Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 3 [Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiltsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pelin visuaalisesta ilmeestä ei tietenkään voi ihan tarkkaa arviota noiden pieniresoluutioisten videoiden perusteella antaa, mutta valaistus ja heinikon animointi yms. näyttää kyllä tyylikkäältä, ihan viidakoltahan tuo näyttää.

Odotan kyllä innolla. Hieman kyllä arveluttaa tuo naamioitumissysteemi, toivottavasti peli ei rakennu sen varaan liian vahvasti.

Kyllä täytyy mainita, että lähtee aivan mahtavat huudot siltä tyypiltä kun se näkee sen krokotiilin/alligaattorin pään siinä lopussa :D .

En tiedä onko täällä vielä mainittu pelin ilmestymisestä tarkempaa tietoa mutta ei kai se pahitteeksikaan ole jos sen mainitsee. Amazonissa (ainakin niiden mukaan.. en tiedä pitääkö paikkaansa) se ilmestyy marraskuun ensimmäinen päivä tänä vuonna. Saisi mun puolesta tulla vähän aikaisemmin mutta tuleepahan ainakin kerralla kunnon peli.

Olipahan tylsästi tehty video. (ooh! Snake osaa ryömiä!) Muutamia asioita, jotka pistivät silmään:
  • Vaikka viidakossa ollaankin, näyttäisi, että se on jaettu kumpareilla yms. huonemaisiin tiloihin.
  • Kamera näyttäisi edelleenkin olevan sama huono. Splinter Cellistä olisi voitu ottaa oppia.
  • Vähän tuntuu hassulta, että kasvomaalit ja maastopuvut vaihdetaan samaan tapaan salamannopeasti kuin MGS-peleissä muutkin varusteet. Toisaalta, pelihän tämä vain on, joten mitäpä tuosta.
  • Vaikka realismilla ei ole paljoakaan väliä, minua kyllä rassaa, että viholliset ovat lähes samanlaisia kuin aikaisemmissakin peleissä. Nehän ovat viidakossa melkein talvivarusteissa!
  • Kun nyt näytettiin vain itse peliä, toivoisinkin, että siitä voisi ennakoida, että painopiste lopullisessa pelissäkin olisi enemmän pelaamisessa ja vähemmän passiivisessa katsomisessa. Toiveajattelua ehkä, mutta......
E3:ssa tulee varmaan taas aika hienoa matskua.

Kävikö mielessä, että sen ei ehkä ollukaan tarkoitus olla mikään toiminnan täytteinen video vaan siinä esiteltiin sitä miten ne kaiken maailman suojavärit sun muut toimii (mittari kuvan oikeassa ylänurkassa):mad: . Uskon kyllä, että huomasit sen. Ja eiköhän siitäkin jotain vauhdikkaampaa materiaalia jokus tule esim. E3:ssa niinkuin totesitkin :) .

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ukko
Kävikö mielessä, että sen ei ehkä ollukaan tarkoitus olla mikään toiminnan täytteinen video vaan siinä esiteltiin sitä miten ne kaiken maailman suojavärit sun muut toimii (mittari kuvan oikeassa ylänurkassa):mad: . Uskon kyllä, että huomasit sen. Ja eiköhän siitäkin jotain vauhdikkaampaa materiaalia jokus tule esim. E3:ssa niinkuin totesitkin :) .
Olihan se harvinaisen selvä, mitä tuossa esiteltiin. Silti alkupuolella oleva hitaasti toteutettu Snake kävelee, Snake juoksee, Snake ryömii -esittelyt olivat aika turhia ja puuduttavia.

Mikäs niissä sinänsä ja saihan ne vaikka hypättyä yli, mutta niihin ja yleiseen hitaaseen toteutukseen viittasin videon tylsällä toteutuksella.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Sisällön muuttaminen täysin ei ole enää kärjistämistä.
Eh..en lainannut ketään. Kärjistin kaikkien viestien sanoman. En siis _voinut_ muokata mitään sisältöä. Eriasia jos olisin kirjoittanut:
Pelaaja x sanoi kaipaavansa sinkoja ja kuolemaa. (Kun hän kirjoitti: No olipa tylsä video)
"mix tossa ei juostu sinko kädessä ja tapettu!?" ei tässä ole lainaus. Eihän kukaan niin sanonut. Laitoin sen siihen koska tavallaan kysyin, sitäkö siinä sitten olisi pitänyt olla.

Jatkossa en hämmennä teitä tällaisilla viesteillä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Eh..en lainannut ketään. Kärjistin kaikkien viestien sanoman. En siis _voinut_ muokata mitään sisältöä. Eriasia jos olisin kirjoittanut:
Pelaaja x sanoi kaipaavansa sinkoja ja kuolemaa. (Kun hän kirjoitti: No olipa tylsä video)
"mix tossa ei juostu sinko kädessä ja tapettu!?" ei tässä ole lainaus. Eihän kukaan niin sanonut. Laitoin sen siihen koska tavallaan kysyin, sitäkö siinä sitten olisi pitänyt olla.

Jatkossa en hämmennä teitä tällaisilla viesteillä.
Roskaa.

Kärjistit muka "kaikkien" videota kritisoineiden viesteistä? Minä olen ollut ainoa, joka olen siitä mitään poikkipuolista sanonut!

Ja jos sivukommentilla vähän kuittaan, että _videossa_ näytettiin ALUSSA tylsästi erillisissä osissa mm. miten Snake osaa seistä, olla kyykyssä, maata, kävellä ja ryömiä, ei siitä voi millään kärjistää, että kaipaisin hiiviskelypelin videoon ramboilua. Järki käteen.

Hmm tosiaan. Ellei viestejä ole poistettu, hex oli todellakin ainut joka tylsyydestä valitti, ja Ukko iskikin jo siihen. Eli mun viesti oli siis vain hexin viestin kärjistelyä. Ach, typerää. Mutta en kyllä ymmärrä..varmaan alkaa muisti pettää, sillä olin täysin varma, että samanlaisia viestejä oli useita.

NewsFlash

Suunnittele Snakelle maastoasu 12.05.2004

Konami antaa kaikille pelaajille mahdollisuuden suunnitella kuvion Snaken maastoasuun. Kilpailun kolme parasta maastokuviota pääsevät mukaan marraskuussa PlayStation 2:lle julkaistavaan Metal Gear Solid 3: Snake Eateriin ja sunnittelijat saavat myös nimensä näkyviin pelin krediitteihin. Kilpailun tarkemmat tiedot löydät osoitteesta http://www.konamijpn.com/camouflage/.

1960-luvun kylmän sodan poliittisten myllerrysten aikoihin sijoittuva Metal Gear Solid 3: Snake Eater lupaa elokuvamaisiin mittasuhteisiin kohoavaa seikkailua ja kehitystiimiä ovatkin olleet tukemassa käsikirjoittaja Kyle Cooper (Seitsemän, Punaisen lokakuun metsästys ja Viides elementti) ja säveltäjä Harry Gregson-Williams (Shrek, Armageddon, Valtion vihollinen ja The Rock).

Re: MGS3

Odotan itse innolla sitä, koska olen tämmöinen MGS fani. Pelin tekijät eivät ratkaise pelin arvoa, mutta voihan siitä tulla huono :( tai hyvä :).

Ylös Bottom