Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 3 [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja wiltsu
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 3

frozen9999 sanoi:
Trailerin lopussa on etta olis metal gear solid trilogian viimenen osa.

Jos näin tosiaan tulee käymään, mutta ällös erehdy luulemaan, että Metal Gearien saaga päättyisi Snake Eateriin. Kojima kertoi vuosi sitten (nyt ei hätäsisesti tule mieleen muuta lähdettä, kuin Pelaajan GameWorld auditoriossa, Puhan pitämässä puheessa esiintynyt maininta), että tähtäävät julkaisemaan vähintään yhden Metal Gear-pelin vuodessa. Myös ns. Substance-versiot ovat omia osia tässä asiassa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

jos tama on trilogian paatos niin olis tyhmaa jos ei patriot ja liquid snake juttua viimein sais selvitettya
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

Voi näitä spoilereita, voiko ne lukea turvallisesti trailerin jälkeen?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

Muuten, tuo Ape Escape -juttu kuulostaa aika perkeleen hölmöltä, mutta mikäs siinä, minipelit ei peliä pahenna. Tulee etäisesti mieleen Substancen skeittauspeli.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

Snaken on ilmeisesti tarkoitus esiintyä seuraavassa Ape Escape pelissä. :)
Ja traileri oli muuten paras kaikista tähän asti ilmestyneistä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

Unreal-Hawk sanoi:
Millainen online-tuki tähän nyt muka edes sopisi? Vastaus on ei.

Sellaista onlinetukea aikoinaan huhuiltiin, että netistä voisi lataa uusia maastokuvioita hahmon vaatetukseen sekä kenties uusia minitehtäviä ja muuta vastaavaa. Kojima-san taisi itsekin tälläistä höpistä viime vuonna.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

FolioMies sanoi:
Sellaista onlinetukea aikoinaan huhuiltiin, että netistä voisi lataa uusia maastokuvioita hahmon vaatetukseen sekä kenties uusia minitehtäviä ja muuta vastaavaa. Kojima-san taisi itsekin tälläistä höpistä viime vuonna.

varmaan online jutun takia oli se kilpailukin mihin piti tehda niita maastokuvioita
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

Unreal-Hawk sanoi:
Millainen online-tuki tähän nyt muka edes sopisi? Vastaus on ei.

Kuten Foliomies jo kertoili, on onlinetuesta puhuttu jo kauan ja se saattaa hyvinkin tulla peliin mukaan. Onlinemahdollisuuksista ei tule vastamaan itse Kojima vaan muu tiimi (Kojiman sanojen mukaan häntä ei kiinnosta onlinepelit, mutta hänen tiiminsä on hulluna CS-tyylisiin peleihin, yms.). Hanke kulki tai kulkee edelleen nimellä MGS Online (yllättäen!! :D) ja ´mahdollisina ominaisuuksina olivat mm. omien maalauksien tekeminen, yms. pikkunäpäräily.

Kyllä minulle ainakin kelpaisi. Eihän sitä pakko ole kokeilla jos ei ole kiinnostunut. :)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

FolioMies sanoi:
Sellaista onlinetukea aikoinaan huhuiltiin, että netistä voisi lataa uusia maastokuvioita hahmon vaatetukseen sekä kenties uusia minitehtäviä ja muuta vastaavaa. Kojima-san taisi itsekin tälläistä höpistä viime vuonna.

Totta, mutta tämä vaatisi kovalevyn - ainakin minitehtävät - ja Euroopassa kovoa ei ole edes tulossa myyntiin, eli ainakaan PAL-versioon ei tukea tule, jos tavara vaatii kovalevyn. En siis ainakaan elättelisi suuria toiveita :(
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

Sormusaave sanoi:
Kuten Foliomies jo kertoili, on onlinetuesta puhuttu jo kauan ja se saattaa hyvinkin tulla peliin mukaan. Onlinemahdollisuuksista ei tule vastamaan itse Kojima vaan muu tiimi (Kojiman sanojen mukaan häntä ei kiinnosta onlinepelit, mutta hänen tiiminsä on hulluna CS-tyylisiin peleihin, yms.). Hanke kulki tai kulkee edelleen nimellä MGS Online (yllättäen!! :D) ja ´mahdollisina ominaisuuksina olivat mm. omien maalauksien tekeminen, yms. pikkunäpäräily.

Kyllä minulle ainakin kelpaisi. Eihän sitä pakko ole kokeilla jos ei ole kiinnostunut. :)

MGS Online? Olenkos nyt missannut jotain? En kyllä pistä pahakseni, vaikka MGS3:ssa olisi online-pelaamismahdollisuus, mutta en pidä sitä kovin todennäköisenä, jos Kojima saa siitä päättää ja niinkuin varmasti päättääkin.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

Itse olen kuullut vain tuosta maastokuvioiden imuroinnista. Kyse on pikkutekstuureista, jotka on tarkoitus tallentaa muistikortille. Japanissa julkaistavan "First Bite" -bonuslevyn mukana tulee ainakin yksi lisäkuvio.

Varsinaisesta nettipelistä en ole kuullut vähänkään luotettavilta tahoilta.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

Unreal-Hawk sanoi:
Millainen online-tuki tähän nyt muka edes sopisi? Vastaus on ei.
olen lukenut playstation2 lehdestä että voisi tulla...ja luin että kojima ei jaksaisi paljon perehtyä online juttuhuin ja niin kuin joku tuossa jo sanoikin että kojima ei ole tekemässä mutta muu tiimi ja ei kuulemma jaksaisi tehdä kenttiä joten he käyttäisivät single playerin kenttiä...tai siis niin kuin osat alueet otettaisiin kentiksi...mutta JOS online tulee niin millainen se mahtaa olla...onko se vain räiskintää kuten socom tai niin norrath että mennään yhdessä peliä tiiminä läpi
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

juussi sanoi:
olen lukenut playstation2 lehdestä että voisi tulla...ja luin että kojima ei jaksaisi paljon perehtyä online juttuhuin ja niin kuin joku tuossa jo sanoikin että kojima ei ole tekemässä mutta muu tiimi ja ei kuulemma jaksaisi tehdä kenttiä joten he käyttäisivät single playerin kenttiä...tai siis niin kuin osat alueet otettaisiin kentiksi...mutta JOS online tulee niin millainen se mahtaa olla...onko se vain räiskintää kuten socom tai niin norrath että mennään yhdessä peliä tiiminä läpi

Pointtini tässä oli se, että MGS on yksinkertaisesti niitä pelejä, joihin moninpeli ei vain sovi. Co-op ehkä, mutta siinä tapauksessa kentistä täytyisi tehdä niin massiivisia, että tiimikaveri(t) joutuvat lähtemään eri teille. Tähän on oikeastaan vaikea sanoa mitään varmaa, Kojima tämänkin asian loppukädessä päättää. Tosin, pelin japsi ja jenkki julkaisuun on enää pari kuukautta (viime tietojen mukaan), eli jos peliin jonkinnäköinen pelituki tulee, se on jo siinä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

No ei sillä nettipelillä välttämättä..mutta jos saisi edes Syphon Filtermäisen kaksinpelin. Snake VS Big Boss.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

24.3.2005 näyttäisi olevan uusi Suomen julkaisupäivä. Jospa se silloin tulis. ;)
 
Ylös Bottom