, mutta silti junnataan 1 levelillä... JA miten levelin kasvu sitten käytännössä vaikuttaa? Kestääkö enemmän luoteja vai miten homma menee?

Ja itse peli on paras kokemani online peli...toistaiseksi ei pahemmin onlinehipat oo sytyttäny mut tässä on sitä jotain..:D
Mut pari asiaa kismittää...
a.) se tatin heiluttaminen kun on pökerryksissä...Ja sekin olis ihan ok, jos heräämisessä ei menis puolta minuuttia...tatithan siinä ennen pitkää hajoo..
b.) kaverit jotka tulee ja tainnuttaa sut...sit ne odottelee kunnes heräät ja tuikkaa tikarilla kylkeen..Se on vaan niin perseestä. Ei siinä jos antaa itsensä tulla yllätetyks, mut sitten pitää vielä mässäillä sillä..Olis kiva vaan ottaa tappio kuten mies ja herätä henkiin ja jatkaa peliä. Hieman vaan turhauttavaa...mut se nyt ei sinänsä oo pelin vika...:)

ps. Sori jos noihin on jo vastattu aikasemmin...
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Olin kyl aivan ulkona mitä pelissä tapahtui. Luullakseni onnistuin tappamaan jonkun vastustajankin :rolleyes:
Edelleenkin on omaan makuun hieman hidas ja kankea liikkuminen ym., ehkä liikaa codia takana :D

No, kaikkeen tottuu paitsi jääpui
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Servu sitten päätti kaatua, heitti hostin (eli minut) XMB:hen. Huomenna ehkä taas lisää jos jaksaa - ellei sitten ole gta-innostus päällä. Sellainen arvaus muuten tuohon ns. "tuplakuolemaan" - kun vihu iskee tainnutusveitsellä (stun knife), niin tarvitaan vielä toinen pisto tappamiseen, eli ensin taju kankaalle ja sitten vasta henki pois. Se saattaa näyttää tuplakuolemalta.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Tuplakuolemalla tarkotinkin sitä että kuolet....ja kuva siirtyy aseen valitsemisruutuun ja kun oot aseet saanu kerättyä kasaan ja painat ok, niin hahmo tulee ruutuun ja kuolee uudestaan samantien...ja sitten respawnaat uuteen paikkaan ja valitset aseet uudestaan jne..

EDIT:
Kyseistä ei oo muuten käyny kun ulkomaisien hostaamissa peleissä ja taitaa olla vaan yksilö deathmatcheissa eli kaikki vastaan kaikki peleissä...
Josko sillä on jotain merkitystä sitten..
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Tuplakuolemalla tarkotinkin sitä että kuolet....ja kuva siirtyy aseen valitsemisruutuun ja kun oot aseet saanu kerättyä kasaan ja painat ok, niin hahmo tulee ruutuun ja kuolee uudestaan samantien...ja sitten respawnaat uuteen paikkaan ja valitset aseet uudestaan jne..

Jeps. Tänään tämä tapahtui ensimmäistä kertaa itselleni. EI kyllä mitään hajua, mikä tämän olisi aiheuttanut. Bugi todennäköisesti.

Ja mitä nyt muuten kommenttia tähän heittäisi, niin tämänpäiväiset pelit olivat omalta osaltani ehkä parhaimmat tähän mennessä. Pisteitä ja heduja ropisi oikein kivasti. Muutamia saavutuksiakin sain personal dataan lisättyä, mm. peräkkäisiä tappoja ja headshotteja yms...

Toisaalta, yksi aivan hirvittävän paha mokakin sattui, kun ammuin omaa joukkuelaista päähän (kuoli), ja tämän kädessä ollut kranaatti räjähti toisen tiimiläisen vieressä (kuoli sekin). Eli kaksoistappo omille tiimiläisille. Vahingossa. Edelleen pahoittelen tuollaista temppua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Uskomattoman vaikeata kyllä pelata värällä kädellä, mutta silti niin vietävän hyvä peli.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Olihan se kiva hakata tätä ensimmäistä (ehkä?) kertaa Suomalaisia vastaan! Huomasi, että taso oli kovempi kuin näissä random-matseissa. :)
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Tuplakuolemalla tarkotinkin sitä että kuolet....ja kuva siirtyy aseen valitsemisruutuun ja kun oot aseet saanu kerättyä kasaan ja painat ok, niin hahmo tulee ruutuun ja kuolee uudestaan samantien...ja sitten respawnaat uuteen paikkaan ja valitset aseet uudestaan jne..

EDIT:
Kyseistä ei oo muuten käyny kun ulkomaisien hostaamissa peleissä ja taitaa olla vaan yksilö deathmatcheissa eli kaikki vastaan kaikki peleissä...
Josko sillä on jotain merkitystä sitten..

Mulle tää tapahtu tänää joku 4 kertaa putkeen... Ja sitten oli näitä ihme taikatemppuja kans. Esim saan kaverist kuristusotteen, vien sen maahan ja yhtäkkiä se on mun takana pystys ja lyö puukon selkään mulle... Sen kyl voi laittaa lägin piikkiin kyl kans. Samaan sarjaan voi laittaa ne kulman taakse ampumiset/kuolemiset... Huomasin et toi uus pelimuoto ei oo yhtää CQC ystävällinen... Just ku saat jonku kaverin kiinni nii se prkleen pikku pirulainen tulee sen sähköpiiskan kans pilaamaan koko jutun...
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Kesti jonkun aikaa tajuta miksi kukaan ei huomaa minua Sneikillä pelatessa :D
Enhän minä siihen camouflage % mitään huomiota kiinnittänyt, ja ajattelin että Snake näkyy samalla tavalla muille kuin näkyy omassa ruudussa, mutta sehän vetäsee ihan läpinäkyväksi koko ukko kun prosentit nousee :eek:
Nerokasta :p
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Ehtiskö/osaisko joku vastata noihin mun kysymyksiini CQC:stä ja Leveleistä..? Olisin kiitollinen..
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Mahtavaa kyl pelata, oottelen jo innolla starter packia. :)

Tuntuu kyl nyt et tätä oottais vielä enemmän kuin MGS4:sta, mut eiköhän se muutu sit kun ekaa codec soi. :D
 
Ylös Bottom