Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 3 [Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiltsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
sillä tuo kuulostaa aika erittäin typerältä. Koska tuon mukaanhan peli sijoittuisi kuitenkin nykyaikaan eikä 60-luvulle, joka jo sinänsä on väärin

Hmmm.. mitenkään nyt tekemättä liian tosikkomaista mahtavasta "spoileristani", niin kukas sinulle on kertonut varmasti, että peli sijoittuu 60- luvulle? Miksei se voisi sijoittua simuloidulle 60-luvulle? Oletko Kojiman bestis?:D

Mutta, kuten Sarinekin sanoi, uskokoon ken tahtoo. Minä muuten aloin ainakin uskoa tuohon zacharian teoriaan:D Sehän on mahtava!:D

MGS3 sijoittuu oikealle 60-luvulle kuten uusimmasta trailerista näemme,tarkemmin sanottuna vuoteen 1964.Miksi MGS3:sen pitäisi sijoittua simuloidulle 60-luvulle,eikö se kuulosta hieman halvalta?.Tiedän ainakin kaksi tapaa jolla Solid Snake voisi olla MGS3:ssa pelattavana hahmona.MGS3 on PELI joten ajatelkaa myös sitä pelinä kun keksitte teorioitanne.Ei kaikkea tarvitse tehdä aina vaikeimman kautta.

Ei ole todellista... Monta hymiötä pitäisi viestiin laittaa, jotta sitä ei tulkittaisi väärin?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
mitä muute ne patriotit oli kun ne meni tos mgs 2:ssa vähä ohi :(

No niin meni kyllä multakin. Jotakin patsaassa asuvia mömmöjä?!?! :confused:

MGS2 on muuten ensimmäinen peli jonka "loppudemoa" en jaksanut katsoa, lähdin muistaakseni keittelemään kahvia. :D

Se oli niin huono.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Manix

MGS2 on muuten ensimmäinen peli jonka "loppudemoa" en jaksanut katsoa, lähdin muistaakseni keittelemään kahvia. :D

Se oli niin huono.

Joo, pelasin sen kankkusessa läpi, ja NUKAHDIN sen lopun aikana kun se oli niin tylsä.

En toki ole nukahdellut MGS2:n kanssa tai skipannut välielokuvia, mutta olen käyttänyt peliajan tehokkaasti. Pidempien elokuvapätkien aikana tuli järjesteltyä kämppää ja imuroitua (äänet olivat aika kovalla).

aargh.. Minusta MGS2:n paras anti oli juuri juonessa ja tarinassa. En voi käsittää tuollaista välivideoiden skippaamista. No joo omapahan on vikanne :).
Ghost in the Shell on muuten mainio elokuva, itse olen katsonut sen jotain viisi kertaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arttq
aargh.. Minusta MGS2:n paras anti oli juuri juonessa ja tarinassa. En voi käsittää tuollaista välivideoiden skippaamista. No joo omapahan on vikanne :).
Ghost in the Shell on muuten mainio elokuva, itse olen katsonut sen jotain viisi kertaa.

Samaa mieltä, tietenkään kaikkia ei jaksa kiinnostaa noin loistava peli loppuun asti. Ei mikään ihme jos patriootit menevät ohi, kun ei videoita katota, ja mitä loppuvideoon tulee, niin se kun näki oman nimensä niissä Dog tageissa oli niin loistava tunnelma :)

Ghost in the Shell on loistava elokuva, nyt myös jo aika vanha. Suosittelen lämpimästi myös GitS: Stand alone complex:ia, joka on siis sarja.

GitS: Sac 1st GIG
GitS: Sac 2nd GIG

joo ohi meni juoni mullaki.. oli just niiiiin paksua lööperiä ku muistelinki ku tsekkasin ton saladinin linkin.
meni jopa vähä into tosta MGS3:sta kun tuli noi scfi-kauniit ja tekoäly-rohkeat eiköneikinälopu välianimaatiot muistiin...
no makunsa kullakin..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -mic-
joo ohi meni juoni mullaki.. oli just niiiiin paksua lööperiä ku muistelinki ku tsekkasin ton saladinin linkin.
meni jopa vähä into tosta MGS3:sta kun tuli noi scfi-kauniit ja tekoäly-rohkeat eiköneikinälopu välianimaatiot muistiin...
no makunsa kullakin..
Ei hätää,Kojima on sanonut että hän on kirjoittanut MGS3 juonen niin helposti ymmärrettäväksi kuin mahdollista eli nyt kaikki fanit varmasti ymmärtävät MGS3 juonen.

heh, hyvä juttu..
emmä sillä et se ois liian vaikeeselkonen ollu, ei vaan kiinnosta niin paljo katella jotain välidemoa tuntitolkulla. vielä noin hölmö juoni ni huh huh..

MGS ps1:llä oli mun mielestä tosi hyvä mut MGS2 meni ihan överiks.. toivottavasti tää tuleva MGS3 korjaa tilanteen, muuten menee lopullisesti usko tähän ylihypetettyyn kojima saniin..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -mic-
heh, hyvä juttu..
emmä sillä et se ois liian vaikeeselkonen ollu, ei vaan kiinnosta niin paljo katella jotain välidemoa tuntitolkulla. vielä noin hölmö juoni ni huh huh..

MGS ps1:llä oli mun mielestä tosi hyvä mut MGS2 meni ihan överiks.. toivottavasti tää tuleva MGS3 korjaa tilanteen, muuten menee lopullisesti usko tähän ylihypetettyyn kojima saniin..
Ei MGS2 juoni ollut mielestäni hölmö yhtään vaan mielenkiintoinen ja poikkeava,mutta olen samaa mieltä noista välidemojen pituudesta ja runsaudesta,mutta niitäkin kuulemma MGS3:seen on vähennetty.MGS3:sen pitäisi Kojiman mukaan olla enemmän MGS kaltainen paketti.

Mitä tuolla Kojima san hypellä tarkoitat?.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Saladin
Ei MGS2 juoni ollut mielestäni hölmö yhtään vaan mielenkiintoinen ja poikkeava,mutta olen samaa mieltä noista välidemojen pituudesta ja runsaudesta,mutta niitäkin kuulemma MGS3:seen on vähennetty.MGS3:sen pitäisi Kojiman mukaan olla enemmän MGS kaltainen paketti.
Missä olet Kojiman nähnyt noin sanovan?

Minulle jäi Edgen haastattelusta mieleen, että peli olisi samaan tapaan juoni-/välilöpinäpainotteinen kuin edeltäjä. Lehteä minulla ei ole juuri nyt saatavilla, joten en voi tarkastaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Missä olet Kojiman nähnyt noin sanovan?

Minulle jäi Edgen haastattelusta mieleen, että peli olisi samaan tapaan juoni-/välilöpinäpainotteinen kuin edeltäjä. Lehteä minulla ei ole juuri nyt saatavilla, joten en voi tarkastaa.
Netissähän näitä haastatteluja on mutta en muista mikä oli haastattelun osoite.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Saladin

Mitä tuolla Kojima san hypellä tarkoitat?.

Sitä vaan että tuota ukkelia tunnutaan arvostettavan mielestäni ehkä liian paljon. Ihminen sekin on (vai onko, hmmm ?!?)

Ainakin omasta mielestä MGS2 oli pettymys ekaan osaan verrattuna.. Toivon oikeasti että MGS3 korjaa tilanteen, sitten voin yhtyä hypettämiseen, heh..

Ylös Bottom