Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 3 [Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiltsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä mä ainakin veikkaan et toi twin snakes tulee joskus ps2:lle.Eikös mgs2:nkin pitäny aluksi olla ps2 yksin oikeus mut tuli kuitenkin muille konsoleille myöhemmin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pomo
Kyllä mä ainakin veikkaan et toi twin snakes tulee joskus ps2:lle.Eikös mgs2:nkin pitäny aluksi olla ps2 yksin oikeus mut tuli kuitenkin muille konsoleille myöhemmin

Metal Gear Solid 2:n kehittikin Konami itse. Twin Snakesia taas työstää suurimmilta osin Nintendon oma First-party-pelitiimi, Silicon Knights.

MGS3 sen sijaan taitaa pysyä toistaiseksi PS2:n yksinoikeutena, mutta saa nähdä tullaanko siitäkin näkemään jonkinlainen Substance-versio, kuten MGS2:sta.

Periaatteessa Twin Snakesin kääntäminen PS2:lle oli varmasti erittäin kannattava teko - hankaluutena olisi vain toisen tiimin haku-

Olis kyllä oikein mukavaa jos tuo pleikkarillekkin käännettäis. Itse en ykköstä oo läpi pelannu, kuhan vähä koittanu kaverilla :(. Sen takia olis oikein mukava totakin saada pelata.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sepa^
Olis kyllä oikein mukavaa jos tuo pleikkarillekkin käännettäis. Itse en ykköstä oo läpi pelannu, kuhan vähä koittanu kaverilla :(. Sen takia olis oikein mukava totakin saada pelata.

Noh, se kestää kyllä pelaamisen alkuperäisenäkin jos vain ei ole liikaa grafiikkaan tuijottaja.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan csi
Millos tää MGS3 tulossa:confused:

Keväästähän sitä on puhuttu koko ajan, mutta tarkkoja julkaisupäivämääriä ei ole annettu - ja vaikka annettaisiinkin, niihin ei kuitenkaan kokemuksen takia kannata sokeasti luottaa.

Tietääkö kukaan onko MGS3 tulossa nettipelii...!? Kun jotkut puhu tossa jotain semmosta....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan csi
Tietääkö kukaan onko MGS3 tulossa nettipelii...!? Kun jotkut puhu tossa jotain semmosta....
Ei tule vielä kolmoseen. Hideo Kojima on vain kertonut, että online-MGS on tulossa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
Ei tule vielä kolmoseen. Hideo Kojima on vain kertonut, että online-MGS on tulossa

Eikös jo snake eateriin pitänyt tulla se, että voi ladata netistä toisten pelaajien tekemiä "kasvonaamioita" yms. krääsää. Vai onko sitten tullut uutta tietoa tai jotain?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lloope
Eikös jo snake eateriin pitänyt tulla se, että voi ladata netistä toisten pelaajien tekemiä "kasvonaamioita" yms. krääsää. Vai onko sitten tullut uutta tietoa tai jotain?
Joo, tuosta olen kyllä lukenut. Se mahdollisuus saattaa tulla, mutta mitään varsinaista nettipeliä ei ole luvattu.

Joo, tuosta olen kyllä lukenut. Se mahdollisuus saattaa tulla, mutta mitään varsinaista nettipeliä ei ole luvattu.
Aika epätodennäköistä, sanoisin. Myöhemmin kenties jonku patchin avulla varmaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Aika epätodennäköistä, sanoisin. Myöhemmin kenties jonku patchin avulla varmaan.
Siis content download/mikä tahansa muu lataaminen netistä on epätodennäköistä? Miksi? Kyllä siitä on ihan Kojimakin haastatteluissa puhunut.

Siis content download/mikä tahansa muu lataaminen netistä on epätodennäköistä? Miksi? Kyllä siitä on ihan Kojimakin haastatteluissa puhunut.
Niin siis,että kaupasta ostettuun versioon tulisi heti mukana mitään nettiominaisuuksia. Tolla ps2:n nettihommalla sitten voisi ladata jotain update patcheja.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Niin siis,että kaupasta ostettuun versioon tulisi heti mukana mitään nettiominaisuuksia. Tolla ps2:n nettihommalla sitten voisi ladata jotain update patcheja.

Otetaas nyt järkikäteen. Ei Pelikonsoleilla voi "pätsäillä" peleistä online-tukevia PC:n tapaan, vaan nettikoodin on oltava jo pelissä, tai ei lainkaan. Eli kauppaan tulevassa on jo nettiominaisuudet tai ei lainkaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Otetaas nyt järkikäteen. Ei Pelikonsoleilla voi "pätsäillä" peleistä online-tukevia PC:n tapaan, vaan nettikoodin on oltava jo pelissä, tai ei lainkaan. Eli kauppaan tulevassa on jo nettiominaisuudet tai ei lainkaan.
Joo, en enää tiedä itsekään mitä tarkoitin.

Ylös Bottom