Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Älä!
Juu kato ku mä en jaksa lukee noita 13 aikasempaa sivua, niin päätin laittaa ton varmuuden vuoks, jos joku ei sitä nimeä vielä tiedä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Älä!
Vihdoin joku on vääremmässä kuin minä. Peli sijoittunee 60 luvulle.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Ja tämä pelihän sijoittuu oletettavasti 70-luvulle kylmän sodan kriiseihin.
80, mitä sitten?? onhan siinä 20 vuotta aikaa menettää silmäLainatun viestin kirjoitti alkujaan Saladin
Snake näyttää nuorelta koska on ajanut partansa.Itse uskon että tuo trailerin hahmo on Solid Snake eikä Big Boss koska MG2:Solid Snaken manuaalissa lukee että Big Boss menetti oikean silmänsä 80 luvulla.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Saladin
Snake näyttää nuorelta koska on ajanut partansa.Itse uskon että tuo trailerin hahmo on Solid Snake eikä Big Boss koska MG2:Solid Snaken manuaalissa lukee että Big Boss menetti oikean silmänsä 80 luvulla.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi
Kuten Zacharia sanoi, miten tämä liittyy Big Bossin silmän menettämiseen? Jos Big Boss menetti silmänsä 80- luvula ja pelin tapahtumat sijoittuvat 60- lukuu, on Big Bossilla 20 vuotta aikaa menettää silmä. Mäki sanon että mä en voi käydä nyt koulua ku mä mahdollisesti kuolen kuudenkymmenen vuoden päästä, ei se käy mulle.
Ei koskaan, sillä se tarkoittaa suomeksi käännettynä "lopullista fantasiaa"..Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Mistä lähtien Final Fantasy on tarkoittanut viimeistä fantasiaa?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Mistä lähtien Final Fantasy on tarkoittanut viimeistä fantasiaa?
Ei koskaan, sillä se tarkoittaa suomeksi käännettynä "lopullista fantasiaa"..
...ja kaikissa muissa kohdissa sillä on molemmat silmät tallellaLainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
ehka silla lailla liittyy kun niin monet taala on sanonu etta kylla se on big boss kun lopussa silta puuttuu silma siina videossa
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi
Siis jos peli sijoittuu 60- luvulle ja Solid Snake olis ollu silloin n. 30 (tossa trailerissa) ja mgs1 on joskus 90- luvun puolessavälissä (en muista tarkkaan) niin siinähän Solid olis ollu +/- 65. Vetreä ukko noin vanhaksi.
Eikös kakkonen puolestaa sijoittunut jotain vuosia ykkösen tapahtumien jälkeen? Ja kakkosessa Plant oli kai kaksi vuotta Tanker- osuuden jälkeen. Eli Solid olis kakkoses ollu noin 70!
Kuten Zacharia sanoi, miten tämä liittyy Big Bossin silmän menettämiseen? Jos Big Boss menetti silmänsä 80- luvula ja pelin tapahtumat sijoittuvat 60- lukuu, on Big Bossilla 20 vuotta aikaa menettää silmä. Mäki sanon että mä en voi käydä nyt koulua ku mä mahdollisesti kuolen kuudenkymmenen vuoden päästä, ei se käy mulle.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
jätkällä on vähäsen hakusessa noi äijien iät...solid snake ei tosiaan ole mitään 30v 60-luvulla, vaan lähempänä teini-ikää. mgs1 sijoittuu vuoteen 1999 ja mgs2 tankkeri vuoteen 2001 ja plantti vuoteen 2003. solid taitaa olla mgs2 aikoihin max. 50v, sano mitä sanot, mutta noin se on. pelissä seikkaillaan big bossilla sehän ollaan puhuttu jo aikasemmin läpi, koska solid ei jaksa nostaa edes kunnon asetta tuolloin.
Ei Big Boss ole se kaikkien aikojen suurin soturi ja ainoa oikea sankari...
En tiedä montako kertaa tämä sama harhakuva on esiintynyt tässä topicissa, mutta Solid Snake EI missään vaiheessa taistellut Big Bossin kanssa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Saladin
...Solid Snake joka sentään VOITTI Big Bossin ja Liquid Snaken ja...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
En tiedä montako kertaa tämä sama harhakuva on esiintynyt tässä topicissa, mutta Solid Snake EI missään vaiheessa taistellut Big Bossin kanssa.
Kaikki sekoittavat nyt Soliduksen ja Big Bossin keskenään kun MGS2:ssa Revolver Ocelot sanoi Soliduksen muistuttavan Big Bossia.
Solidus on Big Bossin "lapsi", eli he eivät voi olla yksi ja sama henkilö, piste.
Solid Snake EI missään vaiheessa taistellut Big Bossin kanssa...
Niin,Big Boss on Solid Snaken jälkeen toiseksi asiallisin tyyppi. Raideni joutaa roskiin.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit
edit: Saladin, pyydän että et sano Raidenia ja Big Bossia samassa lauseessa
Mgs3 trailerin alussa lukee että snake on ainoa oikea sankari eli siitä voisi päätellä että pelissä pelataan Solid snakella,mutta kun on spekuloitu että peli sijoittuisi 60-luvulle ja että trailerin henkilö olisikin Big Boss.
Solidus on Big Bossin "lapsi", eli he eivät voi olla yksi ja sama henkilö, piste.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Raideni joutaa roskiin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Mutta eikö teoriassa Big Boss tosiaan ollut alkuperäinen Snake ja kun trailerissakin lukee: "Back to the origin"?