Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty

Pikku_pinokkio

New Member
En löytänyt ko. aihetta haulla, joten tein uuden:) Onko kenelläkään varmaa ja tarkkaa tietoa miten voi saada Stelth Camon eli näkymättömyyden? Myös kuulemattomuuskin olisi mielenkiintoinen. Joten kertokaa jos tiedätte:) Ja, kun pelaa Plantissa European Extreame niin siinä saa, jonkun uuden ja erikoisen item:in niin onko tietoa mikä se on? Nimi on kyllä lyhyt, mutta outo;) :(

Vastaus: Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty

Pikku_pinokkio sanoi:
En löytänyt ko. aihetta haulla, joten tein uuden:) Onko kenelläkään varmaa ja tarkkaa tietoa miten voi saada Stelth Camon eli näkymättömyyden? Myös kuulemattomuuskin olisi mielenkiintoinen. Joten kertokaa jos tiedätte:) Ja, kun pelaa Plantissa European Extreame niin siinä saa, jonkun uuden ja erikoisen item:in niin onko tietoa mikä se on? Nimi on kyllä lyhyt, mutta outo;) :(

Kaikki erikoisitemit saadaan keräämällä vihollisten tuntolaattoja. Stealthiin vaadittava määrää taisi olla 76 laattaa Tankerissa ja 121 laattaa Plantissa. Kummassakin osiossa on siis omat laatat ja erikoisitemit. Mitään "kuulemattomuutta" ei kuitenkaan ole.

European Extremen läpäisystä ei kyllä mielestäni saa mitään erikois-itemiä.

EDIT: Ellet sitten tarkoita Shaveria, eli parranajokonetta. (on kyllä ihan Hardissa ja Extremessäkin)

Niin että mitä sillä Shaverilla tekee:rolleyes: Ja, pitääkö useammalla vaikeustasolla sitten kerätä ne laatat, kun ei nyt yhteen saa sen verran.

Mulla on Very Easylla saatu tankkerissa 70% Dog Tageja, mutta pitää varmaan muillakin vaikeusasteila kokeilla. Kiitos kuitenkin, Metal Gear Solid 2 Guru:)

Tagien prosenttimäärä ei vaikuta, vaan kappalemäärä. On siis kerättävä 76 kappaletta niitä, mihin tarvinnee tageja jo useammilta vaikeustasoilta.

Niinjuu, ja Raiden antaa sen shaverin Pliskinille. Myöhemmin pelissä hepulta on parta ajettu. Ei muuta.

Jos kerää Dog Tageja niin saa bandannoita. Itseltä löytyy ainoastaan loppumattomat panokset-bandanna. Stealth-camoa en ole saanut kun en ole pitkään aikaan jaksanut keräillä noita Dog Tageja. Kuitenkin, niitä kun keräät tarpeeksi niin saat spesiaalitavaraa, eli tähtää jokaisella vaikeustasolla kaikki Dog Tagit kerättyyn.;)

No ainakin tähän mennessä olen saanut vain Digitaali Kameran, ja yritän nyt keräillä Dog Tageja mahdollisimman paljon ja "tiiviisti"...:)

Olen kuullut että Plant osiossa, Strut E:Ssä missä on niitä "laatikko-koneita" niin siihen pääsee sisään ja jonnekkin toiseen paikkaan. Miten?

Olen menossa Shell 2een. Silta edessä on huonossa kunnossa. Ammun kaikki lentohärvelit ilmasta, mutta kuinka sillan yli?

Olen menossa Shell 2een. Silta edessä on huonossa kunnossa. Ammun kaikki lentohärvelit ilmasta, mutta kuinka sillan yli?

Muistaakseni tässä kohtaa piti pudottautua käsien varaan sillan reunalle ja liikkua sivuttain toiselle puolelle.

Ylös Bottom