Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 2 uudessa Playerissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mr.Hutt
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eliaksesta...

Ei minullakaan ole mitään tyyppiä vastaan. hoitaa hommansa ihan hyvin, vaikkei olekkaan sama kuin everlast oli... Ei varmasti ole ollut helppoa täyttää niitä saappaita mitkä jalkaansa sai! :)
Tuosta 100% voisin sanoa että uskon että saman antaisin minäkin... jo niin paljon hyvää on pelistä kuullut että (ja pelannut... demoa siis silloin kun se tuli ZOE:n mukana).
Annan 100% jopa GBC:n MGS:lle! :D

No siis sillon ku tuli se eka Eliaksen juontama ohjelma niin mä olin aívan että "ei helvetti ei näin paskaa juontajaa ookkaan". Mutta sehän johtui vain siitä että kun oli tottunut tuohon Everlastiin. Ja varmasti oli alkujännitystä ja blaa blaa tolla Eliaksella mutta nyt se on parantanut selvästi! Ja kunnioitan tosi paljon sitä että uskaltaa antaa jollekin pelille 100%. Hei ihmiset jos peli on niin hyvä kuin peli ylipäätänsä voi olla niin miksei sille vois antaa 100%? Mitä te ylipäätänsä odotatte peleiltä? Miksi pelaatte?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Ja kunnioitan tosi paljon sitä että uskaltaa antaa jollekin pelille 100%.
Eli toi toi 100% mättää siinä, että sen parempaahan ei sitten tule, eli sama juttu elämässä jos olet saavuttanut jo kaiken niin miksi enään elää...? Ymmärtääkö herra?

Hei ihmiset jos peli on niin hyvä kuin peli ylipäätänsä voi olla niin miksei sille vois antaa 100%?
Mitäs sitten, kun seuraavassa Playerissä onkin joku vielä parempi peli (eli semmoinen mitä Elias ei ollut vielä pelannut, kun se arvosteli ton MGS2sen)? Mitä sitten antaako se sille sitten 101%??? ja seuraavalle taas 102?... jne jne...?

Minä aina olen ajatellut että asteikkolla 1-100 (%) että 40% on kouluarvosanana 4, 50% on 5 ja niin siitä edelleen 100% on kymppi. Ja se että minulla on jossain aineessa kymppi ei käsittääkseni tarkoita sitä että olen paras kaikista ja en pysty parantamaan. Vai tarkoittaako? :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri

Eli toi toi 100% mättää siinä, että sen parempaahan ei sitten tule, eli sama juttu elämässä jos olet saavuttanut jo kaiken niin miksi enään elää...? Ymmärtääkö herra?

Herra ymmärtää kaiken.
Kuka tunnistaa:
"bow to Leper Messiah"

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Minä aina olen ajatellut että asteikkolla 1-100 (%) että 40% on kouluarvosanana 4, 50% on 5 ja niin siitä edelleen 100% on kymppi. Ja se että minulla on jossain aineessa kymppi ei käsittääkseni tarkoita sitä että olen paras kaikista ja en pysty parantamaan. Vai tarkoittaako? :D

Ööh, eiköhän 50% ole keskiverron pisteet. 1-100% asteikkossa ei ole muuten mitään järkeä. Eihän sellaisessa pisteasteikossa ole mitään mieltä, missä ei voida käyttää hyväksi myös ääripään pisteitä.

Toisaalta se, että joku saa 100%, ei eliminoi pois sitä mahdollisuutta, että tulevaisuudessa parempi peli ilmestyy. Tottakai ilmestyy. Pelin pisteet pitää mielestäni lukea niin, että ne kertovat sen laadusta juuri sillä hetkellä. Aikojen saatossa uudelleenarvostelussa pisteet voivatkin olla jo paljon huonommat, koska on ilmestynyt parempia, genreä yhä eteenpäin vieviä pelejä. Ja niitähän ilmestyy. Ei se MGS2:kaan tule olemaan ikuinen messias, vaikka moni niin erheellisesti julistaa. Alas väärät profeetat!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri

Mitäs sitten, kun seuraavassa Playerissä onkin joku vielä parempi peli (eli semmoinen mitä Elias ei ollut vielä pelannut, kun se arvosteli ton MGS2sen)? Mitä sitten antaako se sille sitten 101%??? ja seuraavalle taas 102?... jne jne...?

