Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 2: Substance

Täällä on nyt taas uutisoitu, että C&VG:n mukaan MGS:Substance saattaisi sitten ollakkin ihan uusi osa MGS saagaan, ja että sen jälkeen alkaisi tulla vasta näitä joka toinen vuosi uusintapainos ja joka toinen uusi MGS.

Tiedä sitten näistä, E3 varmaan tuo lisäselvyyttä asiaan.

MGS:S
 
Konami tais saada aikaseksi sen mitä halusikin. Tää homma muistuttaa jo kyseisiä pelejä kun kaikilla on oma teoria ton substancen suhteen! Ainakin peli sai jälleen ihmisten kiinnostuksen...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
:) mun eka MGS peli oli MGS1:D

Samoin! Mutta Potsku meni sekottamaan MGS:n ja MGS2:n toisiinsa!

MGS-pelejähän on useempi mut MGS2:sia vaan (toistaseks ainaki) yks! Siitä toi mun kommentti.
 
HUH HUH!

Olen ollu vähän aikaa pois ps2 finistä ja nytte ku tuun tänne ni täällä lukee uusia pelejä esim. Silent Hill3, Metal Gear Solid3, Zone Of The Enders2...

On tää uskomatonta!
 
Metal Gear Solid 2: Substance-videopätkät!

IGN PS2:n sivuilta löytyy Konamin E3-messuilla esittämä videopätkä Metal Gear Solid 2: Substancesta, vaikka ovatkin vähän heikkolaatuisia äänen ja kuvan suhteen, koska kuvattu E3-messuilla, mutta kelpaa allekirjoittaneelle! Mukavanoloista tavaraa on tiedossa! Allaolevan linkin Media Page-sivulta löydät nämä videot!

IGN PS2:n Metal Gear Solid 2: Substance-videot/kuvat

Edit: Tai noh, löytyy GameSpotista pidempänä ja parempilaatuisena:http://gamespot.com/gamespot/filters/products/media/0,11100,561507,00.html
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ihan jees juttu toi Substance. Ton voi sitten hyvällä omatunnolla ostaa kun ei tullut mgs2:een tuhlattua rahoja :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chax
Ihan jees juttu toi Substance. Ton voi sitten hyvällä omatunnolla ostaa kun ei tullut mgs2:een tuhlattua rahoja :)
¤%"!¤¤% ku ois tienny tonki tulosta:( nyt pitää ostaa toiki..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
¤%"!¤¤% ku ois tienny tonki tulosta:( nyt pitää ostaa toiki..

No, täytyy kai munki myydä toi MGS2 johonki suuntaan ja ostaa toi uus ku siin pääsee kerran sil Snakella pelaamaan enemmän.
 
Metal Gear Solid 2: Substace sai omat kotisivut

Konami on aukaissut kotisivut Metal Gear Solid 2: Substance-pelille, josta voit löytää muutamia uusia ruutukaappauksia pelistä, sekä hyvälaatuisen MediaPlayer-videon, joka on täysin sama joka nähtiin E3-messuilla.

http://www.konamijpn.com/products/mgs2_sub/index.html

Sama video siis kuin IGN:ssä ja GameSpotissa, mutta vain paljon parempilaatuisena...
 
Laittaisivat siihen mahdollisuuden pelata sen SoL -tarinan ja vaikka muutkin jutut 2:n (tai useamman) pelaajan co-operative moninpelinä.
Olis vähän siistiä järjestää vihollisille väijytyksiä kaverin kans.
 
Re: Metal Gear Solid 2: Substace sai omat kotisivut

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Konami on aukaissut kotisivut Metal Gear Solid 2: Substance-pelille, josta voit löytää muutamia uusia ruutukaappauksia pelistä, sekä hyvälaatuisen MediaPlayer-videon, joka on täysin sama joka nähtiin E3-messuilla.

http://www.konamijpn.com/products/mgs2_sub/index.html

Sama video siis kuin IGN:ssä ja GameSpotissa, mutta vain paljon parempilaatuisena...

Mä latasin ton videon, mutta se ei toimi kunnolla.
Ääni kuuluu, mutta kuvaa ei näy. Näkyy vaan pelkkää mustaa.

Osaisko joku kertoa miten sen saa näkymään?
 
Re: Re: Metal Gear Solid 2: Substace sai omat kotisivut

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ollie


Mä latasin ton videon, mutta se ei toimi kunnolla.
Ääni kuuluu, mutta kuvaa ei näy. Näkyy vaan pelkkää mustaa.

Osaisko joku kertoa miten sen saa näkymään?

Ootko koittanut uudemmalla mediaplayerilla?
 
Re: Re: Re: Metal Gear Solid 2: Substace sai omat kotisivut

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit


Ootko koittanut uudemmalla mediaplayerilla?

Kait sen nyt Windows ME:n MediaPlayerillä pitäis toimia.
Ainakin kaikki muut (uudetkin) videot toimii.
 
Ylös Bottom