Sormusaave
New Member
Mitä vetoa, että tuon E3-trailerin sähköhullu, joka hakkaa Big Bossia, on pelin loppupomo? 

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu, ja Master on Ocelotin äitiLainatun viestin kirjoitti alkujaan Sormusaave
Mitä vetoa, että tuon E3-trailerin sähköhullu, joka hakkaa Big Bossia, on pelin loppupomo?![]()
Eihän se peli henkilö oo siinä Big Boss, sehän on solid snake shadow moseksen jälkeisestä ajasta kun se tuhosi ensi kerran metal gearin...... Näin minä olen sen ymmärtänyt, ja uskon olevani oikeassa tässä suhteen....Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sormusaave
Mitä vetoa, että tuon E3-trailerin sähköhullu, joka hakkaa Big Bossia, on pelin loppupomo?![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan miikkauu
Eihän se peli henkilö oo siinä Big Boss, sehän on solid snake shadow moseksen jälkeisestä ajasta kun se tuhosi ensi kerran metal gearin...... Näin minä olen sen ymmärtänyt, ja uskon olevani oikeassa tässä suhteen....
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
WTF?mut eihä se nyt voi olla yhtäkkiä 60 luku
esim en usko et huomennä eletään vuotta 81![]()
...hmm tai sit tajusin iha vääri![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sormusaave
Sori, tarkoitin sitä edeltävästä ajasta. Eli Shadow moseksen edeltävästä ajasta! Menin vähän sekaisin.....
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Tottahan toki vuosi 1964 on Shadow Mosesta edeltävää aikaa. Kun kerran Solid Snake on syntynyt 70-luvulla, ei häntä taideta pelissä juurikaan nähdä - ellei pelissä sitten jossakin vaiheessa harpata ajassa roimasti eteenpäin
Mutta tosiaan aika miehinen video, ei voi muuta sanoa. Viime vuoden trailereista ei osannut juuta eikä jaata sanoa, itse pidin siirtymistä Big Bossin kenkiin hieman tylsänä vetona, kun tarina jäi kuitenkin kesken MGS2:n suhteen. Mutta nyt kun juonikuviot hieman hahmottuivat (ja mitkä niistä nyt sitten pitävätkään paikkansa) kiinnostus nousi entisestään.
Enpä ollut ajatellut tuota aika jutskaa.......ehkä se sitten on Big Boss, mutta on kyllä minulla ristiriitaiset ajatukset!
En oikein tiedä big bossista. Tuhosiko se jonkun Metal Gearin? Ajattelin vain, minusta Solid Snake oi se joka tuhosi ensimmäisen Metal Gearin. Ja tuossa trailerissa oli Metal Gear....mutta jos olen väärässä ilmoittakaa! Mutta mille aika käyrälle se shadow moses sitte on työnnetty! Ajattelin vain että kun siinä puhuttiin että Solid Snake olisi tuhonnut Gearin jo aikasemmin......
Siinä puhuttiin siitä metal gearista......uskon että se on loppari! Ja sähkö mies on joku niin ku Liguidin tapanen, eli on yks päähahmoista!
Näytät olevan aika hukassa tapahtumien suhteen, niin suosittelemme lukemaan tämän threadin ihan alusta lähtien, niin olisit edes vähän mukanaLainatun viestin kirjoitti alkujaan miikkauu
Enpä ollut ajatellut tuota aika jutskaa.......
Joku tuollainen olisi hyvä valinta, kunhan ei ihan samanlaista tee kuin Metal Gear Solidissa...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sormusaave
Itse ajattelin loppuvastukseksi MGS:n tapaista Liquid vs. Snake tyylistä nyrkkeilyottelua.![]()
Tuskinpa Big Boss eroaa paljoakaan Snakesta, niin samanlaisia kuin ovat.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
itse pidin siirtymistä Big Bossin kenkiin hieman tylsänä vetona
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Näytät olevan aika hukassa tapahtumien suhteen, niin suosittelemme lukemaan tämän threadin ihan alusta lähtien, niin olisit edes vähän mukana![]()
Ja kyllä ne pari pistettäkin riittää, eikä huutomerkkejäkään ole kokoajan pakko käyttää.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
Ääh kaikki ovat aivan hakoteillä. Peli tapahtuu simuloidussa menneisyydessä. Snakella on kypärä päässä ja hän ohjailee Big Bossia ajatuksen voimallaan. Pelin viimeinen tunti kulutetaan sitten Snakena nykyajassa, kun Snaken Big Bossin ohjailu on sopivasti tuonut tietoa ympäristöstä, jossa Big Boss seikkaili.
Muistakaa, kuka tämän sitten keksi, kun hämmästykseksenne huomaatte sen pitävän paikkansa. Sori spoilerista![]()
Tuo kuulostaa minun mielestäni järkevältä, mutta samalla vähän sekolta! Se voisi sopia ihan hyvin, mistä sää tämän oot kuullu?
Aika Kojimamaiselta se kuulostaa. Lopuksi selviää varmaan vielä, että Big Boss perusti Patriootit aikakoneen ja vibraattorin sekasikiöllä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Tuohon "spoileriin" kannattaa suhtautua aika varovaisesti, sillä tuo kuulostaa aika erittäin typerältä. Koska tuon mukaanhan peli sijoittuisi kuitenkin nykyaikaan eikä 60-luvulle, joka jo sinänsä on väärin, mutta uskokaa ken tahtoo.