Joo tuon älyän kyllä mitä tarkoitat, mutta jos MGS2 oli Eliaksen mielestä oikeasti NIIN hyvä peli niin antakoon 100%. Varmasti tulee parempiakin pelejä tulevaisuudessa, mutta jos pelikokemus on niin mahtava niin mitä sitä pilkkua nussimaan.

no voi ***** mul ei näy moon tv ja sitäpaitsi nyt on 22 päivä voi ***** KERTOKAAA ÄKKIÄ SE SIVU MINNE SE TULEE PIENELLÄ VIIVEELLÄ:confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
no voi ***** mul ei näy moon tv ja sitäpaitsi nyt on 22 päivä voi ***** KERTOKAAA ÄKKIÄ SE SIVU MINNE SE TULEE PIENELLÄ VIIVEELLÄ:confused:

Etkö lue kaikkia viestejä...? Kannattaisi. *huokaus* no liitetäänpä tämä nyt sitten että tajuat sinäkin... ja ei ole todellakaan tarpeen käyttää tota "huutamista". No tässä kuitenkin se viesti:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mr.Hutt
Yritän...ikävä kyllä ohjelmamme eivät enää näy Kolumbuksen sivuilla streamattuna, joten sieltä tuota MGS2-jaksoa on turha hakea...

Edit: Korjailin ulkoasua

kertokaapas minullekin mikä tuossa mgs2:ssa niin kovasti viehättää? :) (tietenkin grafiikan ja toimivan pelattavuuden ja musiikin lisäksi)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan lator
kertokaapas minullekin mikä tuossa mgs2:ssa niin kovasti viehättää? :) (tietenkin grafiikan ja toimivan pelattavuuden ja musiikin lisäksi)

Täh? :)
Pelasitko ikinä ykköstä?

Toi Player toimittaja Elias Poutanen on just rento jätkä!
Osaa tehdä hommansa...mä en oikein tajunnu noi v*ttuilut!
hyvin toteututtu...vaikka Elias hoitaa Player projektia yksin:D
Täytyy nostaa hattua hänelle!

Eliaksella on myös näyttelijäntaidot...kattokaa SNAKE-wannabe kohta! Jos Metal Gear -leffa tehdään, niin Elias pääosaa:cool:
Äijähän muistuttaa Snakea: otsanauha, takatukka ja parta/sänki

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan lator

No mutta sinähän oikeastaan vastasit jo kysymykseesi. Luettelosta jäi käytännössä pois vain mukaansa tempaava tarinankerronta mainioine kliseineen kaikkineen.

Siis Eliashan sanoi että se ei tykkää olla pilkunviilaaja vaikka mgs2:ssa on muutama pieni asia joista ei pidä, kuten mitäs ne oli, esim. jonkun yhden vartijan ääni ja joku piano musa (tjsp). eli ei se periaattessa antanu 100% vaikka se antokin 100%.. tai jotain :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chax
Siis Eliashan sanoi että se ei tykkää olla pilkunviilaaja vaikka mgs2:ssa on muutama pieni asia joista ei pidä, kuten mitäs ne oli, esim. jonkun yhden vartijan ääni ja joku piano musa (tjsp). eli ei se periaattessa antanu 100% vaikka se antokin 100%.. tai jotain :)

Mielestäni on taas ihan oikein että joku vartijan ääni tai joku ei laske pisteitä jos se ei vaikuta pelikokemukseen sen kummemmin!

Ylös Bottom