Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aivan, jos vaikka hankkis PS2:n joululahjaksi itselleenLMR sanoi:Olenkin jo tätä lykkäyspäätöstä odottanut ja vähän toivonutkin, koska tämän vuoden aikana ei olisi oikein ollut luultavasti varaa koko peliin...nyt saa hieman hengähdysaikaa, MGS3 kun on pakko ostaa heti julkaisupäivänä.
Karma sanoi:Kiitti decoder. Opettele spoiler-tagin käyttö, jookoskookos?
Näillä foorumeilla on vaikea tehdä kanssakäyttäjille isompaa kiusaa kuin spoilata leffojen tai pelien juonia.
No monesti? En ole lukenut koko threadia - enkä luekaan jos on enemmänkin spoilereita.frozen9999 sanoi:monestikkohan tuo on jo kerrottu tassa threadissa ja nyt vasta karma huomaa sen
Jos et välitä siitä, onko ruuti jo keksitty, miksi tahdot tulla mukaan kilpavarusteluun? Suurin osa tästä topicista pyörii kysymyksen "Onko se Big Boss?" ympärillä. Elikkäs teidän kummankin kommentit oli aikas turhia.Karma sanoi:No monesti? En ole lukenut koko threadia - enkä luekaan jos on enemmänkin spoilereita.
Todella heikko analogia. Luin viestin koska topic on "Metal Gear Solid 3" ja mua kiinnostaa Metal Gear Solid 3, Mr. Ruudinkeksijä. Ketjussa oli uusi viesti mutta mistään en voinut tietää että viestissä on spoileri. Aika yksinkertaista.zacharia sanoi:Jos et välitä siitä, onko ruuti jo keksitty, miksi tahdot tulla mukaan kilpavarusteluun?
Cyrus1 sanoi:Ei MGS3:sta puhuttaessa välttämättä edes ole spoilereita. Kaikki on vain isoa spekulaatiota, Kojima kun on melko mestari kusettamaan pelaajia. Paitsi tietysti se minun esittämäni spoileri, joka sai aika mielenkiintoisen vastaanoton Sehän on siis ihan oikea spoileri
Cyrus1 sanoi:Ei MGS3:sta puhuttaessa välttämättä edes ole spoilereita. Kaikki on vain isoa spekulaatiota, Kojima kun on melko mestari kusettamaan pelaajia. Paitsi tietysti se minun esittämäni spoileri, joka sai aika mielenkiintoisen vastaanoton Sehän on siis ihan oikea spoileri
Fahrenheights sanoi: